Last van droge punten
donderdag 27 februari 2014 om 15:57
donderdag 27 februari 2014 om 16:01
donderdag 27 februari 2014 om 16:03
Ja, knippen als ze het dode punten zijn.
Dan is de kleur ook veel beter. Maar een verzorgend serum voor het haar kan ook helpen. Dat maakt het niet vet.
Gliss kur heeft ook een aantal producten die gericht zijn op herstel.
Dat hoef je er niet uit te spoelen. Wel even letten op het product dat het past bij je haar. Het kan het haar vet maken.
Dan is de kleur ook veel beter. Maar een verzorgend serum voor het haar kan ook helpen. Dat maakt het niet vet.
Gliss kur heeft ook een aantal producten die gericht zijn op herstel.
Dat hoef je er niet uit te spoelen. Wel even letten op het product dat het past bij je haar. Het kan het haar vet maken.
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 27-02-2014 17:15
Reden: zinnetje vergeten
Reden: zinnetje vergeten
% gewijzigd
donderdag 27 februari 2014 om 16:26
klein beetje jojoba olie (verkrijgbaar bij o.a. de tuinen) in een verstuiver en aanvullen met water. Hele dunne verhouding (ca. 1:20) anders wordt het haar te vet en goed schudden voor gebruik. Zorg dat je de olie niet op de hoofdhuid krijgt, maar alleen op de uiteinden spuit.
ik las de tip super toevallig vanochtend op de site 'delanghaarkapster'.
ik las de tip super toevallig vanochtend op de site 'delanghaarkapster'.
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
donderdag 27 februari 2014 om 16:26
quote:Lexie85 schreef op 27 februari 2014 @ 15:57:
Wanneer is de laatste keer dat je de puntjes hebt laten knippen? Er komt namelijk een moment waarop smeersels en oliën niet meer gaan helpen. Ik gebruik een masker mer arganolie. Wordt mijn haar heerlijk zacht van. En ik laat regelmatig de puntjes bijknippen.
Ik denk dat ik ook maar es die argan olie ga aanschaffen hoor er veel goeie dingen over.
laatste keer dat ik me haar heb laten knippen is een maand of 3 geleden.
ja ik weet het, heel slecht, maar ben het zo zat om te knippen want maakt niet uit hoe vaak ik het doe mijn haar word altijd meteen droog na een paar weken.
ben extensions dragen zat en ik wil gewoon lang haar
Wanneer is de laatste keer dat je de puntjes hebt laten knippen? Er komt namelijk een moment waarop smeersels en oliën niet meer gaan helpen. Ik gebruik een masker mer arganolie. Wordt mijn haar heerlijk zacht van. En ik laat regelmatig de puntjes bijknippen.
Ik denk dat ik ook maar es die argan olie ga aanschaffen hoor er veel goeie dingen over.
laatste keer dat ik me haar heb laten knippen is een maand of 3 geleden.
ja ik weet het, heel slecht, maar ben het zo zat om te knippen want maakt niet uit hoe vaak ik het doe mijn haar word altijd meteen droog na een paar weken.
ben extensions dragen zat en ik wil gewoon lang haar
donderdag 27 februari 2014 om 16:40
donderdag 27 februari 2014 om 17:19
Bepaalde olie kan de haarkleur (geverfd) oplossen. Vooral belangrijk om bij het gebruik daar even op te letten. Is ook afhankelijk van je soort haar. Stug en dik haar is anders dan fijn en dun haar.
Kan je niet altijd zeggen, maar moet je proberen. Een goede conditioner gebruik je vooral in de haarpunten en niet dicht bij de kruin. Het gaat anders misschien te plat hangen. Om het minder te laten pluizen kan je dan bijvoorbeeld zo'n serum gebruiken.
Maar hoe meer spoelen, hoe meer slijtage. Dacht ik. Wel zeker is dat er dan minder natuurlijk haarvet blijft zitten.
Kan je niet altijd zeggen, maar moet je proberen. Een goede conditioner gebruik je vooral in de haarpunten en niet dicht bij de kruin. Het gaat anders misschien te plat hangen. Om het minder te laten pluizen kan je dan bijvoorbeeld zo'n serum gebruiken.
Maar hoe meer spoelen, hoe meer slijtage. Dacht ik. Wel zeker is dat er dan minder natuurlijk haarvet blijft zitten.
donderdag 27 februari 2014 om 18:43
quote:lolalola23 schreef op 27 februari 2014 @ 16:40:
[...]
Heb ff gegoogled.
Niet in de winkels verkrijgbaar?Nee, is echt een kappersmerk, dus alleen bij salons die met Farouk werken. Maar, zoals ik al zei, zijn er een hoop online kappersgroothandels, toegankelijk voor particulieren. Zijn vaak een stuk goedkoper ook dan bij een kapsalon.
[...]
Heb ff gegoogled.
Niet in de winkels verkrijgbaar?Nee, is echt een kappersmerk, dus alleen bij salons die met Farouk werken. Maar, zoals ik al zei, zijn er een hoop online kappersgroothandels, toegankelijk voor particulieren. Zijn vaak een stuk goedkoper ook dan bij een kapsalon.
vrijdag 28 februari 2014 om 10:41