Entertainment alle pijlers

Welke film heb je het laatst gezien?

28-07-2012 16:37 3072 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welke film(s) heb je de laatste tijd gezien en wat vond je ervan? Vertel!!

klik hier voor het oude topic.

Aanvulling moderatorteam:

In overleg met de internetredactie kan ik jullie meedelen dat het plaatsen van een bericht waarin je het verloop of de uitslag van een film meedeelt (een spoiler dus) zonder dat daar expliciet om verzocht is in het desbetreffende topic, vanaf heden een sanctie volgens m

het bansysteem zonder voorafgaande waarschuwing tot gevolg kan hebben. Dit omvat tevens het plaatsen van een spoiler waarvan de inhoud naderhand door jouzelf gewijzigd is.

Gelieve geplaatste spoilers middels een stafje te melden.
quote:zoembaya schreef op 30 januari 2014 @ 16:04:

[...]

Ik heb wel het boek gelezen (mooi!). Het lijkt me heel moeilijk te verfilmen met al die verhalen die als matroesjkapoppetjes in elkaar zitten. De moeite waard dus?

Ik heb The Artist gezien, heel goed gemaakt en orgineel. Een stomme film waarbij je haast vergeet dat het een stomme film is.

En le gamin au vélo, mooi en hoewel heel 'sec' verteld behoorlijk aangrijpend. Fantastisch jongetje dat de hoofdrol speelt.

De film was zeker de moeite waard! Keigoed gespeeld door de acteurs (dit kwam ook doordat het iets anders was dan normaal, maar dat weet je als je het zelf ziet )

Hij was werkelijk prachtig!
quote:ainne schreef op 30 januari 2014 @ 16:15:

The wolf of Wall Street. Was drie uur lang, maar het voelde absoluut niet als een lange film. Aanrader wat mij betreft.Niet het beste van Marty als je het mij vraagt. Goede soundtrack wel.
Enders Game gezien. Ik hou van SF, deze film was best leuk. Het boek heeft meer inhoud.
quote:Esfa schreef op 30 januari 2014 @ 20:21:

Enders Game gezien. Ik hou van SF, deze film was best leuk. Het boek heeft meer inhoud.

Deze heb ik ook net gezien. Vond het een leuke/goede film. Entertaining.

Maar het boek is een kinderboek, toch?

Leek me nogal duister voor kinderen.
Net captain Philips gezien, eens met de rest goede film! Tom Hanks zeker maar ook de piraat!
Veel films gezien, want op vakantie:

Das Boot: indrukwekkend

Jagten: zo mogelijk nog indrukwekkender

Im Juni: grappig

Frozen: te gek
Harry Potter and the Chamber of Secrets.

Ik had de boeken nog nooit gelezen en de films nog nooit gezien, maar nu ben ik daar dus mee begonnen en ik vind het zo ontzettend leuk. Het derde deel heb ik ondertussen ook uit, dus daar ga ik vanavond de film van kijken
Prisoners,ik vond hem heel goed en spannend!
Ik ben Her aan het kijken, zo iets als 3 uur lang mee bezig; film aan, film uit, aan, uit..., schiet niet echt op!. Miss. dat ik volgende jaar de rest van de film uit kan kijken, dit jaar gaat maar niet lukken, ben ik bang. Erggg!
.
Net terug van American Hustle

In een woord GEWELDIG !!

MUSTSEE

Christian Bale speelt echt super, Bradley Cooper <3

En ook Amy Adams en Jennifer Lawrence

Let the Oscars be handed out .......
Come fly with me on a jetplane
Her.

Aparte film. Een beetje lang maar uiteindelijk wel mooi. Goed acteerwerk van Joaquin Phoenix! En leuke outfits
Net terug van American Hustle. Vond hem erg goed. Mooie combi van goed acteerwerk, passende muziek, aankleding en een het eind mocht van mij nog wel even langer duren.
Dit dus!quote:pino4 schreef op 06 februari 2014 @ 19:59:

Net terug van American Hustle

In een woord GEWELDIG !!

MUSTSEE

Christian Bale speelt echt super, Bradley Cooper <3

En ook Amy Adams en Jennifer Lawrence

Let the Oscars be handed out .......
quote:ninika schreef op 06 februari 2014 @ 21:58:

Her.

Aparte film. Een beetje lang maar uiteindelijk wel mooi. Goed acteerwerk van Joaquin Phoenix! En leuke outfits Hahaha. Zeker die hoge broeken van de heren. Vond niet echt leuk. Ik ga de film nog een kans geven, toen was ik heel moe en niet in de stemming voor "zachte gedoe"
Hoe duur was de suiker is nu in vieren geknipt voor een tv serie. Acteerwerk is matig, soapniveau. De dialogen kloppen niet bij het tijdsbeeld. Zonde, want de beelden zijn prahtig.
Be kind rewind.

Leek me een leuke komedie, maar heb hem halverwege uitgezet.

The tourist. Geinig. De clou lag er wat dik bovenop en heel spannend was ie ook niet, maar verder best aangenaam tijdverdrijf. Angeline Jolie zou een prachtige vrouw voorstellen in de film, maar ik vond haar er oud uitzien.
Her gister afgekeken na een vorige misluk poging. Leuke, diepe gesprekken. Heel fijne interpretatie maar ik bleef "hangen" met de idee dat "zij" toch niet een echte "zij" was. Kon me niets van voorstellen en ik bleef in de war.
-
Like father, like son

''Centraal in deze prachtige film staan twee verschillende families, de ene uit de hogere middenklasse, de andere uit arbeiderskringen, die moeten beslissen of ze hun zoontjes terug willen switchen wanneer na zes jaar blijkt dat die bij hun geboorte verwisseld zijn geraakt in het hospitaal. De Japanse grootmeester Kore-Eda verweeft op fenomenale wijze thema’s als ouderschap en de plaats van werk en familie in een mensenleven tot een emotioneel geladen en grappige film. De gemengde familiebanden worden op een rake manier aangevuld met één van de meest hartverwarmende acteerprestaties van het jaar. Terechte Juryprijs op het Filmfestival van Cannes. '''

Inderdaad, hele mooie film.
De rouille et d'os. Uit 2012. Zag deze film een keer op dit forum voorbij komen. Ik vond hem goed. Knap digitaal iets ook uit die film (amputatie).

Prachtig die orka's. De muziek ( o.a.muziek van lykke li: I follow rivers: de filmmuziek van la vie d'adele). Goede acteurs.
Philomena! Een film met een lach en een traan. Judi Dench is echt geweldig!
American Hustle: goed! Geweldig acteerwerk

Toscaanse Bruiloft: ... (heb ik geen woorden voor, het is dat ik een Unlimited Pathé pas heb )

Parkland: saaie verse van een verhaal rondom de moord op Kennedy (was een sneak preview). Het ging nergens naar toe, geen opbouw zeg maar (ook al weet je wel wat er gebeurt door de geschiedenis natuurlijk)

The Legend of Hercules: weliswaar nog erger dan Toscaanse bruiloft. Wát een aanfluiting. Op IMDB is het cijfer zelfs nog te hoog. Geen geld aan uitgeven
quote:Avienda schreef op 10 februari 2014 @ 23:22:

Philomena! Een film met een lach en een traan. Judi Dench is echt geweldig!Mee eens!
Wanneer heb je voor het laatst iets voor het eerst gedaan?
Dallas Buyers Club, Matthew McConaughey is echt geweldig!
Wanneer heb je voor het laatst iets voor het eerst gedaan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven