De Olympische Spelen!
vrijdag 8 augustus 2008 om 17:19
En, wie heeft de opening gezien?? Heb het grotendeels gevolgd, behalve de intocht van alle ploegen (beetje erg langdradig). Maar een zeeeeeer spectaculaire opening en af en toe een kippevel momentje
Ga jij de Olympische Spelen volgen? Wat is je favoriete onderdeel? Wie zijn de leukste sporters?
Ben er zelf nog niet helemaal overuit. Vind het turnen en zwemmen (de verschillende variaties: schoonspringen, afstanden zwemmen, turntoestellen en op de mat etc) het leukst om te kijken. Dus wie weet zie ik daar nog wat van. Ga er niet speicaal voor zitten.
Ga jij de Olympische Spelen volgen? Wat is je favoriete onderdeel? Wie zijn de leukste sporters?
Ben er zelf nog niet helemaal overuit. Vind het turnen en zwemmen (de verschillende variaties: schoonspringen, afstanden zwemmen, turntoestellen en op de mat etc) het leukst om te kijken. Dus wie weet zie ik daar nog wat van. Ga er niet speicaal voor zitten.
zaterdag 8 februari 2014 om 14:09
zaterdag 8 februari 2014 om 14:10
Beetje vloeken in de kerk hier waarschijnlijk, maar ik vind schaatsen geen hol aan.
Weet iemand toevallig een goede live-stream ijshockey (nu vrouwen canada vs zwitserland)? Ik zit de nos te kijken, maar daar zit geen commentaar bij, en als ik op canadese livestreams zoek krijg ik dat geneuzel dat de stream niet werkt in mijn regio..
Weet iemand toevallig een goede live-stream ijshockey (nu vrouwen canada vs zwitserland)? Ik zit de nos te kijken, maar daar zit geen commentaar bij, en als ik op canadese livestreams zoek krijg ik dat geneuzel dat de stream niet werkt in mijn regio..
zaterdag 8 februari 2014 om 14:10
zaterdag 8 februari 2014 om 14:11
quote:elein schreef op 08 februari 2014 @ 14:10:
Beetje vloeken in de kerk hier waarschijnlijk, maar ik vind schaatsen geen hol aan.
Weet iemand toevallig een goede live-stream ijshockey (nu vrouwen canada vs zwitserland)? Ik zit de nos te kijken, maar daar zit geen commentaar bij, en als ik op canadese livestreams zoek krijg ik dat geneuzel dat de stream niet werkt in mijn regio..Schaatsen moet je léren kijken
Weet iemand toevallig een goede live-stream ijshockey (nu vrouwen canada vs zwitserland)? Ik zit de nos te kijken, maar daar zit geen commentaar bij, en als ik op canadese livestreams zoek krijg ik dat geneuzel dat de stream niet werkt in mijn regio..Schaatsen moet je léren kijken
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 8 februari 2014 om 14:12
5.000 meter mannen (zaterdag 8 februari)
1e rit: Druskiewicz (Pol) - Meek (VSt)
Dweilpauze
2e rit: Giroux (Can) - Szymanski (Pol),
3e rit: Fernandez (Fra) - Giovannini (Ita),
4e rit: Williamson (Jap) - Kim Cheol-min (ZKo),
5e rit: Baumgartner (Dui) - Spieler Nilsen (Noo),
Dweilpauze
6e rit: Geisreiter (Dui) - Bökko (Noo),
7e rit: Lehman (VSt) - Joeskov (Rus),
8e rit: Dobbin (NZe) - Skobrev (Rus),
9e rit: Babenko (Kaz) - Roemjantsjev (Rus),
Dweilpauze
10e rit: Kuck (VSt) - Kramer (Ned),
11e rit: Bergsma (Ned) - Lunde Pedersen (Noo),
12e rit: Blokhuijsen (Ned) - Swings (Bel),
13e rit: Beckert (Dui) - Lee Seung-hoon (ZKo)
1e rit: Druskiewicz (Pol) - Meek (VSt)
Dweilpauze
2e rit: Giroux (Can) - Szymanski (Pol),
3e rit: Fernandez (Fra) - Giovannini (Ita),
4e rit: Williamson (Jap) - Kim Cheol-min (ZKo),
5e rit: Baumgartner (Dui) - Spieler Nilsen (Noo),
Dweilpauze
6e rit: Geisreiter (Dui) - Bökko (Noo),
7e rit: Lehman (VSt) - Joeskov (Rus),
8e rit: Dobbin (NZe) - Skobrev (Rus),
9e rit: Babenko (Kaz) - Roemjantsjev (Rus),
Dweilpauze
10e rit: Kuck (VSt) - Kramer (Ned),
11e rit: Bergsma (Ned) - Lunde Pedersen (Noo),
12e rit: Blokhuijsen (Ned) - Swings (Bel),
13e rit: Beckert (Dui) - Lee Seung-hoon (ZKo)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:elein schreef op 08 februari 2014 @ 14:10:
Weet iemand toevallig een goede live-stream ijshockey (nu vrouwen canada vs zwitserland)? Ik zit de nos te kijken, maar daar zit geen commentaar bij, en als ik op canadese livestreams zoek krijg ik dat geneuzel dat de stream niet werkt in mijn regio..Nee, daar kijken wij niet naar
Weet iemand toevallig een goede live-stream ijshockey (nu vrouwen canada vs zwitserland)? Ik zit de nos te kijken, maar daar zit geen commentaar bij, en als ik op canadese livestreams zoek krijg ik dat geneuzel dat de stream niet werkt in mijn regio..Nee, daar kijken wij niet naar