Gezondheid alle pijlers

Clindamycine vagina crème

19-12-2013 17:31 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Na vele kweken en gyneacoloog bezoeken is bij mij niet te achterhalen waar die enorm vervelende geur vandaan komt.

Micronazol kuren, ook partner meebehandeld, normaflor, activ gel, spoelen met jodium gedurende twee weken, periodes lang laten rusten, geen strak ondergoed en niet met lactacyd wassen ed....

Alles geprobeerd op aanraden van de gyneacoloog. Afgelopen week weer geweest en nogmaals een uitstrijkje laten maken.

Alles goed, geen afwijkingen te zien.

Nu heb ik Clindamycine vaginale crème voorgeschreven gekregen. Hij heeft overleg gehad en zij denken dat dit eindelijk écht moet helpen, maarja... Dat dachten ze bij al het andere ook.

Heeft iemand hier ervaring mee?

(Voor het hele verhaal moet je even loepen, kan geen linkje plaatsen ivm mobiel forum)

Alvast bedankt, de moed zakt me ergens al weer in de schoenen... Maar ik blijf proberen!
Pruttelt het nog?

Ik heb idd even geloept, en moest toch wel lachen om sommige reacties op het andere topic. Sorry.

Heel vervelend dat er nog geen oplossing gevonden is.

Heb in mijn leven ook diverse klachten gehad aan mijn doos.

De bruistabletten van Multi-Gyn [icm vaginale douche] hebben de problemen opgelost. Ook het onthouden van seks voor een langere tijd wil wel eens helpen.

Mijn huisarts heeft me ooit eens verteld dat het ook door de leeftijd kan komen. Naarmate we ouder worden en door verandering van hormonen, kan het anders gaan ruiken.

Tsja..het valt allemaal niet mee als vrouw zijnde ..
Bedankt voor je reactie, tepelsteeltje

De bruistabletten zal ik onthouden, ik heb ze wel geprobeerd in gel-vorm, maar dat hielp dus niks.

Het "gepruttel" is sinds het gebruik van normaflor wel over eigenlijk, heeeel af en toe nog iets...

Had jij alleen last van geur of ook nog andere klachten?

Ja leeftijd... Maar ik ben pas 22
quote:chocoladerijstwafel schreef op 19 december 2013 @ 18:34:

Bedankt voor je reactie, tepelsteeltje

De bruistabletten zal ik onthouden, ik heb ze wel geprobeerd in gel-vorm, maar dat hielp dus niks.

Het "gepruttel" is sinds het gebruik van normaflor wel over eigenlijk, heeeel af en toe nog iets...

Had jij alleen last van geur of ook nog andere klachten?

Ja leeftijd... Maar ik ben pas 22

Ach, vanalles eigenlijk als het om vaginale klachten ging, maar ik kan het niet over mijn toetsbord krijgen, dat vind ik toch te privé.

Ik denk dat als je je muts echt een lange tijd met rust laat qua seks, niet teveel aanmoddert met allerlei smeerseltjes, pillen en dergelijke, het na een maand of 2 wel oké kan zijn.

Soms is het enige dat kan helpen; geduld.
Wil ik toch nog even toevoegen dat die bruistabletten me alleen geholpen hebben bij kwaaltjes waar geen antwoord op was, dus geen officiele diagnoses na testen zeg maar]

Ook niet onbelangrijk om te vermelden.
Snap ik heel goed hoor, ik vond het al moeilijk om dit topic (vooral de vorige) te plaatsen, terwijl ik hartstikke anoniem ben, voelt toch niet prettig

Oke dat is fijn om te horen, want ik wordt nu ook behandeld met deze antibiotica die eigenlijk weer voor een soa of bacteriele vaginose is bedoeld, terwijl er niks uit alle kweken komt.

Nouja, we zullen het zien... Dankjewel
Met rust laten heb ik trouwens ook een tijd geprobeerd, maar hielp ook niet... :(
Niemand...?
Ik had in je vorige topic ook gereageerd. Ik kan je helaas niet helpen, maar wil je wel heel veel sterkte wensen. Ik hoop dat er gauw iemand is die de gouden tip heeft!
Dankjewel dikkestreep, dat vind ik erg lief
Het enige dat ik nog kan bedenken is een reactie op sperma.

Hebben al geprobeerd een tijdje met condoom te vrijen?
Je bent zelf een theepot
Ik zeg maar wat, maar misschien reageer je slecht op je pil ?
We hebben nu al heel lang seks met een condoom, vanwege m'n spiraal die verwijderd is nadat hij op z'n kop bleek te zitten.

Ik gebruik dus op het moment ook geen pil.

(Vandaar dat ik zei ; voor het hele verhaal even loepen )

Bedankt voor de reacties!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven