Mode & Beauty alle pijlers

Panty/Maillot

28-12-2013 22:07 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Met oud en nieuw doe ik een leuk zwart jurkje aan. Jurkjes zijn sowieso niet zo mijn ding.. maar, voor oud en nieuw wilde ik een keer een uitzondering maken..

Nu heb ik 2 paar hakken die er onder kunnen, blauw of zwart.

Nu komt mijn dilemma, het zijn beide Peeptoes. Daar kan ik het langst op lopen, aangezien ik snel last van mijn tenen krijg..

Nu dacht ik, ik doe gewoon een zwarte panty aan en dan zie je bij mijn teen gewoon de panty of mallot

Maar ik ben gaan twijfelen, is huidskleurige panty leuker? of leggings? ;)

Heeft er iemand tips? Wat staat het leukst?

Dankjewel!
Huidskleurige peeptoe-panty, dat doe ik altijd.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Ik heb een thermo legging bij action gehaald , lekker warm en je hebt wel een beetje effect van een panty!
quote:itsmyempire schreef op 28 december 2013 @ 22:19:

Ik heb een thermo legging bij action gehaald , lekker warm en je hebt wel een beetje effect van een panty!Met peeptoes? Nee toch?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik zou een huidkleurige panty aan doen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
http://www.pantyshoppen.nl/oroblu-sunny-8-panty/
Geen legging!

Ik zou gaan voor huidskleurige pantys speciaal voor peeptoes, of toch eventueel gewoon donkere waar je de panty dan in de peeptoe ziet. Maar dan wel een mooie panty zoeken die geen naad heeft over de tenen.
Oeeh die peeptoepantys zijn ideaal. Hopelijk heb je die ook in Zwitserland.. ;) Ga maandag meteen opzoek en inderdaad anders gewoon een zwarte panty zonder naad..

Maillot is ook weer zo... "Winters" ;)
Niet een legging gruwel.

Gewoon een mooie glanzende huidskleur panty.
quote:Enn schreef op zaterdag 28 december 2013 22:27Is dat echt een peeptoe panty? Nog nooit gezien.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
wat je ook doet: geen legging....... brrr....
quote:Fame schreef op 28 december 2013 @ 23:19:

[...]

Is dat echt een peeptoe panty? Nog nooit gezien.Ja.
Weer wat geleerd: de peeptoe panty!

Is het alleen niet een beetje gek om met blote tenen te lopen midden in de winter. Ik zou een paar mooie (doch comfortabele) zwarte pumps scoren in de uitverkoop!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven