grote teen heel veel pijn, voet ook vandaag

dinsdag 4 februari 2014 om 18:35

Ik heb eigenlijk al maanden zeer pijn aan de grote teen, Soms is het een week weg. Maar nu is het dus weer heftig terug en vandaag ook aan de voet. Ik ben al bij de dokter geweest en geprikt op jicht, maar urinezuur was goed.
Wat zou dit kunnen zijn? Ga maar weer terug naar de huisarts, maar die zij ook; ik weet nie wat het is, gebroken ook niet.
Iemand een idee of ervaring? Ik eet slecht, kan het daarmee te maken hebben?
                    Wat zou dit kunnen zijn? Ga maar weer terug naar de huisarts, maar die zij ook; ik weet nie wat het is, gebroken ook niet.
Iemand een idee of ervaring? Ik eet slecht, kan het daarmee te maken hebben?

woensdag 5 februari 2014 om 08:11

Heb je wel goede schoenen? Niet te klein, krap, groot, breed of wat dan ook?
Als de huisarts het ook niet weet, blijf er dan niet mee rondlopen, maar doorzoeken naar iemand die je wel verder kan helpen! Wellicht dat bloedprikken een mogelijkheid is om te kijken of je inwendige ontstekingen hebt?
En:
Gezond eten is zowieso beter voor je lijf!
Sterkte!
                    Als de huisarts het ook niet weet, blijf er dan niet mee rondlopen, maar doorzoeken naar iemand die je wel verder kan helpen! Wellicht dat bloedprikken een mogelijkheid is om te kijken of je inwendige ontstekingen hebt?
En:
Gezond eten is zowieso beter voor je lijf!
Sterkte!