De Olympische Spelen!
vrijdag 8 augustus 2008 om 17:19
En, wie heeft de opening gezien?? Heb het grotendeels gevolgd, behalve de intocht van alle ploegen (beetje erg langdradig). Maar een zeeeeeer spectaculaire opening en af en toe een kippevel momentje
Ga jij de Olympische Spelen volgen? Wat is je favoriete onderdeel? Wie zijn de leukste sporters?
Ben er zelf nog niet helemaal overuit. Vind het turnen en zwemmen (de verschillende variaties: schoonspringen, afstanden zwemmen, turntoestellen en op de mat etc) het leukst om te kijken. Dus wie weet zie ik daar nog wat van. Ga er niet speicaal voor zitten.
Ga jij de Olympische Spelen volgen? Wat is je favoriete onderdeel? Wie zijn de leukste sporters?
Ben er zelf nog niet helemaal overuit. Vind het turnen en zwemmen (de verschillende variaties: schoonspringen, afstanden zwemmen, turntoestellen en op de mat etc) het leukst om te kijken. Dus wie weet zie ik daar nog wat van. Ga er niet speicaal voor zitten.
zaterdag 8 februari 2014 om 13:53
quote:Ikhierhuh schreef op 08 februari 2014 @ 13:52:
[...]
Ja, maar ik kijk met bewondering hoe anderen schaatsen, hahaha, anderen kijken met bewondering hoe ik (nog) kan tennissen. Iedereen zijn ding.
nou ja, je snapt iig het gevoel van het schaatsen
[...]
Ja, maar ik kijk met bewondering hoe anderen schaatsen, hahaha, anderen kijken met bewondering hoe ik (nog) kan tennissen. Iedereen zijn ding.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zaterdag 8 februari 2014 om 13:55
quote:newimprovedkitty schreef op 08 februari 2014 @ 13:52:
[...]
hoe kun je die nu niet horen, als die toeter gaat versta ik het commentaar bijna niet meer ik hoor hem ook wel, maar hij overheerst voor mij niet, ik kan hem uitschakelen
[...]
hoe kun je die nu niet horen, als die toeter gaat versta ik het commentaar bijna niet meer ik hoor hem ook wel, maar hij overheerst voor mij niet, ik kan hem uitschakelen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zaterdag 8 februari 2014 om 13:56
quote:Summerdance schreef op 08 februari 2014 @ 13:54:
Wat schaatst hij heerlijk relaxed!
Mooie grote slagen, ik ben eigenlijk wel benieuwd met hoeveel km per uur ze uit de bocht komen?Zo'n 60 km per uur.
Wat schaatst hij heerlijk relaxed!
Mooie grote slagen, ik ben eigenlijk wel benieuwd met hoeveel km per uur ze uit de bocht komen?Zo'n 60 km per uur.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 8 februari 2014 om 13:57
quote:rosanna08 schreef op 08 februari 2014 @ 13:10:
oh je moet echt eens gaan proberen, het is echt zo leuk! Ik wil heel graag weer, maar durf nog niet zo goed We kunnen wel een schaatsmeet gaan organiseren. Het meenemen van schaatsen zal wel geen probleem zijn... maar wie neemt dan al die stoelen mee?
oh je moet echt eens gaan proberen, het is echt zo leuk! Ik wil heel graag weer, maar durf nog niet zo goed We kunnen wel een schaatsmeet gaan organiseren. Het meenemen van schaatsen zal wel geen probleem zijn... maar wie neemt dan al die stoelen mee?
World of Warcraft: Legion
zaterdag 8 februari 2014 om 13:57
zaterdag 8 februari 2014 om 13:58