Entertainment alle pijlers

De Olympische Spelen!

08-08-2008 17:19 2293 berichten
Alle reacties Link kopieren
En, wie heeft de opening gezien?? Heb het grotendeels gevolgd, behalve de intocht van alle ploegen (beetje erg langdradig). Maar een zeeeeeer spectaculaire opening en af en toe een kippevel momentje

Ga jij de Olympische Spelen volgen? Wat is je favoriete onderdeel? Wie zijn de leukste sporters?

Ben er zelf nog niet helemaal overuit. Vind het turnen en zwemmen (de verschillende variaties: schoonspringen, afstanden zwemmen, turntoestellen en op de mat etc) het leukst om te kijken. Dus wie weet zie ik daar nog wat van. Ga er niet speicaal voor zitten.
quote:Ikhierhuh schreef op 08 februari 2014 @ 13:52:

[...]

Ja, maar ik kijk met bewondering hoe anderen schaatsen, hahaha, anderen kijken met bewondering hoe ik (nog) kan tennissen. Iedereen zijn ding. :-D nou ja, je snapt iig het gevoel van het schaatsen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Oh, ben benieuwd wat Skobrev gaat doen, zo spannend!
Ian.....soeppie??
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:rosanna08 schreef op 08 februari 2014 @ 13:52:

[...]

dat hoort bij de sfeer

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ikhierhuh,

Dat is zo als ik tennis sla ik alle ballen buiten de baan... Geef jij mij tennisles, geef ik jou schaatsles!?
Met Yuskov gaat niet lekker...
Wat schaatst hij heerlijk relaxed!

Mooie grote slagen, ik ben eigenlijk wel benieuwd met hoeveel km per uur ze uit de bocht komen?
quote:koekkie schreef op 08 februari 2014 @ 13:54:

Ikhierhuh,

Dat is zo als ik tennis sla ik alle ballen buiten de baan... Geef jij mij tennisles, geef ik jou schaatsles!? Deel!
quote:newimprovedkitty schreef op 08 februari 2014 @ 13:52:

[...]

hoe kun je die nu niet horen, als die toeter gaat versta ik het commentaar bijna niet meer ik hoor hem ook wel, maar hij overheerst voor mij niet, ik kan hem uitschakelen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Ikhierhuh schreef op 08 februari 2014 @ 13:54:

Toch een snelle tijd neergezet.

volgens Bob is het ijs zwaar.
quote:Ikhierhuh schreef op 08 februari 2014 @ 13:54:

Ik denk dat we met overtuiging kunnen zeggen dat hij een beetje volloopt met zuur

En dat doet zo'n pijn...
quote:Summerdance schreef op 08 februari 2014 @ 13:53:

Ian.....soeppie?? Doe maar een koppie erwtensoep voor hem
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Summerdance schreef op 08 februari 2014 @ 13:54:

Wat schaatst hij heerlijk relaxed!

Mooie grote slagen, ik ben eigenlijk wel benieuwd met hoeveel km per uur ze uit de bocht komen?Zo'n 60 km per uur.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Mylene_Valerie schreef op 08 februari 2014 @ 13:55:

[...]

Doe maar een koppie erwtensoep voor hem Echt hè, dat hij gewoon even een tussenstop maakt bij de Koek en Sopie
quote:rosanna08 schreef op 08 februari 2014 @ 13:10:

oh je moet echt eens gaan proberen, het is echt zo leuk! Ik wil heel graag weer, maar durf nog niet zo goed We kunnen wel een schaatsmeet gaan organiseren. Het meenemen van schaatsen zal wel geen probleem zijn... maar wie neemt dan al die stoelen mee?
World of Warcraft: Legion
quote:Nouschi schreef op 08 februari 2014 @ 13:56:

[...]

Zo'n 60 km per uur.

Ik red net de helft

Maar ik heb een beetje bochtjes angst
quote:Summerdance schreef op 08 februari 2014 @ 13:55:

[...]

Ik denk dat we met overtuiging kunnen zeggen dat hij een beetje volloopt met zuur

En dat doet zo'n pijn...Ik hoorde iets over blessure, over zuur heb ik niets gehoord. Zal wel komen door de bubuzela.
Gaat lekker zo met Skobrev.
Rondjes 29,5, mijn snelste leerling schaatste vanochten 75 seconden over een rondje. Nog ff wat werk aan de winkel! let op de Olympische spelen van 2026/2030.......
quote:hans66 schreef op 08 februari 2014 @ 13:57:

[...]

We kunnen wel een schaatsmeet gaan organiseren. Het meenemen van schaatsen zal wel geen probleem zijn... maar wie neemt dan al die stoelen mee? Ik heb 8!
Dit wordt ook niks.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:hans66 schreef op 08 februari 2014 @ 13:57:

[...]

We kunnen wel een schaatsmeet gaan organiseren. Het meenemen van schaatsen zal wel geen probleem zijn... maar wie neemt dan al die stoelen mee? Is het de bedoeling dat we gaan schaatsen?
Dat wordt geen geld om z'n tweede huis in te richten.
Dag Skobrev..... Hij is aan het stoempen!
quote:Nouschi schreef op 08 februari 2014 @ 13:59:

Dat wordt geen geld om z'n tweede huis in te richten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven