Moeite met klaarkomen

13-01-2014 17:14 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, ik zit ergens heel erg mee.

Ik ben 18 jaar en heb nu 10 maanden een vriend. Hij is de eerste met wie ik echt dingen op seksueel gebied doe. Ik zie hem alleen in het weekend en dan vingert hij mij en trek ik hem af (we gaan nog niet all the way). Doordeweeks masturbeer ik maximaal 1x ofzo. Nu mijn probleem: ik heb vaak dat mijn vagina redelijk snel "opdroogt" als hij mij vingert. Ook duurt het voor mijn gevoel lang voordat ik klaarkom (ca. 10-15 minuten ofzo?). De eerste keer dat hij me vingert na een week elkaar niet zien, duurt het meestal kort (<5 min) voordat ik een orgasme bereik, maar keren daarna duren steeds langer (en dan heb ik het bijv. over de volgende ochtend nog een keer).

Wat me nu zo dwarszit: we hebben net twee weken vakantie gehad en in die twee weken waren we niet te stoppen. Soms wel 3x op een dag omdat we steeds zó opgewonden waren. Toen had ik echte helemaal nergens last van! Opgewonden en goed nat worden ging vanzelf en klaarkomen duurde soms maar een of twee minuten. Ik kon er toen ook met volle teugen van genieten.

Nu is de vakantie weer voorbij en gaat het weer moeizaam. Ik vind dit heel vervelend, want als ik merk dat het weer moeilijk gaat, ga ik helemaal liggen nadenken over of hij het niet te lang vindt duren en waarom ik nou niet gewoon nat blijf. Allemaal gedachten die een orgasme niet bevorderen, ik weet het. Maar ik kan er niks aan doen en weet niet wat ik eraan kan doen.

Oh, for the record: als ik mezelf vinger, heb ik nergens last van, maar bij hem kan ik op de een of andere manier niet nat blijven.

Iemand tips of herkent iemand dit?
Even voor de duidelijkheid: we waren niet twee weken "op" vakantie, ja wel een weekendje, maar ik had het gewoon over kerstvakantie eigenlijk. Sorry voor de onduidelijkheid

En we hebben nog geen seks omdat ik daar nog niet klaar voor ben en nog nooit seks heb gehad.
ehhhhh........

bedoelen de dames die het over een "gegeven orgasme" hebben, dat ze niet klaarkomen als ze door hun partner op welke wijze dan ook gestimuleerd worden?

dan mag ik geloof ik helemaal niet mopperen....

maar TO, logisch dat alles wat "makkelijker" gaat in de vakantie, toch? dan ben je meer ontspannen

zo nodig een glijmiddel en voor de rest klinkt het prima
quote:pierie schreef op 13 januari 2014 @ 19:32:

Ik wist niet dat er zoveel vrouwen waren die niet konden klaarkomen, en het was niet mijn bedoeling om "verwend" over te komen of jullie vervelend te doen voelen.

Wat mijn probleem is: in twee weken vakantie hadden we helemaal nergens last van en ging het van een leien dakje en nu lijkt het weer moeizamer te gaan, terwijl we niks anders doen.

Er zijn ook niet zoveel vrouwen, alleen de vrouwen die zich aangesproken voelen die reageren hier natuurlijk. Dat wil niet zeggen dat het een enorm aantal is.

Je zou de stress er wat af kunnen halen door gewoon glijmiddel klaar te leggen. Dan hoef je je niet druk te maken over dat het heel lang duurt. Door het nadenken en piekeren reageert je lichaam gewoon anders. Dat heeft iedereen wel eens.
quote:itsme1973 schreef op 13 januari 2014 @ 20:13:

ehhhhh........

bedoelen de dames die het over een "gegeven orgasme" hebben, dat ze niet klaarkomen als ze door hun partner op welke wijze dan ook gestimuleerd worden?Ja inderdaad. Een orgasme dat de ander je geeft. Dus die je ontvangt. Mijn vriend kan me dus niet klaar laten komen,maar zelf kan ik dat wel makkelijk.
Vrouwen kunnen niet klaar komen is bewezen je heb wel gevoel dat er iets gebeurt maar dat komt door vocht als je last heb van je bekenspiering dan heb je hem inspannen gehad weet nog veel meer
quote:anjakooijman, 5 uur geleden

Vrouwen kunnen niet klaar komen is bewezen je heb wel gevoel dat er iets gebeurt maar dat komt door vocht als je last heb van je bekenspiering dan heb je hem inspannen gehad weet nog veel meer

Tuurlijk knul meid.

*gaat weer eens fijn last hebben van haar bekenspiering door vocht*
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
@anjakooiman

Doe even een link naar dat onderzoek. Dat soort dingen vinden wij hier reuze interessant!

Ook zo benieuwd wat Anja nog veel meer weet NZ?
Nou, Himalaya, echt!
Anja is pas 18, en loep haar even, voor nog veel meer lol op de vroege ochtend. Kun je er de hele dag tegen
Het is ook zo lekker leesbaar geschreven
Zo jammer dat je mobiel niet kunt loepen Lilalinda

Dan toch maar mijn bed uit en de pc aanslingeren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven