Ik verveel me!

10-10-2011 13:44 32 berichten
Beetje nutteloos topic misschien.

Maar ik verveel me.

Verder ben ik moe, en heb daar niet direct een goede oorzaak voor. (heb ik al een hele tijd)

En het lukt me verder niet zo me tot dingen te zetten. Tja en nu verveel ik me dus.

Ik heb wel al de afwas gedaan, en de was zit in de machine.

Bed is opgemaakt, en schoonmaken heb ik pas al gedaan.
quote:HEMAlover schreef op 10 oktober 2011 @ 14:20:

[...]

Het lukt je niet...en daar heb je je zo te lezen bij neergelegd. Ik zou eens kritisch gaan kijken naar waarom het niet lukt en daar aan gaan werken. Een leven thuis zonder werk, studie of hobby lijkt me weinig inspirerend, daar zou ik ook moe van worden.

Ik heb het een en ander zo min of meer geaccepteerd dat ik het niet kan. En uiteraard heb ik dingen kritisch bekeken enzo....

Oja, werk wel ongeveer 7 uurtjes in de week.
Alle reacties Link kopieren
Ga naar een goede coach die je kan leren omgaan met de verveling. Ik zit nu op mijn werk en "verveel me". Dat is natuurlijk niet zo, want genoeg te doen. Maar ik zie er geen uitdaging meer in en voel me hier nutteloos. Ben nu aan het zoeken naar wat ik dan wil. Alleen al het daarmee bezig zijn geeft mij enorm veel energie. En als ik uiteindelijk een nieuwe baan vind door de coachingsessies, krijg ik ook nog een gedeelte van de belastingdienst terug!
Ik heb sowieso niet erg veel te doen. Maar inderdaad ook geen uitdaging inderdaad en dat geeft een nutteloos gevoel ja.

Hoe moet ik dat precies zien zo'n coaching?
Ik heb gezocht naar een "loopbaancoach" in mijn woonplaats en in de stad er vlakbij.

Ik heb eerst een gesprek gehad om te kijken of we allebei dezelfde doelen hadden en of het klikte en daarna hebben we een traject afgesproken. Ik heb "huiswerk" meegekregen (opdrachten over huidige en ideale werkplek, over mijn leven en gebeurtenissen, relaties, uitdagingen, drijfveren.) Ik vind het nu, na 1 sessie, en 1 keer huiswerk, al verhelderend.

Goed bekeken is het natuurlijk een verkapte psycholoog, maar ik vind het heel fijn om eens over mezelf na te denken zonder mezelf naar beneden te halen of juist op te waarderen.

Voor jou lijkt het me ook nuttig, gewoon om op die manier na te denken over jezelf. Want als je per week niet meer dan 7 uur kunt werken, je kunt niet studeren, alles is je teveel, te vermoeiend en tóch verveel je je, dan is er iets ergens fout. En of dat nou in je mentaliteit of in je uitdaging zit, dat is wel fijn om te weten.
Ik ga er eens naar kijken.

Ik was er al mee bezig om te kijken of ik er iets aan zou hebben om met een psycholoog te praten. Vooral ook omdat ik denk dat het met iemand praten over dingen er voor kan zorgen dat de chaos in mijn hoofd wat op orde komt.

Helaas zat de psycholoog die ik gevonden had vol. Maargoed zijn vast meer mogelijkheden hier in de buurt.
Geen rel, geen leven, geen doel.

Zo ernstig is het al me me.

Ja, echt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
2011 belde. Ze willen hun topic terug

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven