Gezondheid alle pijlers

Drukker door de visolie-capsules (?)

20-06-2008 17:09 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn 9-jarige dochter, met NLD, gebruikt sinds kort visolie-capsules.

Dit om haar hyper-gedrag wat te remmen, en om haar op school beter te laten concentreren.

In mijn omgeving hoorde ik het het ene na het andere positieve effect van visolie, en wilde het dus ook proberen.

Maar het lijkt wel een tegenovergesteld effect te hebben. Ze stuitert door het huis, maakt ruzie, stoot alles (per ongeluk) om, en praat hard en veel.

Doodvermoeiend!

Was ze voorheen nog enigszins te temmen door ze even voor de TV te zetten, nu totaal niet.

Aangezien er geen andere factoren meespelen die de verergering van deze klachten kunnen veroorzaken, schrijf ik ze toe aan de visolie-capsules.

Ik ga er dus maar weer mee stoppen.

Herkent iemand dit?
Hoe lang gebruikt ze ze al?

Heeft even tijd nodig om effect te sorteren, dus als ze ze minder dan 4 weken gebruikt zou ik nog even niets anders doen dan afwachten.

Welke heeft ze precies? En wat is NLD?
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
Ze gebruikt ze 2,5 week, van het merk Bional.

Dit is NLD:

http://www.balansdigitaal.nl/sitemanager.asp?pid=219
Ha, misschien heeft het 1 en ander ook te maken met de z.g. laatste loodjes van het schooljaar. Structuur weg op school door allerhande activiteiten.

Mijn kids hebben geen NLD maar stuiteren ook door het huis...zucht (een terugkomend euvel zo voor de vakantie)

Qua bijwerkingen? Lees http://visolie-info.nl/faq.html

En constateer: Geen....
Ik heb er wel eens van gehoord. Ik ben zelf op zoek geweest naar werking van visolie i.v.m. ADD. Nu kwam ik dit inderdaad tegen op verschillende forums. Moet wel zeggen in veel mindere mate dan de succesverhalen.
Ik zou gewoon nog even doorzetten. Denk dat wat 2Italy2 zegt, over einde schooljaar best ook nog wel eens hout kan snijden, weet niet in welke regio je woont? Overigens, de website visolie-info lijkt me nou weer niet geheel onafhankelijk, is van een bedrijf dat visolie verkoopt. Dus zou niet alles wat ze schrijven even serieus nemen.

Gemiddeld duurt het 4 weken voordat het gebruik van visolie effect sorteert. Gemiddeld dus. Kan bij jouw kind sneller gaan maar kan ook wat langer duren. Ik zou het zeker vanaf nu nog minstens 3 weken aankijken, misschien nog wel wat langer. Geef het een kans.
Bedankt voor jullie reakties.

Ik heb besloten nog even door te zetten.
Hee goed zeg, houd je ons op de hoogte?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven