Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
De minder nette versie natuurlijk!
Nou zeg, je zou toch denken dat Stew onderhand toch beter weet dan dat soort domme vragen te stellen .
Tja ,we zouden gaan praten... eerst op een terras in de duinen. Ik dacht nog ,het is heel veilig want ik ben toch ongesteld. daarna zijn we een stukje gaan lopen en toch van het pad afgedwaald (in dit geval dus 2 betekenissen!) Al met al het was een goed afrondend 'gesprek'. Dit was dus de nette versie.
En wanneer komt de minder nette versie? ;)
Ik wil liever geen ban!
Haha... hmm toch weer jammer.. geen spannende verhalen!!
We hebben iig goed kunnen praten over alles. Waarom het mis was gegaan, wat hij en ik ervan verwacht hadden etc. etc.De seksuele aantrekkingskracht blijft maar verder heb ik gemerkt dat ik niet meer verliefd op hem ben. We hebben afgesproken via de mail nog contact te houden. Een open einde en geen dramatisch afscheidstafereel. Ik denk dat het op den duur zal verwateren. Ik heb er voor mezelf een goed gevoel over dat ik de dingen die mij dwars zaten nu heb kunnen spuien zonder dat we elkaar verwijten hebben gemaakt.
..
Ben blij dat het zo gelopen is stew

Ik dacht bij mij aan een gesloten einde maar na dat smsje van het weekend denk ik meer aan een open einde.

Ik weet alleen niet of dat voor mij nou het meest ideale einde is.

Hoop doet leven zeggen ze toch...

Wat trouwens niet wil betekenen dat ik de hele dag achter de computer zit te wachten op een teken van leven hoor.

Dat stadium ben ik gelukkig voorbij.
@stew dat klinkt niet verkeerd, geniet maar lekker na

@pinolover zolang je niet de hele tijd achter je pctje zit te wachten kun je toch best hopen...
Dat doe ik zeker niet maar er zijn bepaalde tijden in de week dat ik er wel achter moet zitten en stiekum ga je dan toch wel hopen dat je iets van hem hoort

Zoals van de week ineens een kusje via msn.

Meer niet maar toch genoeg om mijn hart sneller te doen slaan en de rest behoorlijk te laten soppen.

Maar goed ga nu verstandig doen en lekker achter de tv hangen.
@ Stew, dat klinkt wel alsof het echt klaar is voor jou...ik ben net als Iza wel benieuwd naar het vervolg... (en de dirty details natuurlijk)
Stew, fijn dat je er wel een goed gevoel over hebt... Maar dit is idd wel een erg nette versie!
@stew 't belangrijkste van alles is toch dat je er zélf een goed gevoel bij houdt ?
quote:Girl_Next_Door schreef op 26 juni 2008 @ 21:09:

Stew, fijn dat je er wel een goed gevoel over hebt... Maar dit is idd wel een erg nette versie!

Ja, te netjes....

Kom op Stew, iets meer detail mag best
@ Gizzy, wil je de details echt weten? Ik zal ze in jouw oor fluisteren......
jammie....mag ik dan mijn tong in je oor stoppen?
Jij wel!
en dan over je rug kriebelen zeker?

Je bent je hier wel weer goed aan het draaikonten, Stew...
Draaikonten? To the point, Gizzy!
Hummmm; een drammertje en een draaikont... Stew, had jij iets met Wouter Bos toevallig?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
oh stew en gizzy samen \\:-)//

Ojee, zijn we nu betrapt?
quote:stewardess schreef op 26 juni 2008 @ 23:23:

Ojee, zijn we nu betrapt?
Na een paar weekjes complete radiostilte kreeg ik woensdag onderwacht sms'je... sv terug van vakantie en of ik zin-tijd had. En ja hoor; zin altijd en tijd maken we gewoon.

Gisteren dus geweldige date gehad.

Afgelopen weken toch eigenlijk best veel nagedacht..en heb het gevoel dat ik alles goed op een rij heb nu. VInd SV geweldig, wil eigenlijk ook graag horen dat hij mij geweldig vind. Maar.. uitsluitend voor de sex. Heb het gevoel dat we ons te veel mee hebben laten slepen en elkaar constant bleven ''opjagen' door het vele contact (dagelijks veel mailen, sms'en en bellen),

Heb gister dan ook voorgesteld dat we zeker contact houden, dat ik dat ook heerlijk vind, maar dat het beter is het contact op een laag pitje te zetten. (jaja was erg trots op mezelf), Als hij of ik zin hebben in een date; geef elkaar een seintje, maar geen dagelijks contact meer. En iedere twee weken een afspraak is voor mij ook geen optie meer.. zo hou je elkaar gek! Is voor erbij... en niets meer dan dat.

Is ook voor mij afkicken, want heb de afgelopen 9 maanden wel in een roes geleefd, was toch wel een behoorlijke achtbaan waar ik in zat, maar ben blij dat ik weer met twee voeten op de grond sta.

Nr1 is nr1 en alhoewel daar voor mij nooit enige twijfel over is geweest begon nr2 ook een dagelijks onderdeel van mijn leven te worden; en dat is wat ik dus duidelijk niet wil.

Ben benieuwd hoe het verder zal lopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven