parenclub uitfit

23-02-2014 21:25 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi! Me man en ik gaan 15 maart naar parenclub mystique voor de eerste keer. Allemaal wel spannend. Alleen zit ik te denken wat ik aan moet doen. Ik had ik gedachtrn voor de dresscode: zwarte stay-up kousen met een zwarte babydoll erop ( er zit een bh ingewerkt met oranje en zwart kant erop.de babydol komt tot onder de billen. En dan doe ik zwarte pumps aan met klein hakje. Is dit teveel stof of niet voor de dresscode? vindt Het erg moeilijk omdat we Nog nooit naar zo.n club zo'n geweest. Ik heb ook een jurkje helemaal van kant en is wat strakker. Ook heel mooi. Maar aangezien ik een buikje heb weet ik niet of het zo verstandig is haha als ik ga zitten ofzo. Graag jullie hulp xxx
Er zullen ongetwijfeld meerdere mensen zijn met een buikje/flubberbillen oid. Het lijkt me dat je iets aantrekt waar jij je lekker in voelt.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Voor de dresscode word gewoon sexy kleren gedragen maar geen lingerie. Dus een sexy jurkje of rokje en top of zoiets. Mag best wel bloot hoor!

Na de dresscode draag je lingerie! Draag iets waar je je sexy in voelt. Dat kan heel bloot tot wat meer bedekt!

En ja...er zijn meer mensen met een buikje hoor!
It's never too late start living!
Oke Bedankt voor jullie reacties! Van te voren wil ik een leuk rood jurkje aan doen met hakken eronder. En dan na de dresscode en babydol met kousen en hakjes. Alleen dacht ik mischien is het te bedekt en moet het meer bloot. Ik kan het misschien ook allebei aandoen en als ik het toch niet zo fijn vindt dat ik het andere kan aandoen. Iemand verder nog ervaring met parenclub mystique? Komen er veel jonge mensen? Heb je daar snel contact of juist niet? Wordt iedereen daar geaccepteerd? Want ik las dat het bij de fun4two meestal slankere mensen komen en je niet altijd wordt toegelaten?
Niet zo onzeker bloempje! Het gaat meestal niet om slank maar meer om verzorgd.

Neem meerdere setjes mee zodat je dat op het moment zelf kunt beslissen of je meer bloot gaat of toch iets meer bedekt.

Doe ik ook! Ik neem een drietal setjes mee en beslis afhankelijk van de sfeer en publiek in een club.

Verder is het merendeel echt geen filmster maar de dagelijks doorsnee mens. Alleen een beetje meer op getut en uitgedost.
Uitfit
quote:matroesjka_ schreef op 23 februari 2014 @ 21:56:

Uitfit
quote:matroesjka_ schreef op 23 februari 2014 @ 21:56:

Uitfit

Ik dacht hetzelfde.

Toepasselijk wel.
Dat zeker.
Bedankt leen65 voor je berichtje:-) Ik zal ook 3 setjes meenemen dan kan ik op dat moment altijd nog kiezen. Is toch weer even wennen allemaal zeker omdat dit voor ons de 1e keer is. We laten Het allemaal maar op ons af komen. . En club mystique is wel een leuke club?
Lees het topic parenclubs maar eens door. Ik denk dat Mystique wel een leuke club is om te beginnen.

Maar ben zeker niet te bang om naar de Fun te gaan! Het merendeel van de mensen is echt geen filmster hoor!!

Lees trouwens het topic parenclub eens door! Daar lees je de ervaringen!
Oke heel erg bedankt! Ik zal het topic even gaan doorlezen
Ik ken mystique dus ik ben even heel eerlijk

Een rode jurk met hakken voor binnenkomst is leuk maar voor daar echt overdressed, tot mijn grote verbazing was de hoeveelheid spijkerbroeken en shirtjes-met-vestjes heel aardig vertegenwoordigd daar.

Na de dresscode kan een kanten jurkje of een babydoll prima, ik zou de kousen achterwege laten, één keer bubbelbad of douche en je hebt al spijt van het aan doen. Met een buikje val je daar écht niet op en dat geldt ook voor de fun.

Zie een club als een afspiegeling van de gewone supermarkt bezoeker-mens, oud, dik, jong, slank, alles is aldaar te bezichtigen.

Ik vind mystique een leuke club trouwens. Laagdrempelig en je legt makkelijk contact.
Oke bedankt voor je berichtje . Dan zal ik wel iets anders aan doen . dus een spijkerbroek kan ook dan? Want als niemand zoiets aan heeft een rood jurkje sta ik ook zo in het middelpunt van overdrevenheid en dat hoeft niet voor mij haha , ik zal eens kijken wat ik diec avond aan zal doen ja aangezien dat ik wat last heb van cellulitus dacht ik dan doe ik kousen aan. Maar wat je zegt een keer bubbelbad of douche dan heb je er spijt van. Dan doe ik de kousen maar thuis laten en neem ik wel 2 of 3 dingentjes mee zodat ik daar kan kiezen wat ik op dat moment aan zal doen
Nee, ik zeg niet dat je een spijkerbroek aan moet. Trek iets aan waar je jezelf prettig in voelt en wees niet snel bang underdressed te zijn, dat bedoel ik meer.

Cellulite? Joh, dat heeft 90% van de vrouwen. Het licht in een club is aardig gedimd, men kijkt écht niet raar op van een putje meer of minder. Ik heb echt wel mensen gezien in een club die blij waren geweest met een buikJE en een putJE .
Haha Oke dan, ja het is allemaal nog even nieuw voor ons dus allemaal nog even wennen . Ik lees wel Veel dat mystique en leuke club is , dat is wel fijn. We zijn wel erg benieuwd. Mischien komen we Nog andere leuke stellen tegen. Zou gezellig zijn xxx
Hoi hoi, wat ik nog wilde vragen over de mystique, wordt daar ook geswingd? En je leg dan makkelijk contact daar? En als je iets niet wil en je zegt nee , gaan ze er dan normaal mee om? Sorry voor alle vragen
Ja, daar wordt (natuurlijk) ook geswingd, zoals in elke pc. Contact leggen gaat supermakkelijk, vooral aan de bar, in de rookruimte en in het bubbelbad.

Nee is altijd een optie, eigenlijk een must als je iets niet wil. En ja hoor, daar wordt normaal mee omgegaan.
Bedankt voor je berichtje, Oke dat is wel fijn dan we willen graag ook blijven slapen ergens in de buurt van mystique. Nu hadden ze gezecht dat hotel de kwast daar Veel mensen gaan overnachten. is Nog geen 10 minuten van de club. Zou wel fijn zijn. Hoeven we niet meer naar huis te rijden.
Ik had gehoord dat er 15 maart in ckub mystique een maskerade thema is. Dan moet je Tot 22.30 uur een masker op ( venettie bijvoorbeeld ) maar komen daar wel leuke stelletjes op af? Weet niet of dit in trek is bij iedereen? Ik weet niet of jullie al eens zo.n thema hebben meegemaakt?
Eigenlijk had je al die vragen toch kunnen stellen op het andere swingers/parenclub topic, toch?
Ik heb daar al 2x een vraag weg gezet alleen krijg ik geen antwoord en praat iedereen er over heen.
Oeps, echt Bloempje! Dat is dan net verkeerd getimed denk ik! Niet zo bedoeld in ieder geval!

Ik hoop dat jullie eerste bezoek net zo uitpakt als voor ons! Goed dat je een beetje grotere en bekendere PC uitzoekt. Het publiek is meestal erg respectvol. Dat is iets wat ons meteen is opgevallen. Men zoekt wel toenadering meestal door een aanraking maar je hoeft de hand maar te ontwijken of zachtjes weg te duwen en de boodschap wordt begrepen. Hou er ook rekening mee dat er vaak vrouw op vrouw contact is in een PC wat betekend dat er ook vrouwen contact zoeken. Maar ook daar geldt hetzelfde. Hand wegduwen of nee zeggen.

Thema's zijn best leuk. Maskerade is inderdaad iets met maskers. Meestal delen ze die uit bij binnenkomst maar je kunt er ook een voor jezelf kopen. Nu met carnaval is dit niet zo moeilijk mocht je in het zuiden wonen. Het wijst zich van zelf wel hoor. Mail anders eens met de club en geef aan dat het jullie eerste bezoek is. Wij krijgen meestal goede reacties.

Heb je vragen dan stel ze mij gewoon. Mag ook met een PB.
Oke geef niet hoor bedankt voor je berichtje. Dan weet ik dat ,dat er mannen maar ook vrouwen contact kunnen zoeken met een aanraking. Ik had al geïnformeerd en ze zeiden dat je er een zelf kan kopen maar ook een kan krijgen bij binnenkomst. We zijn wel heel benieuwd hoe zo.n avond er aan toe zal gaan. Als ik nog vragen heb stuur ik wel een pb berichtje als dat oké is. Groetjes claudia
Hoi Bloempje, toevallig waren we gister zelf ook voor het eerst in Mystique. In het andere topic reageren we uitgebreider daarover. Hier over jouw kleding vraag.

Iemand zei het al, het merendeel van de mensen loopt eigenlijk voor de dresscode gewoon in de normale (zomer) kleding. De dames dan en we zagen veel mannen met spijkerbroek met ruitshirt (beetje boers aandoend )

Je bent daar snel overdressed, in de Fun veel minder.

Wat je aan doet na de dresscode lijkt ok.

We zagen gisteren zwaarlijvige mensen genoeg, een echte afspiegeling dus van de supermarkt.

Veel plezier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven