Anti kalk enz zal sowieso niet helpen. In regenwater zit geen kalk.
Werkt dreft niet kan je altijd nog een sopje met spiritus en een halve ui proberen. Napoetsen met een krant.
Been there, done that, got the T-shirt.
Anoniem_193681
maandag 3 februari 2014 om 17:06
Dat zijn waarschijnlijk geen regendruppels maar salpeterzuur (uit voegen en cement) heeft het glas aangetast. Eventueel polijsten maar verder weinig tegen te doen.
Glazenwasser? Het liefst een eenmanszaak zodat je hem/haar en zijn gezin ook een helpt in deze economische tijden waar steeds minder mensen een glazenwasser inschakelen...
quote:oogappeltje schreef op 03 februari 2014 @ 17:27:
Glazenwasser? Het liefst een eenmanszaak zodat je hem/haar en zijn gezin ook een helpt in deze economische tijden waar steeds minder mensen een glazenwasser inschakelen...Tja als je zelf minder te besteden hebt, ga je je zuur verdiende geld toch niet uitgeven aan een glazenwasser? Ik niet iig. Ik weet wel nuttigere dingen.
quote:oogappeltje schreef op 03 februari 2014 @ 17:27:
Glazenwasser? Het liefst een eenmanszaak zodat je hem/haar en zijn gezin ook een helpt in deze economische tijden waar steeds minder mensen een glazenwasser inschakelen...Nou wij hadden van de week een folder in de bus liggen voor 13 euro het hele huis (groot hoekhuis met veel ramen!) Dan kan ik me toch niet voorstellen dat voor die prijzen niemand dat wil
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous