Clomid, Wel en wee wie kletst er mee?????

28-03-2008 07:52 1474 berichten

Nieuwe schrijfsters natuurlijk welkom.
Alle reacties Link kopieren
heb trouwens helemaal geen last van de 100 mg hoor!
Daantje ik weet niet of je dit nog leest, maar in ieder geval heel veel plezier en succes in amerika. Geniet ervan en goede reis!

Sterkte dit weekend Dory! Kun je het nog een beetje volhouden?
Hé meiden,

Ik heb eventjes wat advies nodig. Donderdagavond dacht ik ongesteld geworden te zijn omdat ik een klein beetje rood bloedverlies had. Vrijdag ietsje meer maar nu een beetje meer bruinig (sorry voor de details) en nu is het gestopt! ik heb gisteren gebeld emt de gyn om een afspraak te maken voor de FM omdat ik dan morgen zou beginnen met de Clomid.

Wat nu te doen???? Wachten tot de ong. zich voortzet en later beginnen met de Clomid of toch morgen beginnen? Ik weet het niet!

Ik heb vorige wk donderdag een zw.test gedaan bij de gyn en die was neg.
Sannieme, volgens mij moet je gewoon beginnen dan hoor. Zodra je ook al is het maar een beetje, helder rood bloed verliest, zou ik gewoon beginnen, ook al stop het vervolgens. Voor de zekerheid zou ik wel altijd evenjes bellen maandag.
Sanniene, voor de zekerheid nog even een zw testje doen. En dan maandag even arts bellen wat nu te doen.

Felientje, volgens mij heeft de hoogte van de dosering clomid geen invloed op de lengte van je cyclus, maar ja ik ben natuurlijk geen arts. Ik zou gewoon bij eerst volgende consult de vraag bij hem neerleggen en anders maandag even bellen met zh.

Sneeuwitje, heb nog steeds last van migraine. Gister 4x 100mg paracetamol gehad, maar werkt niet. Vandaag 1000mg paracetamol zetpil, maar helpt ook niet. Durf helaas geen imigran injectie te zetten ivm toch evt zwangerschap. Al denk ik wel dat ik morgen of maandag ongesteld ga worden. Want heb al echt ongesteldheidsbuikpijn, en dan in combinatie met mijn migraine.. Maar goed. We wachten maar af..
nou schreef ik hier vanochtend nog dat ik helemaal geen last heb van de clomid en nu ging ik bijna van m'n graatje in de bouwmarkt! ben al sinds vanmiddag heel erg duizelig en het gaat maar niet over. hebben jullie dit ook wel eens gehad van de clomid?? moet morgen nog de laatste pilletjes nemen,bah.
@Marinde, ik heb dat ook. Duizeligheid en gevoel van flauwvallen. Misselijkheid en vochtvasthouden. Ik heb erg veel last van de clomid. Heb dit ook gemeld aan arts. Maar ja.. alles maar weer voor het goede doel!

Hier nog steeds buikpijn en hoofdpijn. En ook de pukkeltjes zijn weer verschenen. Ik ben zo bang om ongesteld te worden.. Zit nu op dag 27, dus ja kan morgen of eigenlijk denk ik zelf maandag heel goed gaan menstrueren. Ik vind deze onmacht en onzekerheid zo verschrikkelijk!
ja, dory, dat heb ik ook. echt dat je denkt, shit,..daar ga ik! sta dan helemaal te draaien op m'n benen. nog niet eerder gehad van de clomid, vreemd hoor.

erg he, die onzekerheid. je wordt er niet vrolijker van en het beinvloedt veel te veel je leven. en je probeert steeds om positief te blijven, maar ja, op een gegeven moment is dat zo moeilijk!sterkte meid! hoop op een klein wonder voor je!
Sannieme zou denk ik ook even arts bellen morgen. Na provera kuur heb ik meer dan een week last gehad van bruinverlies en toen pas zette het echt door. Maar helderrood telt natuurlijk wel, ik snap je probleem. Lastig!

Marinde vreemd he dat je de ene keer er helemaal geen last van hebt en de ander keer zo veel. Hoop dat het na vandaag als je de laatste tabletjes hebt gehad het weer snel over gaat!

Dory die onmacht en onzekerheid vind ik ook het allermoeilijkste van alles. Op momenten dat ik zekerheid heb dat ik niet zwanger ben, voel ik me emotioneel gezien veel beter dan op die momenten van onzekerheid. Erg frustrerend soms!

Weet je ondertussen al wat meer?
Ja Sneeuwitje, precies wat je zegt; dat wanneer je zeker weet dat je niet zwanger bent je je emotioneel veel beter voelt dan wanneer je niet weet of je wel of niet zwanger bent.

Hier nog geen menstruatie. Nog wel wat hoofdpijn. En die buikpijn blijft zo nu en dan aanwezig.

Als ik dinsdag nog niet menstrueer dan ga ik testen. Ohhh wat een lang eind nog pfffff. Its killing me!

Shinzy, hoe is het met jou? Voel je al iets? Wat dan ook?

En wie is er nog meer dicht bij haar NOD?
Dory; ik had gister de hele dag een zeurende buikpijn, maar nu is het weer over. Ik weet het allemaal niet meer :-/ Was eergister bij de drogist en zag toen een zwangerschapstest die je al 10 dagen na je ovulatie kon gebruiken. Ik heb het toch uiteindelijk niet gekocht. Wil echt proberen om pas te testen als ik 'overtijd' ben. Dat zou dan a.s. vrijdag moeten zijn.

Sannieme: ik zou ook voor de zekerheid een zwangerschapstestje doen en daarna de arts even bellen!

Marinde; k heb eigenlijk alleen bij Clomid 50 last gehad van bijwerkingen. Bij de 100 is het vreemd genoeg erg meegevallen?!

Felientje; hoe is het bij jou? En trouwens een erg goed idee om een boek te schrijven. Ik heb ook al een aantal boeken gekocht en sta er zeker voor open om nog meer te kopen indien het interessant is!
PS; Dory, fingers crossed for you!!
Shinzy, I also keep my fingers crost for you and for me!!

Heb nog een verschijnsel, ben steeds zo moe! heb zojuist alweer geslapen! Zou het dan toch heel misschien........
ohhh Dory wat spannend!!! Wachten duurt altijd zo lang he?

Shinzy: wat goed dat je het hebt kunnen weerstaan ;) Denk je dat het je lukt om tot vrijdag te wachten? Ook voor jou erg spannend dus!

Meiden, bedankt nog voor het advies. Ik heb een testje gedaan en uiteraard negatief. Daarna (zaterdag) brak mijn menstruatie flink door en ben ik vandaag maar begonnen met de Clomid.

lfs!
Dory, wat een spannend weekend voor jou zeg!! Ik duim voor je! Zou zo leuk zijn om weer groen te vinken.

En Shinzy, wij zitten weer samen op het wachtbankje. Ik zou wo/do NOD moeten hebben, dus wil ook graag tot vrijdag wachten (tenzij ik natuurlijk al ongesteld zou worden), Ik vind dit altijd de spannendste week, waarin ik op zn zachtst gezegd ook wat minder stabiel ben .

Sannieme, wel fijn dat het nu is doorgezet, zodat je in ieder geval met een gerust hart kan starten met de clomid. Nu heb je alle kansen weer voor je liggen!!

Marinde, hoop dat jij je in ieder geval weer wat beter voelt!

Hoe zou het met Daantje in de States zijn?? Meid, ik hoop dat de trip je meegevallen is en dat je ons op de hoogte kan houden van je avonturen daar!

Ik heb zelf al enorm last van mijn borsten, maar dat heb ik altijd voor mn menstruatie, dus reken deze maand maar nergens op.... Op de een of andere manier verwacht ik niet dat het deze maand raak zou zijn........

Waar ik eerlijk gezegd ook doodmoe van word, is dat ik mezelf van alles ontzeg (alcohol, sushi, filet americain, carpaccio), terwijl het dan toch iedere maand weer onnodig blijkt..... hebben jullie daar ook last van?
Oh Felientje, wist niet dat jij ook al vlak bij je NOD zit. Ik duim ook voor jou!! En wat betreft het eten en drinken wat je jezelf ontzegd, dat doe ik dus niet. Sterker nog, zit nu aan een heerlijke Hoegaarden Rosé. En dinsdagmorgen aan de champagne. Vanwege kopen nieuw huis! Ik geloof niet dat mochten we zwanger zijn dat we schade toebrengen aan ons kind. Ik doe natuurlijk alles wel met mate. Gewoon één wijntje of biertje per avond. Wanneer ik zwanger blijk te zijn dan ga ik er natuurlijk wel rekening mee houden. Maar net wat jij zegt Felientje, voor het zelfde geld zijn we nog maanden bezig.. Wij zijn begonnen mrt 07. En een mens kan niet zijn hele leven indelen rond zwanger worden. Moet ook een beetje ontspannen blijven toch!?
Ja Dory, eigenlijk heb je ook gelijk! Als ik volgende week gewoon ongesteld word, ga ik ook echt proberen om volgende maand ook gewoon eens wat minder er allemaal mee bezig te zijn, want soms draaf ik wel wat veel door.........Ik duim ondertussen voor jou!

Robientje, ik ben zo benieuwd hoe het met je (buikje) is? Kom je snel een keertje vertellen hier?

De rest allemaal nog een fijne avond gewenst!
agrr hier wordt de buikpijn steeds erger. Had vanavond ineens afscheiding. Ik dacht het zal toch niet zo zijn hè, was gelukkig witte afscheiding. Pff maar maak me toch wel weer een beetje zorgen.

Tis wel rustig hier hoor! Niet leuk
Hey meiden, ben ik weer even hoor! Jeetje, wel weer errug spannend hier!

Dory: zo te horen kan het nog alle kanten op! Ik duim voor je meid! Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt, in de vorm van een positieve test natuurlijk.

Felientje & Shinzy: spannende week voor jullie, dat zijn altijd de moeilijkste en langste dagen he.... Heel veel succes meiden en ik hoop zo dat het raak is! Het kan zomaar hoor! En lief dat je aan me denkt felien!

Daantje: En hoe is je reis geweest en hoe zijn je eerste indrukken? Bij deze wil ik je nog even een super tijd in the states toewensen!

Sannemie: heel veel succes met de nieuwe ronde!!

Alle andere meiden ook weer heel veel succes! Ik lees nog heel vaak mee hoor, al vind ik het wel rot om te lezen dat jullie zo vaak in de onzekerheid zitten en dat dat natuurlijk weer zijn invloed op alles heeft. Heel begrijpelijk allemaal, maar blijf erin geloven hoor meiden, want het zit er echt aan te komen, ik voel het!

Ik ben inmiddels alweer 9,5 weken onderweg en merkte dat ik een stuk minder onzeker werd. Ja, werd inderdaad, want ik werd vannacht opgeschrikt door flinke steken in mn buik! Ik weet niet of het wel mn baarmoeder was, maar het was niet fijn. Verder geen bloed ofzo, dus mn vriendje heeft me er van proberen te overtuigen dat er niks aan de hand is, dus dat geloof ik dan maar! Krijg ook al een klien buikje. Al zeiden ze gister op een kermisborrel juist dat ik was afgevallen en dat mn buik helemaal plat was, ze moesten eens weten haha! Denk dat ik het deze week aan mn ouders gaat, wel zin in!

Liefs Robien
Robien, jeetje alweer 9 1/2 week, wat gaat dat snel.

Dory, ik duim nog steeds voor je.

Felientjes, ook ik ontzeg mezelf niks meer, ik ben gisteren weer eens lekker doorgezakt. bevalt prima hoor eens een maandje er niet aan denken en gewoon lekker dronken worden met de rest van de meiden. nou is het deze maand wel extreem veel naar mijn idee maar ja ach.

Morgen bloed prikken.
He, wat gezellig dat er meer berichtjes zijn!

Doenja, je hebt helemaal gelijk! ik denk ook dat het wellicht veel beter zou gaan als ik me er niet meer zo bezig zou houden en gewoon zou genieten van een lekker glaasje wijn!

Robien, alweer 9,5 week! wat leuk om weer wat van je te horen! Ben zo benieuwd hoe de ouders zullen reageren op het nieuws! Leuk! kom maar vaak vertellen hier hoor, over je groeiende buikje!

Dory, meer buikpijn? maar nog steeds geen tekenen van ongesteldheid, wie weeeet!!

Doeg!
test vanmorgen negatief. Dit komt hard aan want dit had ik niet gedacht.

Laat het nu dan ook maar snel komen die menstruatie.

Shinzy, hoe is het met jou? En Felientje?
oh dory, wat vervelend.
dory, (f)
Ohw Dory wat balen zeg!!!

Maar het tegendeel is nog niet bewezen. Pas als je ongesteld bent....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven