kookclub tilburg

01-01-2014 16:03 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Dames. Ik ben op zoek naar meiden die net als ik het leuk vinden om te koken. Zou je het leuk vinden om een kookclubje op te zetten? Laat het me dan weten! Ik ben 29 jaar oud en ik woon in het centrum van Tilburg. Ik hoor graag van je!
Wat een goed begin van 2014, leuk initiatief! Het lijkt mij leuk om aan te sluiten. Ik ben 25 en ik woon ook in Tilburg

Zijn er nog meer dames die het leuk vinden om aan te sluiten?

Groetjes!
Hey hey!

We zijn imiddels met zn drietjes Hopelijk worden we snel 4! Kun je me email adres sturen?

groetjes
Hey

ik heb een passie voor koken

mij lijkt het leuk

ik ben 30 en woon in dongen

Groetjes
Hoi!

Ik wil steeds meer nieuwe dingen uitproberen op het gebied van koken en was rond aan het kijken naar een kookgroepje/clubje.

Ik ben 22 en woon ook in Tilburg.

Het lijkt mij erg leuk om mee te doen!

Groetjes
Hoi allemaal,

Wat een leuk initiatief!

Ik kon me heel goed vinden in de reactie van emyth.

Sinds 9 maanden woon ik op mezelf en ik ben steeds meer dingen op het gebied van eten aan het proberen, maar het ontbreekt me vaak aan inspiratie. Het lijkt me erg leuk en gezellig om me bij een kook/eetclubje aan te sluiten!

Ik ben (bijna) 23 en woon in Tilburg.

Groetjes
Hoi meiden! Is er nog plaats om aan te schuiven? Ik ben 29 en woon in Tilburg en ik vind het ook leuk om te koken en gerechten uit te proberen....maar in je eentje is dat niet zo leuk;)! Ik hoor het graag!

Groetjes Michelle
Ik heb helaas niets meer gehoord.

Michelledaems en Daantjemi,, misschien een idee om met zijn drieën iets te starten?

Groetjes,

Emy
Hoi Emy en de rest

Ik zou graag mee willen doen, vindt het ook erg leuk om te koken!
quote:sunnydaysmaycome schreef op 11 februari 2014 @ 17:25:

Hoi Emy en de rest

Ik zou graag mee willen doen, vindt het ook erg leuk om te koken!

Hoi Allemaal,

Wie het leuk lijkt om mee te doen, kan misschien het beste een mail naar mij sturen aangezien de meeste van jullie geen berichten kan ontvangen ( zover ik kan zien).

Stuur dan even een mailtje naar emy_theunissen@hotmail.com. Dan kunnen we kijken of we binnenkort wat plannen!

Lijkt mij erg leuk!!

Groetjes,

Emy
heey Emy, leuk idee, ik ben 28 jr en woon in het centrum van Tilburg.

Lijkt me leuk om mij aan te sluiten. Ik zal ook een mailtje sturen!

groetjes Fiona
Hoi,

Ik ben mandy 30 jaar en woon ook in Tilburg! Mijn passie is koken en ben net als jullie op zoek naar een leuke groep om samen mee te koken!!!

Je kan me mailen als er nog een plekje vrij is 😉
Hey dames.

Sorry , maar ik heb dus al de berihten gemist Ik heb het niet zo ingesteld dat ik een melding krijg als iemand reageert. Sorry sorry

Even een nieuw voorstel: zullen we binnenkort voor een kop koffie afspreken om te kunnen kijken hoe we vorm kunnen geven aan de kookideeen?

Mail even je email adres als je hierin interesse hebt en dan maak ik een datumprikker. Ik zal dit mailtje dit weekend versturen

x!
quote:petalouda schreef op 22 mei 2014 @ 07:06:

Hey dames.

Sorry , maar ik heb dus al de berihten gemist Ik heb het niet zo ingesteld dat ik een melding krijg als iemand reageert. Sorry sorry

Even een nieuw voorstel: zullen we binnenkort voor een kop koffie afspreken om te kunnen kijken hoe we vorm kunnen geven aan de kookideeen?

Mail even je email adres als je hierin interesse hebt en dan maak ik een datumprikker. Ik zal dit mailtje dit weekend versturen

x!

Hoi petoula,

wij hebben uiteindelijk met een paar meiden al een begin gemaakt en idd leuk om misschien eens thee/koffie te drinken . in en prive bericht heb ik mijn mailadres gestuurd dus kan je altijd mailen.

gezellig als je wilt aansluiten

Groetjes,

Emy
Hi,

Ik woon een half uurtje v Tilburg.

Ben dol op koken en ben er mee aan het spelen eigenlijk.

Ik ben zelf 28 jaar .

Ik ga zo een mail sturen naar Emy.

Gr.

Hoi Allemaal,

Hoi ik ben Roxanne ik woon in Tilburg en vind eten koken en het opeten ervan ook erg leuk.

Ik heb mijn mailadres al in een pb gestuurd.

Ik ben 25.

Groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven