Het mooie inrichtingen-topic.

07-08-2013 10:34 2267 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al: ik kijk graag naar mooie interieurs om inspiratie op te doen voor mijn eigen huis(je). Ik zou graag zienw at jullie als forummers nu mooie inrichtingen vinden en hoop vooral dat er veel plaatjes geplakt worden hier.

TO begint: ik hou van brocante, lief en romantisch. En van oudere huizen met balkenplafonds, rare hoekjes en vides.

Schattige studio (al mis ik persoonlijk een beetje kleur)

http://www.zarahome.com/w ... 87/Diamond%2BDesign%2BRug deze vind ik ook erg mooi!
quote:elize_ schreef op 02 februari 2014 @ 19:40:

[...]

wauw, prachtig kleed!! waar komt die vandaan, enig idee?http://eenigwonen.nl/woonbeurs-2013-101-woonideeen/

Misschien staat het hierbij.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
quote:elize_ schreef op 02 februari 2014 @ 19:40:

[...]

wauw, prachtig kleed!! waar komt die vandaan, enig idee?Zo te zien is het deze (Ikea): kleed
quote:Milonga schreef op 03 februari 2014 @ 11:15:

[...]

Zo te zien is het deze (Ikea): kleed

Ja, die is het.

Ik had hem ook herkend.

Is van een nieuw collectie Stockholm. Hebben ze meer dat in die stijl past. http://www.ikea.com/nl/nl ... gories/collections/11989/
quote:jennie77 schreef op 02 februari 2014 @ 20:50:

[...]

http://eenigwonen.nl/woonbeurs-2013-101-woonideeen/

Misschien staat het hierbij.Daar ligt hij ook op de vloer op een van de foto's.

Ook een mooie uit die collectie. Ik vind dit kussen wel warm aandoen qua kleur.
Hier zit het behang er al in.Maar nu nog twee weken wachten op mijn spullen van de H&M,ik heb er 2 gele vloerkleden bij besteld.Dus de bestelling komt later,maar geduld is een schone zaak he.

Ik zag het later ook op de site van de ikea ja.
quote:Pumps_italiaans schreef op 03 februari 2014 @ 17:37:

[afbeelding]

Ook een mooie uit die collectie. Ik vind dit kussen wel warm aandoen qua kleur.Ja prachtig die gestreepte vind ik ook zo mooi.

Ja, geel blijft mooi. Heb een hele verzameling gele, perzik kussentjes in een zak zitten. Zijn erg besmettelijk.

Zoiets vind ik op de slaapkamer ook wel leuk, maar de pluis... Daarom heb ik die niet. Leg daar liever iets neer dat glad is. En zo de was machine in kan.

Hoewel.... de gele kussens in die zak. Die zijn wel van de juiste kleur.

Ik ga ze zoeken. Liggen ergens in de schuur. Ja, die bouwvakkers ook. Ze zijn niet op komen dagen. Daarom blijven bepaalde zaken toch nog maar even ingepakt. Vriest het een beetje en ziet ze niet meer.
Ik zag trouwens een paar weken geleden een leuk idee voor een eetkamer. Daar hadden ze 2 gelijke stoelen, maar dan met een hoes die net even anders was van kleur. De combinatie was in 4 verschillende bij elkaar passende tinten. Heb er geen foto van, maar ik vond het wel leuk staan.

Dit is dan het basisidee, maar dan met maar 4 identieke stoelen.

Ik heb zelf 4 stoelen waarvan er 2 kapot zijn. Ik denk erover om daar 2 andere aan toe te voegen die er qua maat goed bij passen. Maar is wel een tref om die te vinden. Ik vind de stoelen die ik heb wel mooi en zou ze het liefst houden.
quote:Pumps_italiaans schreef op 03 februari 2014 @ 18:03:

Ja, geel blijft mooi. Heb een hele verzameling gele, perzik kussentjes in een zak zitten. Zijn erg besmettelijk.

Zoiets vind ik op de slaapkamer ook wel leuk, maar de pluis... Daarom heb ik die niet. [afbeelding]Waar komt dit vandaan Pump?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 03 februari 2014 @ 18:14:

[...]

Waar komt dit vandaan Pump?http://jysk.nl/inrichting ... a-130x170cm-nep-bont-luip

Het is een plaid en geen kussen. Die hebben ze ook.
quote:Milonga schreef op 03 februari 2014 @ 11:15:

[...]

Zo te zien is het deze (Ikea): kleed

Thanx!!

Op dat plaatje vind ik hm alleen wat slordig overkomen...
En als je zoekt op "verschillende stoelen bij eettafel" vind je best wel leuke plaatjes.

Ik vind niet alles mooi, maar het gaat alleen maar om het idee.

Ik heb zelf 2 stoelen die een beetje kapot zijn. Ik had zelf in gedachten om daar 2 andere bij te plaatsen. Moet er wel leuk bij staan. En dan misschien de tafel (hout) nog in een andere kleur te schilderen om het een geheel te laten blijven.

Is wel oppassen dat het geen rommelige toestand wordt.

En geen pijn aan de kont stoelen. Die heb je in restaurants waar de gasten niet al te lang mogen blijven zitten.

Ja, en deze zijn ook stoelen. Leuk om als plaatje te zien, maar verder niet.
quote:jennie77 schreef op 03 februari 2014 @ 17:52:

[...]

Ja prachtig die gestreepte vind ik ook zo mooi.

[img]http://www.ikea.com/nl/nl/images/produc ... 225_S4.JPG[/img]

Mooi!!

Krijg een donker grijze bank, deze : http://www.wehkamp.nl/won ... viva/C28_8H1_HB2_569492/, heb witte muren, achter de bank komt een witte boekenkast dus ik denk dat een geel kleed en gele kussens erg leuk zullen zijn...wat denken jullie??
Zie je steeds vaker...verschillende stoelen, leuk. Maar niet iets voor mij..hou van strak en rustig...
Die verschillende witte vind ik nog wel leuk, de rest rommelig.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:elize_ schreef op 03 februari 2014 @ 18:34:

Zie je steeds vaker...verschillende stoelen, leuk. Maar niet iets voor mij..hou van strak en rustig...

Ik vind het wel mooi. Maar niet teveel verschil qua kleur. Ik ga wel zoeken naar 2 stoelen die lijken op wat ik nu heb. Moeten echter wel in dezelfde stijl zijn zodat het toch een rustig en strak geheel blijft.

Daarin zijn nogal wat variaties mogelijk.

Het is wel oppassen inderdaad.
Dit vind ik bijvoorbeeld wel een mooie stoel, maar een beetje druk om 4 dezelfde van te hebben. Op de achterkant zit wel een geel vlak.

Lijkt me wel een fijne stoel om op te zitten.

Ze hebben er wel leuke dingen. Kost ook wel wat, maar leuk voor het idee om er even te kijken. http://www.eyoba.nl/?SID=
Heel mooi! Ik heb de saaie witte Chrome versie....maar ben er wel heel blij mee!

Wil graag de schommelversie erbij kopen, bij de houtkachel.
en deze vind ik ook mooi.

Past alleen niet in mijn huis. Ander kleurtje en dan kan het wel. En kunstleer heb ik liever niet. Liever een stoffen bekleding. Jammer, want de prijs valt wel mee als je er 4 neemt.

Nou, die eerste stoel is toch wel het mooist, maar die kost ook het dubbele. Ik moet nog heel veel bekijken om niet te snel te beslissen. Is altijd zonde als er daarna een veel mooiere wordt gezien.
En het kan ook goedkoop. Hoorde bij de Kringloop dat er mensen zijn die werkelijk 70 euro voor een eenvoudige stoel uitgegeven die eigenlijk heel goedkoop is. Deze zijn er bijvoorbeeld voor 110 euro voor een set van 4, maar moet nog afleverkosten bij. Ik zou ze liever zelf afhalen als ik zoiets zou kopen. Ik vraag me af of die wel lekker zitten. Deze heten Marcus geel en even googlen en je vind ze wel. Ik ken de sites niet.

Maar op zich vin dik deze stoelen wel mooi.

EDIT: Ik heb ze toch echt voor deze prijs gezien, maar zal wel exclusief BTW zijn. Ik zie heel veel prijsverschillen.
O, ik neig toch meer naar zoiets. Is weer veel duurder. Eentje van deze en dan een paar andere goedkopere in dezelfde stijl en dan effen.

Maar deze is niet in de juiste kleur. Maar ik krijg wel zin om zo een te kopen en een eenvoudige effen bij de stoelen die ik heb.

Zulke kunnen ook als extra zitje worden toegevoegd.
Heel mooi die laatste....jammer dat het zo duur is...
Die gele zijn er ook in goedkopere en andere uitvoering met armleuningen. Maar de pootjes zijn dan meestal chroom. Het mooie - vind ik - zit in het materiaal van de pootjes.

Ja, en deze kost 870 euro....

Als ik heel eerlijk ben dan vind ik dit meer een wasbak die is omgevormd naar een derrière - moet wel een wat aan de prijsklasse aangepast woord zijn.

Maar op bepaalde tractoren en landbouwmachines zitten ook van die stoelen. Ja en die gebruiken ze al voor stoelen. Zit wel lekker dat soort.

En... met een klein beetje zoekwerk heb ik er ook gevonden. Ken ook deze site niet, maar ze zijn wel te koop. Voor de geinteresseerden: zoek op "stoer metaal" en "stoel op tractoren" voor 139 euro inclusief flinke roest.

De pootjes van die bovenste zijn weer wel mooi. Ik denk dat ik met een fout prijsje te maken heb. Komma staat misschien wel verkeerd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven