Werk & Studie alle pijlers

Yes! Eindelijk aangenomen!

15-01-2014 16:35 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na maanden op papier wel werk te hebben gehad, maar eigenlijk geen reet uit te hebben gevoerd en sinds eind 2013 officieel werkloos te zijn. Na me suf te hebben gesolliciteerd op allerlei verschillende functies, waarbij men vond dat ik te oud, te onervaren of niet flexibel genoeg was. Nu het toch wel nijpend qua inkomen begon te worden heb ik vandaag eindelijk te horen gekregen dat ik per 3 maart weer voor 30-35 uur aan de slag kan!

Ik ben zo ontzettend blij. Denk dat ik maar een mooi bloemetje ga kopen om het te vieren.

Van harte gefeliciteerd!!! Heel veel succes!!!!
Gefeliciteerd!! De aanhouder wint! Veel plezier en succes in je nieuwe baan.
Fijn bericht!
conversation = awareness
Gefeliciteerd en veel succes
Super! Gefeliciteerd en veel succes!
Van harte proficiat!
Jippie dat is iets om te vieren
Gefeliciteerd!! Wat fijn voor je! Geniet er maar van. Goed dat je een bloemetje voor jezelf koopt!
Oh super!
Gefeliciteerd! Ik ken het gevoel, geniet ervan en trakteer jezelf op een mooie bos bloemen.
Nice!!! Lekker vieren!
Wat goed!! Gefeliciteerd!!
Wat goed, gefeliciteerd!

Ik juich zelf ook, want ik heb vandaag ook het contract voor mijn nieuwe baan binnen .
Whoohoo! Gefeliciteerd! Geniet van de rust en de vrijheid dat je eindelijk niet meer hoeft te zoeken ;)
Gefeliciteerd!! Ik ben ook blij, want ik heb vandaag ook te horen gekregen dat ik ben aangenomen bij een bedrijf waar ik vorige week op gesprek ben geweest. Echt superblij, want eind van ww komt na bijna 2 jaar in zicht, dus ik begon hem al flink te knijpen.
Gefeliciteerd linally en layla!
Gefeliciteerd!

Ik heb het gisteren gevierd met gebakjes bij de koffie.

Ook weer een baan gevonden. Ben zó blij en opgelucht, ik wist niet of ik moest lachen of huilen!
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Jullie ook allemaal gefeliciteerd!
Fijn! Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!!

Vorige week gesolliciteerd en toen heb ik ook gehoord dat ik ben aangenomen! Heerlijk. Nog voordat de WW zich aandiende
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven