De Olympische Spelen!
vrijdag 8 augustus 2008 om 17:19
En, wie heeft de opening gezien?? Heb het grotendeels gevolgd, behalve de intocht van alle ploegen (beetje erg langdradig). Maar een zeeeeeer spectaculaire opening en af en toe een kippevel momentje
Ga jij de Olympische Spelen volgen? Wat is je favoriete onderdeel? Wie zijn de leukste sporters?
Ben er zelf nog niet helemaal overuit. Vind het turnen en zwemmen (de verschillende variaties: schoonspringen, afstanden zwemmen, turntoestellen en op de mat etc) het leukst om te kijken. Dus wie weet zie ik daar nog wat van. Ga er niet speicaal voor zitten.
Ga jij de Olympische Spelen volgen? Wat is je favoriete onderdeel? Wie zijn de leukste sporters?
Ben er zelf nog niet helemaal overuit. Vind het turnen en zwemmen (de verschillende variaties: schoonspringen, afstanden zwemmen, turntoestellen en op de mat etc) het leukst om te kijken. Dus wie weet zie ik daar nog wat van. Ga er niet speicaal voor zitten.
zaterdag 8 februari 2014 om 13:44
zaterdag 8 februari 2014 om 13:44
quote:yolo8 schreef op 08 februari 2014 @ 13:43:
Ik vind alles rondom Sotsji verschrikkelijk. De homohaat, de opzettelijke dierenmishandeling en ook de vrouwen van het Russische olympische team die enorm lelijke foto's in lingerie hebben laten maken om meer aandacht voor de Olympische Spelen te vragen.
Ik wil er niks over horen of zien verder.Wat doe je dan op dit topic?
Ik vind alles rondom Sotsji verschrikkelijk. De homohaat, de opzettelijke dierenmishandeling en ook de vrouwen van het Russische olympische team die enorm lelijke foto's in lingerie hebben laten maken om meer aandacht voor de Olympische Spelen te vragen.
Ik wil er niks over horen of zien verder.Wat doe je dan op dit topic?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 8 februari 2014 om 13:46
quote:yolo8 schreef op 08 februari 2014 @ 13:43:
Ik wil er niks over horen of zien verder. nou, dag dan maar weer he, doe je de deur achter je dicht?
Ik wil er niks over horen of zien verder. nou, dag dan maar weer he, doe je de deur achter je dicht?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zaterdag 8 februari 2014 om 13:46
zaterdag 8 februari 2014 om 13:51
zaterdag 8 februari 2014 om 13:52
quote:koekkie schreef op 08 februari 2014 @ 13:46:
Tosti's zijn hier al op!
En oooo......wat vind ik Bob de Jong toch een griezel, maar respect dat hij er wéér bij is!
Ikhierhuh,
Wat ontzettend jammer dat je er zo bang voor bent!Ja, maar ik kijk met bewondering hoe anderen schaatsen, hahaha, anderen kijken met bewondering hoe ik (nog) kan tennissen. Iedereen zijn ding.
Tosti's zijn hier al op!
En oooo......wat vind ik Bob de Jong toch een griezel, maar respect dat hij er wéér bij is!
Ikhierhuh,
Wat ontzettend jammer dat je er zo bang voor bent!Ja, maar ik kijk met bewondering hoe anderen schaatsen, hahaha, anderen kijken met bewondering hoe ik (nog) kan tennissen. Iedereen zijn ding.