Entertainment alle pijlers

De Olympische Spelen!

08-08-2008 17:19 2293 berichten
Alle reacties Link kopieren
En, wie heeft de opening gezien?? Heb het grotendeels gevolgd, behalve de intocht van alle ploegen (beetje erg langdradig). Maar een zeeeeeer spectaculaire opening en af en toe een kippevel momentje

Ga jij de Olympische Spelen volgen? Wat is je favoriete onderdeel? Wie zijn de leukste sporters?

Ben er zelf nog niet helemaal overuit. Vind het turnen en zwemmen (de verschillende variaties: schoonspringen, afstanden zwemmen, turntoestellen en op de mat etc) het leukst om te kijken. Dus wie weet zie ik daar nog wat van. Ga er niet speicaal voor zitten.
Kan iemand niet die toeter afpakken? Daar wordt je toch niet goed van.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:redhothead schreef op 08 februari 2014 @ 12:39:

[...]

Da's mijn schatting, inclusief dweilpauzes enzo. Ik ga ook ff snel wat dingen doen.Dom , logisch dweilpauzes.
quote:Summerdance schreef op 08 februari 2014 @ 12:42:

[...]

Mooi hè

Erg ook dat dat meisje dood is, ik zat helemaal met kippenvel op het eind

Ik vond het echt heftig. Ook dat je na zoveel hersenschade, net op het nippertje overleefd, nog weer wil snowboarden. Ook die voorbeelden van die Mark die het ongeluk niet eens overleefde en die andere die na 5 jaar weer een ongeluk kreeg en daardoor overleed.

Brrrr.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 08 februari 2014 @ 12:42:

Kan iemand niet die toeter afpakken? Daar wordt je toch niet goed van.Je zal in het stadion zitten
quote:steph schreef op 08 februari 2014 @ 12:44:

[...]

Dom , logisch dweilpauzes.

Nou dom vind ik wel meevallen, heel erg enthousiast denk ik eerder.

ff Snel uit m'n hoofd, we hebben nog wel 1,5 uur.
quote:redhothead schreef op 08 februari 2014 @ 12:41:

[...]

Oh echt? Grappig. Niet gezien, wel de slope hoor. Vond 't heel gaaf.

Iemand die begeleidde, dikke witte wol, groene jas

Volgens mij bij de Engelsen.

Het was idd echt gaaf.

Zo heb ik in Londen met de OS ook kennisgemaakt met beachvolleybal op olympisch niveau, ook zo spannend.
Je bent zelf een theepot
quote:redhothead schreef op 08 februari 2014 @ 12:45:

[...]

Nou dom vind ik wel meevallen, heel erg enthousiast denk ik eerder.

ff Snel uit m'n hoofd, we hebben nog wel 1,5 uur.Ik zat alle namen op te schrijven, zijn er toch wel wat.
quote:Mylene_Valerie schreef op 08 februari 2014 @ 12:45:

[...]

Ik vond het echt heftig. Ook dat je na zoveel hersenschade, net op het nippertje overleefd, nog weer wil snowboarden. Ook die voorbeelden van die Mark die het ongeluk niet eens overleefde en die andere die na 5 jaar weer een ongeluk kreeg en daardoor overleed.

Brrrr.

Dat je weer op top niveau wilt sporten dat snap ik wel

Ik heb een aantal topsporters in mijn vriendenkring en die gaan liever dood dan dat ze moeten stoppen met sporten

Daar komt bij dat Kevin in eerste instantie niet eens doorhad dat hij met zijn hersens gewoon niet meer kon boarden
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Die twee mannen die nu op het ijs staan............... OMG. Traag.
ze gaan altijd nog harder dan jij en ik Steph
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:rosanna08 schreef op 08 februari 2014 @ 13:04:

ze gaan altijd nog harder dan jij en ik Steph Ik kan niet eens schaatsen. Niet eens met een stoel. Doodeng
quote:Ikhierhuh schreef op 08 februari 2014 @ 13:06:

[...]

Ik kan niet eens schaatsen. Niet eens met een stoel. Doodeng Ohh en het is zo leuk!
Wat een heerlijkheid weer die OS. Alleen al het gekeuvel op de achtergrond, heerlijk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Ikhierhuh schreef op 08 februari 2014 @ 13:06:

[...]

Ik kan niet eens schaatsen. Niet eens met een stoel. Doodeng oh je moet echt eens gaan proberen, het is echt zo leuk! Ik wil heel graag weer, maar durf nog niet zo goed
Ik wil wel, maar ik kan gewoon niet (zit niet in mijn genen) Toen ik net in Nederland was wilde ik wel leren schaatsen maar ik kon niets van bakken!! Alleen mijn kont leek te kunnen schaatsen!! Auwww!! En nú, zonder kruisbanden in mijn knie lijkt mij niet zo verstandig. Leuk is zeker wel.
Haaaaaaiiiii allemaal!

Wat is er met Bob de Jong? Waarom mag ie de 5 km niet rijden?
Hij mag wel eens maar de logopedist trouwens
quote:Captain_Obvious schreef op 08 februari 2014 @ 13:23:

Haaaaaaiiiii allemaal!

Wat is er met Bob de Jong? Waarom mag ie de 5 km niet rijden? omdat ie niet hard genoeg geschaatst heeft tijdens de OKT
quote:rosanna08 schreef op 08 februari 2014 @ 13:25:

[...]

omdat ie niet hard genoeg geschaatst heeft tijdens de OKT Aha, oké.
quote:Nouschi schreef op 08 februari 2014 @ 13:10:

Wat een heerlijkheid weer die OS. Alleen al het gekeuvel op de achtergrond, heerlijk.Heerlijk hè, een soort sportief Koffietijd!
quote:Summerdance schreef op 08 februari 2014 @ 13:31:

[...]

Heerlijk hè, een soort sportief Koffietijd! idd!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik ben weer thuis en ruim op tijd ook, zo te zien.

Had ook niet aan dweilpauzes gedacht
quote:Summerdance schreef op 08 februari 2014 @ 13:31:

[...]

Heerlijk hè, een soort sportief Koffietijd! Kom ik in de dweilpauzes met een `super simpel` gerecht
quote:Mylene_Valerie schreef op 08 februari 2014 @ 13:37:

[...]

Kom ik in de dweilpauzes met een `super simpel` gerecht Ik zit al heerlijk aan een stokbroodje met een soeppie
Ik vind alles rondom Sotsji verschrikkelijk. De homohaat, de opzettelijke dierenmishandeling en ook de vrouwen van het Russische olympische team die enorm lelijke foto's in lingerie hebben laten maken om meer aandacht voor de Olympische Spelen te vragen.

Ik wil er niks over horen of zien verder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven