Weekendje weg naar Eindhoven
vrijdag 10 januari 2014 om 14:58
quote:Bergje65 schreef op 10 januari 2014 @ 14:56:
[...]
Nou ehhh, Tilburg is toch, naast Emmen, de ongezelligste stad van Nederland? Ik heb er gestudeerd en kan het beamen.
sorry, niet boos worden. Ik studeer in Tilburg en ik weiger er nog steeds te gaan wonen. Vergeleken met Tilburg is zelfs Eindhoven al bijna Parijs.
[...]
Nou ehhh, Tilburg is toch, naast Emmen, de ongezelligste stad van Nederland? Ik heb er gestudeerd en kan het beamen.
sorry, niet boos worden. Ik studeer in Tilburg en ik weiger er nog steeds te gaan wonen. Vergeleken met Tilburg is zelfs Eindhoven al bijna Parijs.
vrijdag 10 januari 2014 om 15:02
Eindhoven is leuk. Ontbijt: bagels and juice op de Kleine Berg. Ook leuke winkeltjes in het gebied van de Bergen, daar ben je dan toch in de buurt. Het Van Abbe, al eerder genoemd en echt de moeite waard als je van kunst houdt. Filmhuis Het Natlab, dit is nog redelijk nieuw, volgens mij kun je hier ook eten. Strijp S als stadsgebied in ontwikkeling: kunstenaars, restaurantjes etc. Wilhelminaplein voor een borrel, lekker eten eten bij Usine. Je weekend is eigenlijk te kort... Veel plezier!
vrijdag 10 januari 2014 om 15:13
vrijdag 10 januari 2014 om 15:35
quote:nina1966 schreef op 10 januari 2014 @ 15:18:
Eindhoven, helmond en daartussen is best leuk om eens te doen. .Sorry hoor, ik als Eindhovenaar wil best loyaal zijn naar "onze" dorpen maar HELMOND, daar ga je niet heen als je een gezellig weekendje E'hoven doet. Wat moet je nou in Helmond??
Eindhoven, helmond en daartussen is best leuk om eens te doen. .Sorry hoor, ik als Eindhovenaar wil best loyaal zijn naar "onze" dorpen maar HELMOND, daar ga je niet heen als je een gezellig weekendje E'hoven doet. Wat moet je nou in Helmond??
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
vrijdag 10 januari 2014 om 15:37
Ook dat shoppen in Roermond outlet (weet niet meer wie ermee kwam) is een draak van een advies. Da's een behoorlijk end rijden (minimaal een half uur) om vervolgens in een uit de grond gestampt nepdorp, in the middle of nowhere, op koopjesjacht te gaan.
Blijf lekker in Eindhoven, shoppen is daar veel leuker.
Blijf lekker in Eindhoven, shoppen is daar veel leuker.
vrijdag 10 januari 2014 om 15:37
quote:Very__Cherry schreef op 10 januari 2014 @ 15:35:
[...]
Sorry hoor, ik als Eindhovenaar wil best loyaal zijn naar "onze" dorpen maar HELMOND, daar ga je niet heen als je een gezellig weekendje E'hoven doet. Wat moet je nou in Helmond??
Hier sluit ik mij bij aan. Volledig. Naatie, geen Helmond voor jou.
[...]
Sorry hoor, ik als Eindhovenaar wil best loyaal zijn naar "onze" dorpen maar HELMOND, daar ga je niet heen als je een gezellig weekendje E'hoven doet. Wat moet je nou in Helmond??
Hier sluit ik mij bij aan. Volledig. Naatie, geen Helmond voor jou.
vrijdag 10 januari 2014 om 15:38
quote:Very__Cherry schreef op 10 januari 2014 @ 15:35:
[...]
Naast Helmond lijkt Eindhoven ineens wel Parijs.
Alsof je van een ijskoud in een warm bad overstapt, zeg maar.
En je kunt er goed oefenen, als je lekker wilt matten op het Stratumseind.
Helmond de gakste, zeg ik.
[...]
Naast Helmond lijkt Eindhoven ineens wel Parijs.
Alsof je van een ijskoud in een warm bad overstapt, zeg maar.
En je kunt er goed oefenen, als je lekker wilt matten op het Stratumseind.
Helmond de gakste, zeg ik.
vrijdag 10 januari 2014 om 15:40
Qua restaurants: Sissling (3 gangen voor 25 euro ofzo echt heel lekker eten voor weinig geld), Auberge Nassau (duur maar heerlijk), op Stratum zitten heel veel lekkere restaurants. De Mexicaan is daar erg goed, Boekencafe ook erg lekker en heel gezellig en er zit ook een hele goede Italiaan maar daar ben ik de naam van kwijt.
vrijdag 10 januari 2014 om 15:41
vrijdag 10 januari 2014 om 16:07
quote:Very__Cherry schreef op 10 januari 2014 @ 15:37:
Ook dat shoppen in Roermond outlet (weet niet meer wie ermee kwam) is een draak van een advies. Da's een behoorlijk end rijden (minimaal een half uur) om vervolgens in een uit de grond gestampt nepdorp, in the middle of nowhere, op koopjesjacht te gaan.
Blijf lekker in Eindhoven, shoppen is daar veel leuker.Outlet is gewoon leuk om een uurtje doorheen te lopen. Roermond is, vergeleken met Eindhoven een hele knusse stad.
Blijf lekker in Eindhoven, shoppen is daar veel leuker.Outlet is gewoon leuk om een uurtje doorheen te lopen. Roermond is, vergeleken met Eindhoven een hele knusse stad.
vrijdag 10 januari 2014 om 16:18
vrijdag 10 januari 2014 om 16:19
vrijdag 10 januari 2014 om 16:32
quote:Bergje65 schreef op 10 januari 2014 @ 16:07:
[...]
Outlet is gewoon leuk om een uurtje doorheen te lopen. Roermond is, vergeleken met Eindhoven een hele knusse stad.
Ja okee, maar dan kunnen we heel Nederland wel afgaan.
De vraag was wat er te doen is in Eindhoven, en om dan iemand naar een heel andere stad te sturen, 55 kilometer verderop?!
[...]
Outlet is gewoon leuk om een uurtje doorheen te lopen. Roermond is, vergeleken met Eindhoven een hele knusse stad.
Ja okee, maar dan kunnen we heel Nederland wel afgaan.
De vraag was wat er te doen is in Eindhoven, en om dan iemand naar een heel andere stad te sturen, 55 kilometer verderop?!
vrijdag 10 januari 2014 om 16:43
vrijdag 10 januari 2014 om 16:45