behang gekrompen !

22-01-2014 22:19 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb eergisteren mijn zoontjes slaapkamer behangen, nu kom ik vandaag in de nieuwe woning en tot mijn grote schrik zie ik alleen nog maar naden van de muur. ik baal enorm ! het zat recht toen het erop geplakt werd. het is een stick and peel behang dus hoefde alleen water op aangebracht te worden. Omdat dit niet goed pakte heb ik er ook behanglijm bij gebruikt. Bestaat er een oplossing ? ik kan dit behang alleen nog maar vinden voor 175euro via ebay.
quote:Tauriel schreef op 23 januari 2014 @ 10:03:

[...]

Dan had ik dus mazzel. Maar voortaan plak ik ook de banen een beetje over elkaar Dat kan alleen maar met bepaalde gladde dunne soorten zonder motief.
Alle reacties Link kopieren
quote:blommit schreef op 23 januari 2014 @ 10:14:

[...]

Dat kan alleen maar met bepaalde gladde dunne soorten zonder motief.Ja, dat is ook waar. Ik denk dat ik maar niet meer ga behangen
There is no always forever...just this...
quote:Tauriel schreef op 23 januari 2014 @ 10:11:

Zou het ook aan de plakmethode liggen? Toen ik nog gewoon de lijm op de muur smeerde i.p.v. op het behang had ik dit probleem nooit. Andersom natuurlijk. Je knipte je banen, smeerde daar de lijm op en plakte dat tegen de muur, tegenwoordig smeer je je muur in en plak je het behang ertegen aan. En bij dat laatste had ik zichtbare naden.Er zijn gewoon heel veel verschillende soorten, kwaliteiten en ondergronden en ook kan je onvoorziene omstandigheden tegenkomen.
quote:Tauriel schreef op 23 januari 2014 @ 10:17:

[...]

Ja, dat is ook waar. Ik denk dat ik maar niet meer ga behangen Ik heb er de laatste jaren ook geen zin meer in.
Gewoon latex, het allermakkelijkste..
quote:ikwordmama schreef op 22 januari 2014 @ 22:41:

moet ik het dan opnieuw kopen of zal ik proberen evt met een fohn het behang wat warmer te maken zodat het rustig loslaat en weer opnieuw met hetzelfde behang het nogmaals proberen ?

Doe dat maar niet.

Wat een ellende, ik hoop voor je dat hier bruikbare tips binnenkomen zodat het behang er weer perfect uit komt te zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven