VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
O ja, shoot.

Normaal komt mijn vader woensdagochtend na zijn werk altijd even een kopje koffie drinken. Nu heb ik gezegd dat hij niet mag komen, want dan weet die vrouw dat mijn vader geen hele dagen werkt en dus best wel kan helpen.

Hij maakte er zelf al grappen over, dat hij binnen zou komen en zou zeggen: 'Zooo, daar ben ik weer. Zal ik nog wat voor je doen, zal ik even je boodschappen halen, nog wat koffie zetten en de plantjes even water geven?'
Bij gebrek aan real time vrolijke vrienden (WAAR IS IEDEREEN) heb ik Athena maar gesmst. Ik moet je feliciteren van haar Lien, en ook de rest van je gezin!
Ja! Lien, gefeliciteerd! Een zoon! Super hoor!

Ik heb Vrolijk gemaild! Leuk man, een nieuwe Vrolijke baby !

Zo, nog een bak koffie!

Kinderen nemen volgende week afscheid van school, ik zit nu al te slikken.

Wat een zonnig nieuws om de dag mee te beginnen! Van harte gefeliciteerd Lien met de geboorte van jullie zoon! Joehoe! Weer een Vrolijke baby!

HIEPERDEPIEPER VOOR LIEN & CO! Gefeliciteerd met jullie mooie zoon!
Gefeliciteerd allemaal met het Vrolijke Jongetje!
Loretta is De Mol. Punt.
Ha fijn! Een nieuwe buurtbaby! En vers jongetje!!

Lien, Mini-Lienies en Lienolium (klinkt beter dan Lienman) van harte gefeliciteerd met jullie menneke.

Goed gedaan Lien, dikke vette klapzoen van één van de buurvrouwen!
O Dropje, kan me helemaal voorstellen dat je nu al moet slikken. Ik heb dat met het kinderdagverblijf. Ik vind het echt heel heel erg dat Schorrie er weggaat. Voor hem maar ook voor onszelf.

Maar begreep ik nou dat je toch niet naar die hele grote school hoeft, waar je eigenlijk niet zo'n goed gevoel bij had? Dat je toch naar een kleine school kunt die je voorkeur had?
Jeetje, ga ik eens één keertje vroeg naar bed, mis ik meteen het grote nieuws.....

LIEN, JOEPIEJEE!!!!!!

GEFELICITEERD!!http://www.webcadeau.nl/catalog/images/ ... gblauw.jpg
Grrr, waar is die slinger nou gebleven?
hieperdepiep hoera voor de zoon van Lien!

Hoera, Lien heeft geen dikke buik meer.

En wat leuk, een jongetje!!

Heel erg gefeliciteerd en veel geluk met zijn drietjes.

Zin in kraamvisite, vanmiddag ?
whoehaaaa, een baby!!!

Lieve Lien, van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe zoon!!!

Dikke kus, Meave
Pebbles, bedankt voor de campingtips, ik heb ze doorgemaild.
Lien en familie, van harte gefeliciteerd met jullie zoon!
Whoehoehahahaha...

Een zoon! GEFELICITEERD!
Zou Lien al thuis zijn met haar verse baby?

Heerlijk, heb Schorrie net naar mijn ouders gebracht om daar te slapen. Kunnen we morgen lekker wat later opstaan, Harrie hoeft ook niet vroeg weg gelukkig dus de wekker gaat hier op kwart voor 8!

Was alweer moe vandaag, jammer want was zo goed uitgerust in de vakantie. Maar een dag met kind, ondanks dat het niet vervelend is, gaat er steeds meer inhakken merk ik. Ook omdat ik toch een beetje dromerig ben, en Schorrie continue, haast zonder onderbreking, praat en vraagt. Ik heb er behoefte aan om mijn eigen gang te kunnen gaan, maar dat gaat dan natuurlijk niet.

Harrie is naar een ander bootje aan het kijken. We hebben nu een klein zeilbootje met een kajuitje maar door dat kajuitje heb je dus weinig zit- en bewegingsruimte. En we doen er niets mee, we gaan niet slapen op de boot oid. Dus nu kijkt hij bij een boot zonder kajuit, dan kan Schorrie wat meer heen en weer lopen enzo. Ben benieuwd.

Overigens wilde Harrie van het weekend gaan varen, was onze benzinetank gestolen. Het is wat met die boten.....
Jaaa, net al in detailkamer gelezen over zoon van Lien, Leuk! Dat mis ik dan gewoon weer helemaal.. Ookk hier van harte Lien en familie!

Morrie, dat vind ik bij ons ook nadeel van kajuit, dat Nano zo weinig loopruimte heeft. Aan de andere kant zitten Mini en Maxi er bij ons heel veel te spelen samen.
Ben er! Kort bericht, want wel wat gaar. Gisteren om 17.30 in ziekenhuis en om 20,03 was hij er al en voelde ik me prima en blij. Helaas kwam placenta niet los en werd ik vanaf 20.15 snel slap, ziek en werd er keihard op buik geduwd. Geen feest, pijnlijker dan bevallen. UIteindelijk na ingrijpen van gynaecoloog/bouwvakker op nippertje niet naar OK, hoewel ik al riep dat ik graag onder narcose wilde, want alles fijner dan... Nou ja, gelukkig daarna snel weer opgeknapt, moest wel blijven vanwege 2300 ml bloedverlies en ben nu pips ende gelukkig .

Kleine man maakt het goed, drinkt volop, slaapt volop, kortom, tevreden baby. Kraamhulp is een heldin, zorgt voor mij, baby en ook nog voor man en kinderen. Helemaal fijn. Ga nu snurkelen, dank voor berichtjes en morgen meer. Morrie, ik had natuurlijk even moeten zeggen dat je bericht moest doortsuren, ik voelde me niet op mijn gemak in ziekenhuis, want illegaal telefoon aan .
Lien & kinders & man, van harte proficiat met jullie verse kleine mannetje! Jammer van die placenta, maar gelukkig alles goed gegaan. Geniet ervan!

liefs van een buurvrouw
Wel wat gaar....

Klinkt goed hoor Lien, behalve dat verhaal van die placenta maar dat is nu achter de rug. Geniet lekker!
Jemig, ik ben zoooo benieuwd hoe het bij mij zal gaan!
Lien, wat fijn om even wat van je te horen, en fijn dat het zo goed met hem gaat! Nu jij nog rustig bijkomen. Hoe vinden KK en grote zus het?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven