Gezondheid alle pijlers

veel water drinken = vaak plassen

20-01-2014 20:24 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
sinds ik meer water ben gaan drinken is mijn huid enorm opgeknapt maar heb ik opeens last van vaak moeten plassen ontzettend vervelend dus, ik weet nou niet echt wat ik moet doen want ik vind het plassen vervelend maar mijn huid vind ik toch wel fijn zo help!
Euh. En nu wil je dat wij kiezen, of veel plassen of goede huid?
Klopt als een bus. Wat er ingaat, moet er ook weer uit.
Van alle non-topics...
Heb ik ook altijd. Kan je niks aan doen.
Wat is er vervelend aan plassen?

Daar kan ik me nou echt niets bij voorstellen

Ik pies een keer of 5 per dag naar volle tevredenheid
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Help.

O

M

G
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
quote:Koettie schreef op 20 januari 2014 @ 20:25:

Euh. En nu wil je dat wij kiezen, of veel plassen of goede huid?Ik kies voor een poll!
Stel je niet aan, als je moet dan moet je.

En anders heel snel terug naar de slechte huid en weinig plassen, je kunt altijd een laag plamuur over die slechte huid smeren.
Ik pies elk uur, door medicatie. En met een beetje pech nog 3x 's nachts.

Stel je niet zo aan.
Wat een dilemma! Heel veel sterkte met het maken van deze moeilijke beslissing.

Ik hoop niet dat je nog voor hetere vuren komt te staan TO, je leven is nu al zwaar genoeg.

Sjonge
Zeikwijf.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 20 januari 2014 @ 20:44:

Zeikwijf.Het is een open deur, maar niettemin
Lekker een momentje voor jezelf op de wc
Of gewoon 1x per dag 3 liter drinken. Dan hoef je maar 1x te plassen maar dan heel lang!

TO, een mooi liedje voor je:

http://youtu.be/ucEhjd3w_LM
Toen ik zwanger was moest ik regelmatig 24-uurs urine sparen om te testen. Toen kwam ik er achter dat ik 3,5 liter plas per dag.

Ik moet ook vaak plassen inderdaad: spoelt in ieder geval wel goed door (en minder kans op blaasontsteking).

Ik stem op: veel drinken en veel plassen.
is dit serieus??
Herkenbaar hoor. Ik drink elke dag zo'n 3.5 tot 4 liter (niet alleen water maar ook sap en fris) en plas me een ongeluk. Inderdaad, wat erin gaat moet er ook weer uit.
Ooh vandaar dat ik zo vaak moet plassen als ik thuis ben: dan drink ik veel meer water en thee.

Bedankt!!
sorry dat ik het vraag hoor -_- bedankt alle andere mensen ja idd wat erin komt moet er ook weer uit helaas haha
Ik pies ook een x of 6 overdag en vaak 2x 's'nachts. Ik heb het er wel voorover. Mn huid/gezondheid is belangrijk voor me.

Ik moest wel wennen toen ik 3 jaar terug meer ben gaan water drinken en dus ook veel moet plassen
Waar een wil is, is een weg
quote:Summerdance schreef op 20 januari 2014 @ 20:30:

Wat is er vervelend aan plassen?

Daar kan ik me nou echt niets bij voorstellen

Ik pies een keer of 5 per dag naar volle tevredenheid5x maar? Wat bizar weinig. Als ik zou weinig zou plassen zou ik het ook nooit vervelend vinden.
Liever elitair dan een pauper!
Ik denk dat je pas echt een probleem hebt als je veel drinkt en niet veel plast.

Maar herken je "probleem" wel een beetje. Het is voor mijn nierproblemen beter dat ik veel drink. Door mijn werk is het niet altijd mogelijk naar het toilet te gaan als ik moet plassen. Ophouden is niet echt gezond en drink op de dagen dat ik werk daarom vaak minder dan goed voor me is.
Uh...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven