Het Centrale Cadeau en Feesten Tip Topic

26-01-2005 16:07 746 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoek je iets leuk voor je moeder, collega of geliefde? Weet je niet wat je zult geven op een bruiloft? Vraag het hier!!! bewerkt door moderator,
Hé, de link doet het zomaar!!!:D
Dank je meiden, heb het boek besteld. Hoorde net dat mijn pa zijn ziekte niet gaat behandelen, dus wil graag een goede en blijvende herinnering! kus.
HELP!!!!

Mijn (binnenkort) stiefmoeder is vandaag jarig!!!! Dus ik moet op zeer korte termijn (vandaag dus) nog een cadeau zien te scoren!!! Ik ben ook altijd zo lekker op tijd........

Ze wordt 42, mn vader heeft haar met kerst ten huwelijk gevraagd, ze houdt van reizen (alleen mn vader niet zo helaas), haar huis staat al vol met frutsels dus ik heb geen idee!!!

Wie o wie kan me op het laatste moment nog helpen met HET cadeau!!!

Groetjes Sunrise
Wie weet er een leuk alternatief voor het bekende A4-tje dat gasten vaak voor een feestje moeten knutselen?

Mijn vriend studeert binnenkort af en ik wilde iets voor het borrel organiseren waar hij een blijvende herinnering aan overhoudt....

ik dacht zelf aan dat iedereen een foto mee moet nemen uit zijn studententijd of een verhaaltje/anekdote moet schrijven maar dan kom je weer uit op een A4-tje....

Ideeen?
hoeft toch niet perse op een a-4"tje?

doe eens gek en vraag posterformaat.............
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:

Wie weet er een leuk alternatief voor het bekende A4-tje dat gasten vaak voor een feestje moeten knutselen?

Mijn vriend studeert binnenkort af en ik wilde iets voor het borrel organiseren waar hij een blijvende herinnering aan overhoudt....

ik dacht zelf aan dat iedereen een foto mee moet nemen uit zijn studententijd of een verhaaltje/anekdote moet schrijven maar dan kom je weer uit op een A4-tje....

Ideeen? Bij een bruiloft heb ik het volgende gezien: bij binnenkomst maak je van de gasten een foto ( die houden een lijst om hin hoofd) en er lag een album en daar laat je ze wat inschrijven. Foto's ontwikkelen en die boven het verhaaltje in het album en klaar is kees, tsja je hebt er wel wat werk van maar tis een leuke blijvende herinnering..
quote:

Ideeen? 't Is dan misschien wel op een A4-tje, maar je kan natuurlijk allerlei variaties op dit onderwerp maken. Als je vriend bijvoorbeeld van lekker eten houdt, dan kan je iedereen vragen een toepasselijk recept op te schrijven. Iedereen zal dan toch met verschillende dingen komen en de verhaaltjes komen er vanzelf bij. Je kan ook tijdens de borrel een mooi notitieboekje rond laten gaan, waarin iedereen wat kan schrijven. Leuk hieraan is dat er waarschijnlijk verhalen uit het verleden in zullen komen, maar ook verhalen met betrekking tot de borrel zelf, wie weet wat er allemaal gebeurt!
Hallo!

Het duurt nog even,maar in de lente vier ik mijn verjaardag.

Net als vorig jaar wil ik het niet thuis vieren, maar op een andere manier.

Toen zijn we wezen bowlen en dat was supergezellig.

Het gaat om een groep van 20/30 mensen in de leeftijd van 25-35 jaar.

Bij mij om de hoek is een park met grote velden, dus daar kan eventueel wat gedaan worden.

En ik woon in Apeldoorn waar we natuurpark Berg en Bos hebben.

Iemand leuke ideëen wat niet al teveel kost?

Heb al aan klootschieten gedacht, maar via een organisatie moet je dan naar een dorp in de buurt, niet echt praktisch.

Groetjes, Wendy
wat dacht je van een picknick?

badmintonrackets mee, een bal, etc..........
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Voetbaltoernooi?
Wie heeft het allerleukste spelletje voor een feestje van een vijfjarige (en dan niet vanaf het internet) Budget: nagenoeg nihil. Ik wil geen opblaaskrokodil (hoewel?)
He, malibuco, wat dacht je van boerengolf? Je kunt het bij een boerderij doen, maar ook zelf een parcour uitzetten!
Ik heb jullie hulp nodig.

Mijn opa en oma zijn as woensdag 50 jaar getrouwd en nu moet ik als oudste keindochter iets leuks verzinnen om als kleinkinderen samen iets te doen voor hun. MAAR IK WEET NIKS! Weetiemand misschien iets leuks wat ik met nog 5 neefjes en nichtjes kan doen?

Alvast bedankt

Liefs Krimel   

xxx
Krimel, wat ideetjes:

- Een foto (naar gelang budget zelf maken of bij fotograaf) van de kleinkinderen laten uitvergroten en mooi inlijsten

- Een collage maken met gebeurtenissen, woningen, familie enz. van de afgelopen 50 jaar

- Foto's van de bruiloft, 25jarig huwelijk en 50jarig huwelijk van je opa en oma mooi in laten lijsten

- Zelf een stamboom uitwerken (niet te gedetailleerd)
quote:

Krimel, wat ideetjes:

- Een foto (naar gelang budget zelf maken of bij fotograaf) van de kleinkinderen laten uitvergroten en mooi inlijsten

- Een collage maken met gebeurtenissen, woningen, familie enz. van de afgelopen 50 jaar

- Foto's van de bruiloft, 25jarig huwelijk en 50jarig huwelijk van je opa en oma mooi in laten lijsten

- Zelf een stamboom uitwerken (niet te gedetailleerd)Met pasfoto's van iedereen bijvoorbeeld, die heeft iedereen vast nog wel, bel gelijk iedereen op, inclusief oom en tantes.....

maak een verjaardagskalender met foto;s van de hele familie of leuke familiedingen bij elke maand en laat op het feest iedereen zelf zijn verjaardag invullen

beloof dit feestjaar lang elke maand iets cadau te geven vanuit de kleinkinderen, hoef je nu maar 1 dingetje te doen en heb je nog tijd zat om andere dingen te verzinnen! 

Succes!
Hallo allemaal,

Aankomend weekend vieren vrienden van ons beiden hun verjaardag. Ze zijn dertigers, wonen net in een nieuw huisje en hebben een baby van nog geen 2 maanden. Ze houden van gezelligheid, theater e.d. maar omdat ze nu een kleine hebben durf ik niet zo erg aan te komen zetten met een bios/theater bon. Iets voor hun huisje ook niet, want ze hebben alles al helemaal ingericht.

Weet iemand iets leuks????

Alvast bedankt!
Beter overdressed dan underdressed!
Deze tip is nog voor Krimel.

Waarschijnlijk is het niet meer haalbaar, maar anders heeft een ander er misschien nog wat aan.

Mijn opa en oma waren vorig jaar 50 jaar getrouwd en ik heb toen ook een stamboom gemaakt (tip was al gegeven las ik).

Ik ben de stamboom bij hun begonnen en daaronder dus hun kinderen en kleinkinderen en de aanhang.

Ik heb dat samen met foto's gedaan, foto's van:

- trouwfoto van opa en oma

- opa en oma samen met hun kinderen op de foto

- hun kinderen met hun partner in de periode dat ze elkaar ontmoette

- foto's van de kinderen met hun kinderen samen op 1 foto

- foto's van de kleinkinderen dat ze klein

-foto's van kleinkinderen van nu en met de eventuele aanhang

Volgens mij was dit wel zo'n beetje wat foto's betreft.

Deze foto's heb ik op een leuke manier ingeplakt samen met de stambomen, die ik op verschillende manieren had opgesteld.

En op het feest heb ik het bij alle gasten lang laten gaan, zodat zij aan het eind van het boek hun zegje en felicitaties konden doen aan het bruidspaar.

Uiteindelijk is het een heel leuk gastenboek geworden en mooie fotoreportage van onze familie die is ontstaan omdat hun 50 jaar geleden waren getrouwd, ze vonden het erg leuk.

Hoop dat het een beetje duidelijk is en je kan er natuurlijk altijd een eigen draai aangeven.
Schattig zeg, en ook zo origineel...
Help!!!

Aankomend weekend zijn mijn man en ik een half jaar getrouwd en wil ik hem een kleinigheidje geven. Dat is ook gelijk het grote probleem. Naast een hele hoop valentijnsshit is er niet echt iets (goedkoops) wat ik kan vinden. Het moet iets leuks cq liefs zijn wat niet achter in de kast beland. Het is geen snoepert dus met chocola ofzo hoef ik niet aan te komen. Er zijn best mogelijkheden maar dan moet je ook gelijk weer 50 euro neertellen en dat heb ik niet. Voor hoog uit 20 euro moet het toch ook kunnen? Maar wat?????

Help!!!
eetbare slip, hetzij voor jou hetzij voor hem

:P
quote:

Hallo allemaal,

Aankomend weekend vieren vrienden van ons beiden hun verjaardag. Ze zijn dertigers, wonen net in een nieuw huisje en hebben een baby van nog geen 2 maanden. Ze houden van gezelligheid, theater e.d. maar omdat ze nu een kleine hebben durf ik niet zo erg aan te komen zetten met een bios/theater bon. Iets voor hun huisje ook niet, want ze hebben alles al helemaal ingericht.

Weet iemand iets leuks????

Alvast bedankt! Huh??? Mogen mensen ineens niet meer naar het theater/ de bioscoop omdat ze een kind hebben?????? Stimuléér ze juist om eens eruit te gaan, juist nnu ze een kind hebben.
Ja, ik denk dat je vrienden het juist lekker zullen vinden om een avondje uit te gaan....

mijn collega's en ik hebben de traditie bijv. om in het kraampakket een bon voor de videotheek te doen voor een lekker avondje relaxen en saampjes zijn...

Hoi Hoi!

Ik heb een vraag mijn vader wordt in maart 50! En nu zoek ik een orgineel cadeau of een idee, iemand?

Alles is welkom!:P

Groetjes

Hoi mart-m,

Mijn vader wordt in maart ook 50. Ik zat te denken aan een slipcursus. Maar ook ik ben benieuwd naar andere (en betere?) tips.

groet, lumiere
leuk, een slipcursus...:(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven