Hippe zwangerschapskleding?
zaterdag 11 januari 2014 om 09:01
zaterdag 11 januari 2014 om 13:29
@fvn1983, was ook mijn eerste ervaring met een buitenlandse webshop. Maar is erg goed bevallen! Het jurkje dat niet goed was heb ik teruggestuurd (verzendkosten zijn wel voor jezelf) en met een goede week had ik het bedrag van het jurkje al terug op mijn rekening.
Ben meer van het echte shoppen in de stad. Maar ik kon écht niks leuks vinden voor kerst. Wilde toch een feestelijk jurkje....
Ik ga straks ook weer even kijken op de webshop!
Ben meer van het echte shoppen in de stad. Maar ik kon écht niks leuks vinden voor kerst. Wilde toch een feestelijk jurkje....
Ik ga straks ook weer even kijken op de webshop!
zaterdag 11 januari 2014 om 16:40
Ik ga proberen om zoveel mogelijk van mijn kleding die ik nu heb te dragen. Ik heb wel veel shirtjes en jurkjes die best 'groot' vallen, dus verwacht deze nog wel te kunnen dragen. Denk wel dat ik bij de h&m ga kopen, daar kom je vaak wel leuke spullen tegen en bij ons in de stad heb je ook outlet winkels waar ze positie kleding verkopen
zaterdag 11 januari 2014 om 20:23
Ik geloof dat ik 8 euro moest betalen om retour te sturen. Maar als je in de stad gaat shoppen en moet ruilen dan ben je ook je brandstof- en parkeerkosten kwijt (of bus/tram)
Maar de verzendkosten waren laag, (of gratis?) Omdat ik het pakketje per sé voor kerst in huis wilde hebben, heb ik het met spoed gedaan en dan kost het 6 euro (maar wel binnen 3 werkdagen in huis!)
Maar de verzendkosten waren laag, (of gratis?) Omdat ik het pakketje per sé voor kerst in huis wilde hebben, heb ik het met spoed gedaan en dan kost het 6 euro (maar wel binnen 3 werkdagen in huis!)
zaterdag 11 januari 2014 om 20:31
zaterdag 11 januari 2014 om 20:57
Vandaag heb ik bij Miss etam een mooie skinny jeans gekocht voor 19 euro. Het is mijn eerste kledingstuk, het leek me wel een goede basis. Want te combineren met vesten (winter), tuniekjes (lente) en shirtjes (zomer). Hoewel ik me afvraag of gewone grote shirtjes nog wel kunnen als je hoogzwanger bent, dan is je buik in verhouding wel erg groot. Als shirtjes bij je buik passen, zijn ze bij de schouders dan niet veel te wijd? En hoe zit het met die buikbanden die je Eem par jaar geleden zoveel zag, is dat uit? Of valt het mij gewoon niet op?
zondag 12 januari 2014 om 10:35
Lizzie, dat is best moeilijk te zeggen. Ik had jurkjes en shirtjes in mijn kast waarvan ik dacht dat ze makkelijk konden en die zaten dus voor geen meter. Een jurkje dat ik al aan de kant aan had gelegd kon daarentegen weer wél.
Vorige week tijdens het shoppen 2 gewone shirts gezien. De ene hoefde ik niet te passen, die zou wel goed zitten, de ander moest ik echt passen. Resutaat was dat het shirt dat ik zonder te passen zou kopen níet goed was (gelukkig toch gepast!) en het andere juist wel..... Met de gewone shirts ga ik er trouwens wel vanuit dat die misschien met een paar weken toch niet meer kunnen (nu 23 weken zwanger en een beste buik) We zien wel...
De jas die ik laatst kocht omdat ie zo lekker ruim was zie ik het einde van mijn zwangerschap ook niet halen.. Hij leek zó ruim..
Vorige week tijdens het shoppen 2 gewone shirts gezien. De ene hoefde ik niet te passen, die zou wel goed zitten, de ander moest ik echt passen. Resutaat was dat het shirt dat ik zonder te passen zou kopen níet goed was (gelukkig toch gepast!) en het andere juist wel..... Met de gewone shirts ga ik er trouwens wel vanuit dat die misschien met een paar weken toch niet meer kunnen (nu 23 weken zwanger en een beste buik) We zien wel...
De jas die ik laatst kocht omdat ie zo lekker ruim was zie ik het einde van mijn zwangerschap ook niet halen.. Hij leek zó ruim..
donderdag 10 april 2014 om 09:48