Mode & Beauty alle pijlers

Clip in extensions krullen

15-01-2014 14:50 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Clip in extensions voor krullen.. Heeft iemand daar ervaring mee?

Ik heb ze gezien van echt haar dus niet synthetisch en het gaat mij voornamelijk om meer volume te krijgen al is een stukje verlening ook fijn.

Maar ik ben bang voor van die dunne slierten aan de onderkant of dat de krullen zo anders zijn dat je ziet dat het er niet hoort.

Over het algemeen draaien mijn krullen en die van de extensions wel wat in elkaar lijkt mij waardoor het misschien minder opvalt als de krul iets anders is?
Hmm lastig.. ik had het zelfde als jou. Alleen had ik extensions die met lijm werden aangebracht. ( Door de kapper ) Dit waren ook krul extensions. Het is 2 x mis gegaan. De eerste keer was met krul en dit was teveel verschil met mijn eigen haar, dus heeft de kapster dit er uitgehaald en nieuwe voor mij besteld. 2e keer is het weer misgegaan ( dit was met slag ) waren heel dunne lelijke lokjes. Was zo kwaad dat ik ze zelf heb verwijderd. Dik 4 uren bezig geweest en helse pijn!!! Dus denk goed na wat je doet. Voor die krul extensions was ik 260 euro kwijt.. Ik weet niet hoe duur die clips zijn? En die kun je eventueel zelf weer verwijderen..
Ze kosten voor 4 matten, dus 2 grote en 2 kleine totaal 133 euro.

Ik heb vandaag gemaild met haar&zo (mag ik dat hier melden) en een foto meegestuurd en ze geven aan dat de krul op de extensions zo goed als overeen komt maar van de extensions zullen ze sneller uitzakken dus ik zal regelmatig met de krultang aan de slag moeten voor de extensions.

Ik wil niks vast in mijn haar dus geen geweven extensions of iets dus dit lijkt mij een oplossing.

Is het ook niks voor jou?
Klinkt niet verkeerd idd! Dat zou ik dan ook doen als ik jou was! En een stuk goedkoper.. Ik wacht er nog even mee. ben al 260 euro kwijt.. en heb er een lichtelijke trauma van over gehouden haha.

Maar dit is wellicht iets voor in de toekomst! Succes!
Een vriendin van mij heeft ook zulke extensies maar dat heeft zij zelf gemaakt. Je kan het haar of de haarbanen en de klemmetjes ook bij de Toko kopen als je dat zou willen.

Geen idee wat het kost maar voordeel van een toko is dat er veel verschillend soort haar is.

Ze is er tevreden mee alleen moet het wel voorzichtig gewassen worden en met cremespoeling na de shampoo.

En liggend op een handdoek laten drogen.
Ja ik zag ook dat er speciale shampoo en conditioner bij gekocht kan worden, ik weet niet of dit echt nodig is, ik was mijn haar zelf met silicone en sulfaat vrije shampoo.

Ik ga nog even het 1 en ander aan info inwinnen.

Zonde als het toch achteraf niks is.

In principe beschadigd dit niet mijn eigen haar dus dat klinkt goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven