Jullie vakantieplannen zomer 2008

18-06-2008 17:31 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hola!

Ik ben benieuwd naar al jullie plannen voor deze zomer..

Vertel.....

Groetjes!
In september een weekje naar Madeira en in november nog drie weken weg, bestemming nog onbekend.
Fortis et liber
Weekje in huis van kennis aan andere kant van het land. En bij welbevinden & mooi weer ga ik daar op de fiets naartoe (200 km in een paar dagen).

Rest van vakantiedagen opsparen tot aan verlof in oktober.
Ik heb diezelfde vraag een tijdje geleden hier ook gesteld, heb het voor je ge-upt.
25 juli krijgen we de sleutel van het nieuwe huis, dus dat wordt klussen en verhuizen. We gaan op vakantie naar het andere huis :-)
De zomer breng ik door op het werk en in onze heerlijke tuin (we wonen hier nog niet zo lang). September dan nog 4 dagen Lissabon en in Oktober een maand met de rugzak naar Zuid-Amerika, duurt nog veel te lang!
In september 15 dagen eiland-hoppen ... Leros, Patmos en Kalymnos. Heb er zo´n zin in!
Wij gaan 10 dagen weg deze zomer. 5 dagen in de belgische ardennen actief zijn (kanoen, paardrijden, wandelen etc.) en daarna 5 dagen chillen aan de kust in Noord-frankrijk (uit eten, shoppen, strand). Zinnnnin!!
Pfff.... ik kan echt niet kiezen! Zie door de bomen het bos niet meer Hebben gisteren besloten om toch naar Griekenland te gaan, 11 of 12 dagen. Heb alle mogelijk sites geloof ik al gehad, maar kan geen keuze maken.... Willen het liefst naar Lesbos, Samos of Zakynthos. Wij houden van dat authentieke, geen massatoerisme, gemoedelijke sfeer, geen hordes families met kinderen. Liever een appartementje dan een hotel. En niet te duur natuurlijk Moeilijk zeg.
In juli een paar dagen naar de Ardennen, in augustus twee weken fietsen in Toscane en in oktober paar dagen Parijs. Maar het duurt allemaal nog zoooo lang...
quote:Olijfje_ schreef op 18 juni 2008 @ 17:41:

Eind augustus twee weken een huisje gehuurd in de buurt van Nice, Zuid-Frankrijk. Ik heb er zooooooooooo'n zin, nog iets meer dan 2 maandjes wachten...

Maarre...wat ga jij zelf doen? Dat wil ik nu ook wel weten!!

Ik ga naar Spanje, in mijn eentje. (heeeeeeerlijk)

Vlieg naar Madrid, van daaruit ga ik naar Cordoba, Cadiz en Sevilla en dan vanuit Sevilla vlieg ik terug naar NL. En dat allemaal in 9 dagen... Nog geen hostels vastgelegd dus we zien wel...!!

Vorig jaar 3 weken geweest, maar toen barcelona, valencia, granada, malaga, tarifa en sevilla. Sevilla te weinig kunnen zien en Madrid stond ook op mijn lijstje dus wilde terug...

Heb er zin in!
quote:Vrouwtje83 schreef op 19 juni 2008 @ 11:28:

echt???????? ik vertek ook de 28e, misschien zitten we wel bij elkaar in het vlietuig! (vertrekt rond 06:00 geloof ik.... )ik heb nog geen idee hoe laat we vertrekken eigenlijk. Moeten nog bericht krijgen. Das wel heel toevallig. Wij hebben (mocht nederland in de finale komen) al een plekje waar we voetbal gaan kijken.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
4 dagen Berlijn en een week Slovenie
3 weken met de auto en de tent rondreizen door Bosnie & Herzegovina en Montenegro! Nog 3 weekjes!!!!!! Bijna!
de 28ste een week naar egypte om ff lekker te relaxen, en dan de 1e week van september nog even een weekje naar istrie om uit te rusten voordat ik einde van t jaar mama wordt!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Ik ga een maand (september) rondreizen in Costa Rica en Panama met een vriendin... Hebben we wel verdiend als we over twee weken onze HBO-diploma's in ontvangst mogen nemen!
De Dominicaanse Republiek alleen moet nog 5 maanden wachten,maar heb er nu al onwijs veel zin in
Het wordt.....

Praag-Slowakije (bergen/spa)-Istanbul-Noord Cyprus (yoga/spa)-Nicosia-Zuid Cyprus.

Alles gepland en geboekt (met de meeste opties open), reisburo Anna37 heeft nu RSI , maar... heb er erg veel zin in. Moet wel nog tot het eind van de zomer/september wachten.Tips zijn welkom!
quote:nuska schreef op 19 juni 2008 @ 11:38:

3 weken Californië: week Los Angeles, week San Diego, week San francisco en op de terugweg 1 dag New York.

Nog een maandje en dan gaan we!

He nuska,

Misschien zijn we er wel tegelijk!

Ik ben 14-20 juli in NY

20-24 juli in Las Vegas

24-27 juli in LA

en 27 juli - 1 aug in San Francisco.

Zou wel toevallig zijn!
Na uren dagen weken lang twijfelen, kijken, zoeken, lezen, eindelijk de vakantieknoop doorgehakt: 15 dagen Pilion! Als je de recensies moet geloven moet dit een supermooi, groen, rustig, authentiek stukje Griekenland zijn.... ben benieuwd, superveel zin in!
quote:Vrouwtje83 schreef op 19 juni 2008 @ 11:28:

echt???????? ik vertek ook de 28e, misschien zitten we wel bij elkaar in het vlietuig! (vertrekt rond 06:00 geloof ik.... )wij vertrekken om 5.40 volgens de paparassen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven