Orale sekspartners

22-02-2014 17:50 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoeveel orale sekspartners heb jij gehad waarbij jij de gever was?
-
Dan heb ik ook een afwijkend zorggedrag. Maar dan de andere kant op Ik rook, ik drink, ik rijd auto en dan kan een beetje pijpen op zn tijd er ook nog wel bij...
Carpe diem en zo?
Dus als ik de cijfers mag geloven, dan moet je met nummer 6 eigenlijk verplicht een langdurige relatie aangaan ten einde het risico op keelkanker beperkt te houden? Geldt dat trouwens ook voor beffen?
Was dat niet gewoon 'n risicoberekening? Je kan het toch ook van eentje oplopen als je die veelvuldig pijpt en die draagt dat virus (?) bij zich?
Het is inderdaad zo dat je door nummer 1 ook meteen hpv kan oplopen en dat je dan even heel zwart wit gezegd noot orale seks zou moeten bedrijven om vervolgens door een auto aangereden te worden. Ik denk dat ik meer aanleg heb voor angstklachten dan gemiddeld en dit soms opspeelt.
Jeez, interessante vraag....
See You Soon!
Heey ja sommige meisjes vinden pijpen lekker die smaak van sommeige gozers.... Ik heb dat welees gezien het is net een lolly voor ze
quote:carlos-dominicaan schreef op 23 februari 2014 @ 19:50:

Heey ja sommige meisjes vinden pijpen lekker die smaak van sommeige gozers.... Ik heb dat welees gezien het is net een lolly voor ze"Welees" gezien? Hoezo? Nadat jij ze had gedaan?
Het typt vast heel moeilijk met 1hand...

En foutloos schrijven is ook moeilijk als al het bloed vanuit je hoofd naar je lul van 20cm stroomt.
-
LuckyBird i think, you say
Either take me as I am, or watch me as I go.
hmmm elke vriendin tot n toe gebeft .. heerlijk vindt ik dat ..

heerlijk om hun lijf te voelen schokken met hun handen op mijn hoofd

naar beneden drukken ...

Hun trouwens ook want hoor nooit klachten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven