One direction luisteren als man.

24-01-2014 23:28 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin is gek van One Direction en heeft in haar auto ook altijd een CD van hun op staan. Ik ben een jongen/man en om eerlijk te zijn is het zeker niet zo dat ik er een hekel aan heb. Ik ben nu ook geen echte fan van hun. Ik ken hun liedjes, maar hoe ze eruit zien moet je mij niet vragen.

Als ik om me heen eens de naam One Direction hoor, dan is het eerste woord wat daarna komt gay, homo etc.

Mij interesseert het werkelijk helemaal niks wat anderen zeggen, maar waarom zo snel een stempel op iets drukken?
Omdat het gewoon zo is natuurlijk.
Is er op dat gebied iets nieuws onder de zon, nee toch?

Ongeacht het onderwerp, dat is wat mensen doen. Take it or leve it.
One Direction is voor iedereen, zé hebben gewoon echt goeie nummers met vele rake teksten. Welcom to the club!
Schoonheid zit van binnen
Elke boyband heeft wel een groepje mannelijke fans. No problem toch? Ik zou me er niet druk om maken, het is nooit goed of het deugt niet.

Ik vind het wel schattige jongetjes.
Loepje.

Je weet toch wel dat de meerderheid van de mannen van auto's / motoren / harry styles en sport houden?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Oké.. jouw quilty pleasure dus.. Leuk voor je, geniet ervan..

en nu?
Later is nu
Nou en? Je luistert toch naar wat je zelf mooi vindt ongeacht wat een ander ervan vindt? Zeur niet zo.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Wat is er te loepen?
quote:bootje_op_de_golven schreef op 24 januari 2014 @ 23:43:

Wat is er te loepen?Genoeg
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Nou en? Ik luister vaak radio 4 in de auto (klassiek). Vinden ook veel mensen vreemd, maar boeiend. Ik zit in mn eentje in de auto en ik geniet ervan. One direction is zoiets waar niemand naar zegt te luisteren behalve jonge meiden, terwijl de downloadcijfers bij i-tunes de pan uit rijzen. Dus je ben echt niet de enige denk ik.

Het doet me erg denken aan de backstreet boys uit mijn tijd. Stiekem vonden veel mannen/jongens die muziek ook leuk. Maar openlijk toegeven was voor hen not done.
Altijd nog beter dan Justin Bieber. Er is hoop.
quote:ranny1989 schreef op 24 januari 2014 @ 23:54:

Altijd nog beter dan Justin Bieber. Er is hoop.

https://twitter.com/Slick ... 26359259391983616/photo/1
Ik luister nog steeds naar de BB.
Ik ken werkelijk geen enkel liedje van die lui. En weet al helemaal niet hoe ze eruit zien.
quote:tantejo schreef op 25 januari 2014 @ 00:19:

Ik ken werkelijk geen enkel liedje van die lui. En weet al helemaal niet hoe ze eruit zien.link
Ik snap je OP trouwens niet.

Je vriendin luistert er toch naar? Het is dus niet dat jij er een CD van opzet. Dus waar maak je je druk over?
zelfs my little pony heeft mannelijke fans, ook wel borny's genoemd. En nee dat zijn geen jongetjes van 4, maar mannen van 25
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Of je als volwassen naar One direction meuk luistert of naar de toppers of Jan Smit...het zegt alleen wat over je muziekwansmaak.
quote:jubbas schreef op 24 januari 2014 @ 23:28:

Als ik om me heen eens de naam One Direction hoor, dan is het eerste woord wat daarna komt gay, homo etc.

Rare kringen ga jij in om, hier hoor ik alleen maar kinderlijke pop meuk...
Ik vind One direction ook best leuke en catchy nummers hebben hoor! En ik ben bijna 30, maar word van sommige nummers enorm vrolijk.

Ieder zijn ding, ook als man.
This is not kosher!
Zolang jij geen hysterische fan bent, denk ik helemaal niets over jouw muzieksmaak.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven