One direction luisteren als man.
vrijdag 24 januari 2014 om 23:28
Mijn vriendin is gek van One Direction en heeft in haar auto ook altijd een CD van hun op staan. Ik ben een jongen/man en om eerlijk te zijn is het zeker niet zo dat ik er een hekel aan heb. Ik ben nu ook geen echte fan van hun. Ik ken hun liedjes, maar hoe ze eruit zien moet je mij niet vragen.
Als ik om me heen eens de naam One Direction hoor, dan is het eerste woord wat daarna komt gay, homo etc.
Mij interesseert het werkelijk helemaal niks wat anderen zeggen, maar waarom zo snel een stempel op iets drukken?
Als ik om me heen eens de naam One Direction hoor, dan is het eerste woord wat daarna komt gay, homo etc.
Mij interesseert het werkelijk helemaal niks wat anderen zeggen, maar waarom zo snel een stempel op iets drukken?
vrijdag 24 januari 2014 om 23:42
vrijdag 24 januari 2014 om 23:44
vrijdag 24 januari 2014 om 23:52
Nou en? Ik luister vaak radio 4 in de auto (klassiek). Vinden ook veel mensen vreemd, maar boeiend. Ik zit in mn eentje in de auto en ik geniet ervan. One direction is zoiets waar niemand naar zegt te luisteren behalve jonge meiden, terwijl de downloadcijfers bij i-tunes de pan uit rijzen. Dus je ben echt niet de enige denk ik.
Het doet me erg denken aan de backstreet boys uit mijn tijd. Stiekem vonden veel mannen/jongens die muziek ook leuk. Maar openlijk toegeven was voor hen not done.
Het doet me erg denken aan de backstreet boys uit mijn tijd. Stiekem vonden veel mannen/jongens die muziek ook leuk. Maar openlijk toegeven was voor hen not done.
vrijdag 24 januari 2014 om 23:54
quote:ranny1989 schreef op 24 januari 2014 @ 23:54:
Altijd nog beter dan Justin Bieber. Er is hoop.
https://twitter.com/Slick ... 26359259391983616/photo/1
Altijd nog beter dan Justin Bieber. Er is hoop.
https://twitter.com/Slick ... 26359259391983616/photo/1
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 25 januari 2014 om 00:21