Wakker

27-12-2013 00:50 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaan naar het zonnige Leiden om te bridgen. Is leuk maar de inschrijftijd is stom! Doe dat gewoon een uur of anderhalf later. Is iedereen blij.
Oh ik ben zoooo blij dat echt koud winterweer ons vooralsnog bespaard is gebleven.
Nou idd, ben toe aan zon. Koude winters vind ik niet erg, alleen dat miezerige weer baal ik van.
Oh ja bah idd Moos.

Voor ons ligt de zondag nog helemaal open aan Optie's.

Nog geen idee wat te doen.

Ik heb de komende 5 dagen echt totale rust!

Geen kids, mijn huis vrijdag spik en span gemaakt en door een ringetje te halen ( met hulp van mijn moeder)

Ik kan even alleen maar doen wat ik wil en nietsen.

Geen zorgen voor, ff "zorgeloos"
quote:consuelabananahammok schreef op 02 maart 2014 @ 00:27:

Oh ik ben zoooo blij dat echt koud winterweer ons vooralsnog bespaard is gebleven.Ja ik ook, wat was het voorgaande jaren bar he. Maar goed, maart roert zijn staart.. en aprilletje zoet....We zijn er nog niet. Maar, de energierekening zal iig niet zo'n schok zijn als vorig jaar (hoop ik).
Heerlijk Con, geniet er maar lekker van.
Oh wat heerlijk Con, vakantie in je eigen huis. Gaat de rest voorjaarsvakantie vieren?
Of nog 4 dagen eigenlijk.

De eerste nietsdag is al achter de rug.

Echt zo'n relaxte avond ook gehad.

Ik heb werkelijk niets hoeven doen ( echt een verwend nest )

Vriend heeft allemaal lekkere dingetjes gemaakt voor avondeten terwijl ik zat te ehm.. nietsen op de bank in mijn joggingbroek.

En kreeg een minbuffet voor mijn neus die we lekker onder een spannende film hebben weg gegeten.

Kaarsjes aan, heerlijk!
Ja zeker lekker idd !

Deels op vakantie idd of bij de andere ouder.

ff bijtanken zo,voelt idd als vakantie in eigen huis.
Lijkt me heerlijk om een man te hebben die lekkere dingetjes voor je neerzet. De mijne kan alleen eieren koken
Oh heerlijk. De mijne wilde (voelde zich verplicht, haha) vanavond ook eens voor het eten zorgen. Lees frituren... Heb zelf maar gewoon gekookt (makkelijk, dat dan weer wel) dan kan hij dat morgenavond doen en ga ik lekker uit eten in Leiden.
Veel te doen, nieuw hier. Hallo allemaal!
Hoi zwanenmeertje, welkom!
Hai Zwaantje, wees welkom.
quote:zegmaarAns schreef op 02 maart 2014 @ 00:37:

Lijkt me heerlijk om een man te hebben die lekkere dingetjes voor je neerzet. De mijne kan alleen eieren koken

hahaha! zulke mannen hebben ik ook gehad, die gingen pas na mijn vertrek leren koken

Maar dit is idd toch wel een verwennerij zo'n man in de keuken.

Als we een kindvrijweekend hebben kook ik nooit. Ik word er vreselijk lui van wat eten maken betreft en ja het voelt echt als een luxe om je eten voorgeschoteld te krijgen.

Hij bakt ook taarten!
Wat leuk, dat je je eerste bericht hier plaatst.
Hoi zwanenmeer :-)

En hoi Prada.
Geweldig Con. Ik vind het leuk als een man dat doet. Maar ja, ik eet ook graag lekker. Schoonzoon is wel een geweldige kok. Dochter boft haha

Hai Praad!
Mijn ex-schoonpa kookte ook altijd en niemand maakt lekkerder appeltaart dan hij. Beide zoons koken ook voor hu vriendinnen. Hebben ze voor mij nooit gedaan, maar sinds ze niet meer thuis wonen schijnen ze ineens over lang verborgen talenten te beschikken
He dames, even zwaaien, hoi Zwaantje, nog niet terug gelezen want heb telefoon. Vriendin legt me telefonisch uit wat aap eet banaan betekent.

Kom zo weer hier.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Goeieavond dames!!

Zaterdag nuttig besteed,keuken,huiskamer,hal én w.c. zien er weer spic en span uit..

tussendoor ook nog een uurtje geluierd (geslapen ).

Morgen met dochter naar mijn ouders oliebollen eten en naar de optocht kijken. mijn broer zal ook wel weer meedoen. iedere keer roepen ze "dit is het laatste jaar" niet dus..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Haha moos, ze kunnen meer dan je denkt. Zoon strijkt zelfs sinds hij eruit is!
Is om 4 uur niemand wakker?
Maroon,ik heb al 4 kaarten voor de Efteling als je wilt.Ik krijg ze van iedereen toegestopt
Goeiemorgen!

Ah lief van je Coe, 2 heb ik genoeg aan, dankjewel!

Ik mail je wel even!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven