Het mooie inrichtingen-topic.
woensdag 7 augustus 2013 om 10:34
De titel zegt het al: ik kijk graag naar mooie interieurs om inspiratie op te doen voor mijn eigen huis(je). Ik zou graag zienw at jullie als forummers nu mooie inrichtingen vinden en hoop vooral dat er veel plaatjes geplakt worden hier.
TO begint: ik hou van brocante, lief en romantisch. En van oudere huizen met balkenplafonds, rare hoekjes en vides.
Schattige studio (al mis ik persoonlijk een beetje kleur)
TO begint: ik hou van brocante, lief en romantisch. En van oudere huizen met balkenplafonds, rare hoekjes en vides.
Schattige studio (al mis ik persoonlijk een beetje kleur)
vrijdag 31 januari 2014 om 17:33
quote:jennie77 schreef op 31 januari 2014 @ 17:00:
Van het weekend gaan we de wand achter ons bed behangen met sloophoutbehang,grijs,wit en verschillende kleuren blauw.
Nu wil ik het gaan combineren met geel,grijs en blauw(zacht blauw)
Wat vinden jullie,is dat een beetje een mooie combinatie.
Dit behang.
[afbeelding]
Ons bed is wit en de kast ook.Blauw, grijs en een soort geel ziten al in het behang dus volgens mij past dat heel goed. Wat voor soort geel hebben jullie? Als het heldergeel is, is het bij elkaar wel heel koel. Maar misschien ben ik raar dat ik geel niet altijd warme kleur vind.
Van het weekend gaan we de wand achter ons bed behangen met sloophoutbehang,grijs,wit en verschillende kleuren blauw.
Nu wil ik het gaan combineren met geel,grijs en blauw(zacht blauw)
Wat vinden jullie,is dat een beetje een mooie combinatie.
Dit behang.
[afbeelding]
Ons bed is wit en de kast ook.Blauw, grijs en een soort geel ziten al in het behang dus volgens mij past dat heel goed. Wat voor soort geel hebben jullie? Als het heldergeel is, is het bij elkaar wel heel koel. Maar misschien ben ik raar dat ik geel niet altijd warme kleur vind.
What a nuanced anxiety

vrijdag 31 januari 2014 om 20:07
vrijdag 31 januari 2014 om 20:21

zaterdag 1 februari 2014 om 14:10
Bij JYSK (= Deens) hebben ze ook wel eens leuke kussens voor weinig geld. En als je een leuk stukje stof hebt dan kan je dat altijd nog op zo'n bestaande hoes naaien.
Gewoon ook eens fourniturenzaken binnen lopen. Maar is allemaal maar een tref. Kans is bij zelfmaak groter dat je iets hebt dat uniek is.
Gewoon ook eens fourniturenzaken binnen lopen. Maar is allemaal maar een tref. Kans is bij zelfmaak groter dat je iets hebt dat uniek is.

zaterdag 1 februari 2014 om 14:14
quote:jennie77 schreef op 31 januari 2014 @ 20:07:
Nu zocht ik deze nog bij de hema in een kussenhoes,ik heb inmiddels 3 hema's gehad maar helaas niks meer en online uitverkocht.
Iemand een tip waar ik zoiets kan kopen,ik vind die kleuren combinatie zo leuk.
[afbeelding]
EDIT: Zoek op damast. Daar staan soms van die drukke stoffen bij die voor bekleding van meubels wordt gebruikt. Ach, en google stuurt mij naar pagina's waar ik de afbeeldingen er van kan kopen.
Via beslist.nl lukt het wel.
Nu zocht ik deze nog bij de hema in een kussenhoes,ik heb inmiddels 3 hema's gehad maar helaas niks meer en online uitverkocht.
[afbeelding]
EDIT: Zoek op damast. Daar staan soms van die drukke stoffen bij die voor bekleding van meubels wordt gebruikt. Ach, en google stuurt mij naar pagina's waar ik de afbeeldingen er van kan kopen.
Via beslist.nl lukt het wel.

zaterdag 1 februari 2014 om 14:58
quote:jennie77 schreef op 31 januari 2014 @ 20:07:
[afbeelding]Kun je er geen kussenhoesjes van maken?
[afbeelding]Kun je er geen kussenhoesjes van maken?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 1 februari 2014 om 14:59
quote:Pumps_italiaans schreef op 29 januari 2014 @ 17:04:
Dit vind ik leuk, maar wil niet spammen....
[img]http://cdn3.welke.nl/photo/scale-614xau ... iving.jpeg[/img]
Wauw! Die vind ik echt heel erg mooi!
Ik ben aan het rondkijken voor nieuwe meubels en een nieuwe inrichting, maar deze kast zou ik zo in mijn huis zetten.
Dit vind ik leuk, maar wil niet spammen....
[img]http://cdn3.welke.nl/photo/scale-614xau ... iving.jpeg[/img]
Wauw! Die vind ik echt heel erg mooi!
Ik ben aan het rondkijken voor nieuwe meubels en een nieuwe inrichting, maar deze kast zou ik zo in mijn huis zetten.
There is no always forever...just this...

zaterdag 1 februari 2014 om 15:03
foto gevonden met de kleuren die ik voor ogen heb.
Man is al bezig met behangen.(kan mij daar niet bij gebruiken)
Bij wehkamp heb ik nog een bloemen kussen besteld.
Die gebreide kussens vind ik ook altijd zo mooi,nu was ik laatst bij een vriendin en die had gewoon een paar sjaals gekocht en een paar kussens van gemaakt.Scheelt ook weer behoorlijk wat.En je hebt ook weer wat een ander niet heeft.
Die gebreide kussens vind ik ook altijd zo mooi,nu was ik laatst bij een vriendin en die had gewoon een paar sjaals gekocht en een paar kussens van gemaakt.Scheelt ook weer behoorlijk wat.En je hebt ook weer wat een ander niet heeft.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt

zaterdag 1 februari 2014 om 15:05
zaterdag 1 februari 2014 om 15:05

zondag 2 februari 2014 om 15:42
Bij de Bijenkorf staan online wel een paar sierkussens die ik wel mooi vind. (Ik hoef ze niet, maar ook een paar waarvan ik er ook lijkende bij de Action heb gezien voor 2 euro. Stof zal wel anders zijn, maar voor de prijs mag dat ook wel.)
Met bloemen hebben ze er ook, maar geen die ik echt bijzonder of leuk vind. Die van de Hema is echt wel een mooie.
Verder hebben ze bij de Xenos soms ook best wel aardige kussens.
Maar ik heb even kort gekeken bij Zalando op sierkussens en daar staan echt een paar mooie bij. Ik heb alleen geen tijd om de plaatjes te plakken. Dit is de eerste die ik wel leuk vind vanaf de foto. Alleen niets met geel.
En even afgeleid een gezocht op essenza home (merk van de kussens die ik zag.... Dit vind ik ook wel mooi, maar ik houd van kleurtjes. kopen is weer een andere zaak.
Prettig weekeinde en geniet van de zonnige dagen die gaan komen - hier tenminste wel.
Met bloemen hebben ze er ook, maar geen die ik echt bijzonder of leuk vind. Die van de Hema is echt wel een mooie.
Verder hebben ze bij de Xenos soms ook best wel aardige kussens.
Maar ik heb even kort gekeken bij Zalando op sierkussens en daar staan echt een paar mooie bij. Ik heb alleen geen tijd om de plaatjes te plakken. Dit is de eerste die ik wel leuk vind vanaf de foto. Alleen niets met geel.
En even afgeleid een gezocht op essenza home (merk van de kussens die ik zag.... Dit vind ik ook wel mooi, maar ik houd van kleurtjes. kopen is weer een andere zaak.
Prettig weekeinde en geniet van de zonnige dagen die gaan komen - hier tenminste wel.
zondag 2 februari 2014 om 19:40
quote:jennie77 schreef op 01 februari 2014 @ 15:03:
[img]http://media-cache-ak0.pinimg.com/236x/ ... 4596e5.jpg[/img]wauw, prachtig kleed!! waar komt die vandaan, enig idee?
[img]http://media-cache-ak0.pinimg.com/236x/ ... 4596e5.jpg[/img]wauw, prachtig kleed!! waar komt die vandaan, enig idee?