bagage labels

11-06-2008 14:22 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgende week ga ik op vakantie. Aangezien tegenwoordig alles online gaat, met reisbescheiden en inchecken krijg ik dus ook geen bagagelabels.

Iemand enig idee waar ik die kan kopen? Of kan ik ze zelf maken?

Ik las op internet dat ze ook op Schiphol te verkrijgen zijn..maar ik vlieg vanaf Eindhoven..

Bedankt alvast!
quote:Shera schreef op 11 juni 2008 @ 15:29:

Ik heb dit jaar 5x gevlogen en het is mij nooit opgevallen dat dat moet.

Heb ik blijkbaar al 31 jaar geluk gehad....

Heb dit jaar 9 keer gevlogen en heb ook al 31 jaar geluk gehad

Toch vergeet ik nooit een label aan mijn koffer te doen. Met mobiel nummer. En dat wel internationaal opgeschreven, dus met landnummer: 0031-6-12 34 56 78

Dan ben je ook bereikbaar als ze je moeten bellen dat je koffer is gevonden in een ander land. Ik heb om die reden ook altijd mijn wenkbrauwpotlood, mascara, labello en een schone onderbroek in mijn handbagage. Stel dat je op de plaats van bestemming komt en je moet nog 2 dagen wachten tot je bagage er is.
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
quote:Winterdip schreef op 23 juni 2008 @ 18:49:

[...]

. Ik heb om die reden ook altijd mijn wenkbrauwpotlood, mascara, labello en een schone onderbroek in mijn handbagage. Stel dat je op de plaats van bestemming komt en je moet nog 2 dagen wachten tot je bagage er is.Als je een reisverzekering hebt en je bagage is zoek dan mag je toch de noodzakelijke dingen kopen?
Oh, geen idee Dolfje, zal best wel. Zal ik eens opzoeken.

Maar stel mijn koffer komt niet aan, dan zit ik ergens, God knows where, mét een blotebillengezicht en moet ik nog op zoek gaan naar een zelfde wenkbrauwpotloodje en mascara?! No way!

Ook dezelfde reden waarom we de medicijnen van mijn vriend altijd verdelen over de gewone handbagage en de koffer. Dat je altijd even een paar dagen kunt overbruggen in geval van nood. Alles is overal wel te krijgen, maar sommige dingen moet je gewoon altijd bij je in de buurt hebben. Vandaar.
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
Ja sinds die keren dat ik mijn koffer later dan ik aankwam, waar ik hier wegging in de winter en aankwam in superwarm weer..............zonder iets haha.

Sindsdien heb ik altijd een standaard pakketje in mijn handbagage. Bikini, slippers, sarong, reishanddoekje, 2topjes, 2 tshirts, kort rokje, kniebroek. Zo kom ik dan de 1e dagen wel door als me koffer weer te laat is !
[quote]Winterdip schreef op 23 juni 2008 @ 18:49:

[...]

Toch vergeet ik nooit een label aan mijn koffer te doen. Met mobiel nummer. En dat wel internationaal opgeschreven, dus met landnummer: 0031-6-12 34 56 78

Goh, ik dacht even dat je hier je mobiele nummer vermeldde

Handiger is het om ipv de "00" een + neer te zetten. Niet vanuit alle landen is naar Nederland bellen de code 00 namelijk (vanuit US bijvoorbeel 011 ipv 00). En voor in je mobiele tel. ook wel zo handig, alle nummers voorprogrammeren als bijvoorbeeld +31612345678, dan kun je vanuit elk land probleemloos de mensen uit je tel.boek bellen.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Sorry, verkeerd gequote, beetje onduidelijk.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven