Mode & Beauty alle pijlers

Hoe deze rok combineren?

21-02-2014 23:27 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tijdens het uitmesten van mijn kast kwam ik deze rok tegen: rok

Ik heb hem nog nooit gedragen, maar dat komt denk ik vooral omdat ik niet weet waarmee ik hem moet dragen.

Het is een wat langer kokermodel en door die laagjes verhult hij eea mooi, maar met een blouse erin lijkt het net alsof ik megaschouders heb. Een strak shirtje erin lijkt me ook wel mooi, had daarnet een donkergroen shirt met lange mouwen aan met een gekleurde sjaal (sjaal ), maar ik weet gewoon niet of ik überhaupt een shirtje IN de rok moet doen of beter er overheen.

Wat mijn figuur betreft: 1,68 m, Dcup, buikje en hollandse bovenbenen, maar die worden beide redelijk verdoezeld door de plooien in het rokje. Donkerblond haar (als dat er nog wat toe doet )

Heeft er iemand leuke ideeën? Een witte blouse vind ik te serveerster-achtig.
Ohhhh, ik zit al weken te zoeken naar van die rokken. Hoe valt hij? Dan shop ik hem online even in drie kleuren
Bij een kokerrok 'hoor' je het shirt erin te doen Ik draag graag kokerrokken met een hempje eronder en een blazer of vestje eroverheen. En mooie pumps natuurlijk.
En qua combi: ik heb al een taupe kleurige en combineer die met strak truitje en vestje, dikke panty en laarzen of pumps.
@Suze: deze is van de promiss maar qua materiaal voelt hij hetzelfde aan als al die standaard korte rokjes van de sting en hema enzo. Alleen is deze dus wat langer. Ik heb een L en normaal qua broeken zit ik tussen de maat 40 en 42, hopelijk heb je wat aan deze info?

Een shirtje met een blazer vind ik ook wel leuk, alleen wordt het met een zwarte blazer op een zwarte rok zo formeel... Verder heb ik een donkerblauwe en een witte blazer, blauw lijkt me niet mooi en de witte zit niet lekker.. Vrouwen he, altijd wat te zeuren over kleding...
quote:Suze02 schreef op 21 februari 2014 @ 23:30:

En qua combi: ik heb al een taupe kleurige en combineer die met strak truitje en vestje, dikke panty en laarzen of pumps.

Met dat vestje bedoel je een kort vestje neem ik aan toch? En dan open laten hangen?

Oh en panty inderdaad! Maar met een 100 denier zwarte eronder en zwarte laarsjes wordt het misschien wat massief.. Dan pumps doen of toch ook een lichtere panty? Of rode enkellaarsjes en dan een rood shirtje, zou dat ook wat zijn?
Rood is leuk! Ik ga een rode bestellen. Ik houd wel van een tikkie saai dus mijn vestjes (gewoon die korte, die van hema kunnen prima) mogen deels dicht
Is hij dubbel? Dus wel wat dikker dan die enkel laags dingen?
Zoiets misschien? [img]

Beetje dit effect krijg je dan [img] (linker)
Bah
quote:Suze02 schreef op 21 februari 2014 @ 23:44:

Is hij dubbel? Dus wel wat dikker dan die enkel laags dingen?Ja hij is wel dubbel, of gevoerd, hoe je het ook wil noemen. Gewoon de onderlaag en daar overheen die laag met die plooien.
Bummer, de zand is uitverkocht ineens. Na ja, de rode en de blauwe komen mijn kant op! Leuk man, dit topic. Veel plezier met je rok!
quote:573g8b schreef op 21 februari 2014 @ 23:48:

Zoiets misschien? [img]

Beetje dit effect krijg je dan [img] (linker)Vind ik wel mooi, maar ik heb besloten dat ik hem morgen aan wil en dan zie ik korte mouwen niet zo zitten
quote:Suze02 schreef op 21 februari 2014 @ 23:54:

Bummer, de zand is uitverkocht ineens. Na ja, de rode en de blauwe komen mijn kant op! Leuk man, dit topic. Veel plezier met je rok!Thanks, jij ook!
quote:afrodite05 schreef op 21 februari 2014 @ 23:54:

[...]

Vind ik wel mooi, maar ik heb besloten dat ik hem morgen aan wil en dan zie ik korte mouwen niet zo zitten OK en daarna gooi je 'm weg natuurlijk.
Bah
quote:raa85 schreef op 21 februari 2014 @ 23:29:

Bij een kokerrok 'hoor' je het shirt erin te doen Ik draag graag kokerrokken met een hempje eronder en een blazer of vestje eroverheen. En mooie pumps natuurlijk.Same here!
Silence is golden. Duct tape is silver.
quote:573g8b schreef op 21 februari 2014 @ 23:55:

[...]

OK en daarna gooi je 'm weg natuurlijk. Haha nee natuurlijk niet, maar ik wil een combi voor morgen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven