Ex en belachelijke wuppie hoed

21-06-2008 19:04 66 berichten
Alvast sorry voor het lange verhaal, en voor de eventuele Engelse zinsconstructies/uitdrukkingen: ik zit op een volledig Engelstalige Universiteit, en met vrijwel al mijn vrienden praat ik Engels, dus dat ligt me wat makkelijker dan Nederlands op dit moment... Maar ik wil erg graag even van me afschrijven!

Ik ben een vrolijke Nederlandse meid van 18, en vanavond is mijn ex die uit het buitenland terug is voor het eerst weer op campus. Mijn ex, met wie ik het heb uitgemaakt omdat ik weigerde een msn/skype/facebook relatie te onderhouden voor 5 maanden, terwijl we net 2 maanden officieel wat hadden.

Mijn ex, die de eerste is met wie ik het bed in ben gedoken en de eerste op wie ik halsoverkop totaal verliefd ben geworden. En waar ik dacht overheen te zijn, tot ik net het berichtje las dat hij vanavond ook op het feest is en mij graag weer wil spreken. Tsja, en dan toch weer knikkende knieen, vlinders etc! Hellup;)

Tsja, en dan vertel ik het aan vriendinnen, en die zeggen allemaal dat ik moet zorgen dat ik er vanavond geweldig uit moet zien, en hem moet negeren/naar mij moet laten komen etc., en ik voel me daar helemaal net prettig bij! Hij komt namelijk naar het feest waar we eerst met zijn allen voetbal kijken, en ik wil mijn wuppie pet op, mijn verschrikkelijk welp knuffel meenemen, en een feloranje shirt aan, gewoon omdat ik dat leuk vind! Heb echt geen zin daar als een of andere muts me op zitten te maken, vooral omdat ik daar soieso niet van ben, omdat HIJ er weer is... Hij is voor me gevallen toen ik weinig make-up op had en gewoon mezelf was, waarom zou ik me nu opeens anders moeten gedragen?

Word gewoonweg een beetje onzeker van al dat advies... Dus hier even mijn frustraties eraf en het volgende:

IK DRAAG MIJN WUPPIE PET, EN ALS HIJ ME LEUK VINDT ZONDER DOET IE DAT OOK MAAR MET:D
En het probleem is?
Alle reacties Link kopieren
wow, zo'n lang verhaal om te vertellen dat je jezelf wilt zijn.

Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
heej ucchick, volgens mij heb je onder aan je bericht al antwoord gegeven op je eigen vraag ;) Het is/staat juist spontaan en leuk als je jezelf bent dus..alles oranjeee! veel plezier!
Lijkt me nogal wiedes dat jij je wuppie pet draagt en de hele reutemeteut erbij. Dat NL moge winnen. Daar maak je vrienden bij.

Succes vanavond.
En wat is precies het probleem??

Het feit dat je een wuppiepet op doet is zorgelijk dat dan weer wel
Voor iedereen die vraagt wat het probleem is: gaf al aan dat het een afschrijftopic was;)
ooooooooooh nou veel plezier met je pet dan.
En waar staan de Engelse zinsconstructies eigenlijk?
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg, zei mijn oma altijd. Meid, wees gewoon jezelf, dan móet 'ie wel (weer!) voor je vallen! En anders is er altijd nog de biertap!
doe lekker wat jij wilt, daar moet ie maar doorheen kijken

ik vind die wuppie hoeden geweldig
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Kan je dit soort dingen niet gewoon tegen de spiegel zeggen...
Go Holland Go!!!

Heb je ook een brul t-shirt?
Alle welpies helpen.....
gewoon DOEN
quote:MaddyAlbright schreef op 21 juni 2008 @ 19:12:

Kan je dit soort dingen niet gewoon tegen de spiegel zeggen...Moet vrijdag mijn kamer op campus uit, dus vandaag is mijn kamer laaggehaald, heb letterlijk alleen nog mn laptop, bed en wat kleding.... Mijn spiegel is dus weg:-p
Schmink daarnaast ook je gezicht knaloranje..

misschien herkent ie je dan niet eens!!
quote:La Vie en Rose schreef op 21 juni 2008 @ 19:11:

En waar staan de Engelse zinsconstructies eigenlijk?Duhu, dat was om even te kunnen schrijven dat ze irl veel engels spreekt. Dat we dat even weten.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Ahh ok Boro..

Ja, nu snap ik 'm

Hey, misschien was dát wel de essentie van dit topic?
quote:La Vie en Rose schreef op 21 juni 2008 @ 19:20:

Ahh ok Boro..

Ja, nu snap ik 'm

Hey, misschien was dát wel de essentie van dit topic?haha excuses, ik word alleen in Nederland vaak aangesproken op mijn slechte zinsbouw(en bedankt) en dacht, voordat het topic afgekraakt wordt om mijn spelling en zinsbouw... Maar heb er in Word een spellingcheck overheen gegooid;)
Kewl...
Well, my dear..

I understand it's quite hard to feel like this..

Life can be real harsh sometimes, I know!

My advise to you would be to just be yourself, with all your orange facets!

(zoiets?)
Na ja, maak er in ieder geval een gezellige avond van!
Jes en plies let us noow toemorroow houw die iefning went?
Dat wou'k nou net zegguh..

pardyhardy mennnnn !!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven