Eerste indruk voorganger

18-02-2014 14:11 154 berichten
dit leek me wel een leuk spel hoe anderen over ander forummer denkt
quote:n87 schreef op 18 februari 2014 @ 14:31:

.. ik dacht met deze titel trouwens dat het over een kerk ging, maar dat terzijde+1
Hoi
Ik vind degene boven mij de allerleukste forummer.
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 18 februari 2014 @ 16:05:

Ik vind degene boven mij de allerleukste forummer.Jezelf dus goh
.
Storahuntur is volgens mij een wijze vrouw die veel heeft meegemaakt. Dit heeft haar harder gemaakt, maar niet verbitterd. Ze is er sterker door geworden en is blij met de lessen die ze heeft geleerd. Natuurlijk zou ze graag weer wat jonger willen zijn, maar dan niet zonder die kennis en levenservaring die ze nu heeft. Ze is apart, maar op een leuke manier, is eerlijk en betrouwbaar en heeft gevoel voor humor. Rechtvaardigheid is belangrijk voor haar en ze houdt niet van ruzie, al gaat ze een meningsverschil ook niet uit de weg. En mocht ze eens blijken ongelijk te hebben, dat geeft ze dat gewoon toe, zo is ze dan ook wel weer. Ze is redelijk nuchter maar staat ook open voor andere meningen en sluit zeker niet uit dat er meer is. Zo is zij ook, er zit meer in haar dan je op het eerste gezicht zou zeggen en mensen onderschatten haar snel. Ze is dan ook minder voorspelbaar dan veel mensen denken. Soms staat ze op haar strepen, want ze is niet van plan om met zich te laten sollen, maar ze bedoelt dit nooit slecht. Want wat de mensen ook over haar zeggen, haar hart zit op de goede plek.
Spreuken 18:2
OH oh, niet zo snel, allemaal
Isa__88 is een wijze vrouw die veel heeft meegemaakt. Dit heeft haar harder gemaakt, maar niet verbitterd. Ze is er sterker door geworden en is blij met de lessen die ze heeft geleerd. Natuurlijk zou ze graag weer wat jonger willen zijn, maar dan niet zonder die kennis en levenservaring die ze nu heeft. Ze is apart, maar op een leuke manier, is eerlijk en betrouwbaar en heeft gevoel voor humor. Rechtvaardigheid is belangrijk voor haar en ze houdt niet van ruzie, al gaat ze een meningsverschil ook niet uit de weg. En mocht ze eens blijken ongelijk te hebben, dat geeft ze dat gewoon toe, zo is ze dan ook wel weer. Ze is redelijk nuchter maar staat ook open voor andere meningen en sluit zeker niet uit dat er meer is. Zo is zij ook, er zit meer in haar dan je op het eerste gezicht zou zeggen en mensen onderschatten haar snel. Ze is dan ook minder voorspelbaar dan veel mensen denken. Soms staat ze op haar strepen, want ze is niet van plan om met zich te laten sollen, maar ze bedoelt dit nooit slecht. Want wat de mensen ook over haar zeggen, haar hart zit op de goede plek.
@satchel

Over wie schreef jij?
quote:rover37 schreef op 18 februari 2014 @ 14:55:

Op welk forum dan ook is dit geen probleem.

Waarom moet het hier altijd zo uit de hand lopen.

Ik vraag mij echt serieus af, waarom er hier een paar mensen op het forum zitten, die doen alsof dit hun domein is.

En dan ook werkelijk overal wat op aan te merken hebben.

Kan me niet voorstellen dat deze personen in het dagelijks leven ook zo zijn.

Is dit dan een uitlaatklep, voel je je hier wel populair?

Dit is overigens geen verwijt ik ben er gewoon echt benieuwd naar.

Maar waarschijnlijk ga ik nu weer ''gedist'' worden door deze personen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
StoraHuntur houdt van NewFoundlanders en scherpe korte zinnen.
quote:NummerZoveel schreef op 18 februari 2014 @ 16:08:

@satchel

Over wie schreef jij?Ehm, over iedereen. Volgens mij is er bijna niemand hier die zich niet in dat verhaal herkent
Satchel schrijft over ons aaaallemaal
Ephina, 12 minuten geleden

Mali, lief, sterk, zorgzaam.

Wat lief!!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Diztel houdt van schoonmaken
O, dit spelletje gaat veel te snel voor mij want nu heb ik alweer Satchel en Nouschi boven me.
quote:Satchel schreef op 18 februari 2014 @ 16:09:

[...]

Ehm, over iedereen. Volgens mij is er bijna niemand hier die zich niet in dat verhaal herkent dat verklaart een hoop!
quote:NummerZoveel schreef op 18 februari 2014 @ 16:10:

[...]

dat verklaart een hoop!Haha, laat me eens raden, je herkende jezelf in het verhaal?
quote:NummerZoveel schreef op 18 februari 2014 @ 16:10:

[...]

dat verklaart een hoop!Met open ogen.. NZ
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Firene schreef op 18 februari 2014 @ 16:10:

Diztel houdt van schoonmaken Ik vind het héérlijk
NummerZoveel is voor mij de directrice!
quote:Satchel schreef op 18 februari 2014 @ 16:11:

[...]

Haha, laat me eens raden, je herkende jezelf in het verhaal? Nou, nee, eigenlijk niet! Dus vandaar dat ik het me afvroeg! Ik heb mezelf al eerder niet herkend hier, en vroeg me nu ernstig af of ik wellicht wat beter aan profileren moest gaan doen!
quote:itsmyempire schreef op 18 februari 2014 @ 15:30:

Epina, een zachte vrouw, op zijn tijd krachtig en rechtvaardig!

Lief! Leuk om te lezen .

Overigens herken ik me niet in Satchels verhaal . Ik baseerde wat ik gezegd heb op wat ik lees van mensen in allerhande topics. Niet randomly.
quote:boerderijgeit028 schreef op 18 februari 2014 @ 16:12:

NummerZoveel is voor mij de directrice! Ben ik wel geweest! Maar mijn God, wat ben ik blij dat ik er ook weer vanaf ben! :-) Ik heb graag wat in de melk te brokkelen, maar doe dat liever vanuit een adviserende of toezichthoudende positie!
Haha Satchel
Boerderijgeit lijkt me in ieder geval een hele lieve meid maar die zekersss niet op haar mondje gevallen is
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven