De Olympische Spelen!
vrijdag 8 augustus 2008 om 17:19
En, wie heeft de opening gezien?? Heb het grotendeels gevolgd, behalve de intocht van alle ploegen (beetje erg langdradig). Maar een zeeeeeer spectaculaire opening en af en toe een kippevel momentje
Ga jij de Olympische Spelen volgen? Wat is je favoriete onderdeel? Wie zijn de leukste sporters?
Ben er zelf nog niet helemaal overuit. Vind het turnen en zwemmen (de verschillende variaties: schoonspringen, afstanden zwemmen, turntoestellen en op de mat etc) het leukst om te kijken. Dus wie weet zie ik daar nog wat van. Ga er niet speicaal voor zitten.
Ga jij de Olympische Spelen volgen? Wat is je favoriete onderdeel? Wie zijn de leukste sporters?
Ben er zelf nog niet helemaal overuit. Vind het turnen en zwemmen (de verschillende variaties: schoonspringen, afstanden zwemmen, turntoestellen en op de mat etc) het leukst om te kijken. Dus wie weet zie ik daar nog wat van. Ga er niet speicaal voor zitten.
zaterdag 8 februari 2014 om 12:45
quote:Summerdance schreef op 08 februari 2014 @ 12:42:
[...]
Mooi hè
Erg ook dat dat meisje dood is, ik zat helemaal met kippenvel op het eind
Ik vond het echt heftig. Ook dat je na zoveel hersenschade, net op het nippertje overleefd, nog weer wil snowboarden. Ook die voorbeelden van die Mark die het ongeluk niet eens overleefde en die andere die na 5 jaar weer een ongeluk kreeg en daardoor overleed.
Brrrr.
[...]
Mooi hè
Erg ook dat dat meisje dood is, ik zat helemaal met kippenvel op het eind
Ik vond het echt heftig. Ook dat je na zoveel hersenschade, net op het nippertje overleefd, nog weer wil snowboarden. Ook die voorbeelden van die Mark die het ongeluk niet eens overleefde en die andere die na 5 jaar weer een ongeluk kreeg en daardoor overleed.
Brrrr.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 8 februari 2014 om 12:48
quote:redhothead schreef op 08 februari 2014 @ 12:41:
[...]
Oh echt? Grappig. Niet gezien, wel de slope hoor. Vond 't heel gaaf.
Iemand die begeleidde, dikke witte wol, groene jas
Volgens mij bij de Engelsen.
Het was idd echt gaaf.
Zo heb ik in Londen met de OS ook kennisgemaakt met beachvolleybal op olympisch niveau, ook zo spannend.
[...]
Oh echt? Grappig. Niet gezien, wel de slope hoor. Vond 't heel gaaf.
Iemand die begeleidde, dikke witte wol, groene jas
Volgens mij bij de Engelsen.
Het was idd echt gaaf.
Zo heb ik in Londen met de OS ook kennisgemaakt met beachvolleybal op olympisch niveau, ook zo spannend.
Je bent zelf een theepot
zaterdag 8 februari 2014 om 12:53
quote:Mylene_Valerie schreef op 08 februari 2014 @ 12:45:
[...]
Brrrr.
Dat je weer op top niveau wilt sporten dat snap ik wel
Ik heb een aantal topsporters in mijn vriendenkring en die gaan liever dood dan dat ze moeten stoppen met sporten
Daar komt bij dat Kevin in eerste instantie niet eens doorhad dat hij met zijn hersens gewoon niet meer kon boarden
[...]
Brrrr.
Dat je weer op top niveau wilt sporten dat snap ik wel
Ik heb een aantal topsporters in mijn vriendenkring en die gaan liever dood dan dat ze moeten stoppen met sporten
Daar komt bij dat Kevin in eerste instantie niet eens doorhad dat hij met zijn hersens gewoon niet meer kon boarden
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zaterdag 8 februari 2014 om 13:10
zaterdag 8 februari 2014 om 13:15
zaterdag 8 februari 2014 om 13:25
zaterdag 8 februari 2014 om 13:37
zaterdag 8 februari 2014 om 13:43