Mode & Beauty alle pijlers

ervaring met Swarovski ringen?

16-01-2014 00:48 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand ervaring mee? Ik heb een mooie gold-plated ring gezien met Swarovski steentjes. Is deze geschikt voor dagelijks gebruik? Of kan ik dan rekenen op qua slijtage van goud en steentjes?

http://www.swarovski.com/ ... ic_Ring,_gold-plated.html
Vroeger eentje gehad die ik gewoon elke dag droeg, ja kwalitatief is het niet je-van-het, het slijt gewoon. Was snel zilverkleurig.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Voor mijn moeder jaar of 3 terug gekocht en de helft van de steentje zijn er inmiddels uit helaas... Heb zelf veel van S wat er allemaal nog wel prima uitziet maar dat gebruik ik niet dagelijks.
Overigens heb ik niet deze ring gekocht hoor. Was een andere.
Ik zou nooit kiezen voor gold-plated... Zeker bij dagelijks gebruik word het heel snel lelijk is mijn ervaring.
Ik heb ook een ring met steentjes, drie rijen onder elkaar.

Er was 1 steentje uit gevallen dus ik ging terug naar de winkel (jaar na aankoop ofzo)

De medewerker vertelde me dat het gemaakt kon worden voor ¤45. Maar het maakte dan niet uit of ze 1 of 20 steentjes moesten vervangen.

Dus hij raadde me aan om te wachten tot er meer uitvielen :s
Ik heb oorbellen van swarovski waar na 3 maanden al een steentje uit is gevallen. Vind de kwaliteit niet zo goed, ik zou voor iets anders gaan dan.
Pfjieuw, als ie nou nog mooi was.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik heb een grote Swarovski ring met heel veel steentjes en oorbellen van Swarovski. Draag ze al 2 jaar bijna dagelijks en geen slijtage. Voor gold plated zou ik niet kiezen, volgens mij wordt dat wel lelijk
Ik heb geen goede ervaringen met ringen van Swarovski, de ring die ik had werd heel lelijk bij dagelijks dragen, de andere sieraden blijven wel mooi. Je kan beter zoeken naar een zilveren of gouden ring zeker als je hem elke dag gaat dragen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven