Mode & Beauty alle pijlers

Kleding China/Azie

07-03-2014 16:25 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Pas vertelde iemand dat zij al haar kleren uit oa China liet komen voor hele lage prijzen. Ze zag er super leuk gekleed uit. Jammer genoeg was er niet de gelegenheid om te vragen hoe en wat.

Zijn er forummers die dit ook doen? Welke shop kan je aanbevelen?

Zijn er dingen waar je goed op moet letten?

Alvast bedankt!
Hier is de ervaring dat het na 1x wassen uit elkaar valt. En terugsturen is geen optie want 10x zo duur als het item.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ben je dan niet net zo duur uit als je het bij de H&M koopt, met invoerrechten en verzendkosten?

Qua kwaliteit zal het ook niet om over naar huis te schrijven zijn.
Die Aziaten zijn zo slim. Ze sturen het gratis. Maar terugsturen kost jou een fortuin.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Fame, dat geeft de burger moed! Nee dat terugsturen zal geen optie zijn. Maar het zal toch niet allemaal flut zijn?

Penelope, de kleren van h&m vind ik echt niet zo goedkoop. Daarbij is daar ook niet alles zo duurzaam. Dan koop ik liever mijn kleren bij C&A als ze een leuke collectie hebben.
anoniem_106019 wijzigde dit bericht op 07-03-2014 17:26
Reden: Toevoeging
% gewijzigd
Light in the box misschien? Heb er zelf geen ervaring mee maar wel met miniinthebox, dat is betrouwbaar en de kwaliteit van de producten die ik daar heb besteld (flip-cover voor Samsung S4 en armbandjes) is goed.
Light in the Box ken ik ook wel. Prijzen zijn erg oké. Hoe het precies zit met verzendkosten enzo, weet ik zo niet.
Ik ken Yesstyle.com maar die is niet goedkoper dan primark en H&M. Heb er zelf nog nooit kleding gekocht want ik ben sowieso een drama met kleding online aanschaffen dus wil ik het kosteloos terug kunnen sturen.

Heb er wel andere dingen gekocht en de kwaliteit is prima.
Annaananas en gouden meid, op hun site heb ik net gekeken. Dan staat erbij dat de verzending gratis is...uhm...ik niet geloven?

Yesstyle.com ga ik zo eens bekijken closednote. Duurde het lang voordat je bestelling binnen was?
Zoeken op ebay en dan gratis verzending, blijven er vrijwel alleen aziatische aanbieders over.

Je moet wel niet heel groot zijn.
Lihhtinthebox heeft prima spullen van prima kwaliteit. En ze hebben vaak acties met gratis verzenden.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:Caroline27 schreef op 07 maart 2014 @ 17:58:

Yesstyle.com ga ik zo eens bekijken closednote. Duurde het lang voordat je bestelling binnen was?Wat vindt je lang? Ik houd met bestellingen uit het buitenland altijd 3 weken aan en ik had mijn bestelling binnen 2 weken met gratis verzenden. Maar dat is ook afhankelijk van hoe snel de post hier is natuurlijk.
Ik koop regelmatig schoenen via Ebay in China. Nog nooit problemen gehad. Heb 1x invoerrechten moeten betalen. Sammydress.com heeft hele leuke dingen. Alleen de kleding valt wel erg klein. Je moet wel verzendkosten betalen, maar hij is spotgoedkoop.
Op ebay.com staat heel veel kleding en ook supergoedkoop.

Als je links free shipping kiest en worldwide, wordt het gratis opgestuurd. Ik heb alleen ervaring met handschoenen en sjaals omdat ik niet over de 22 dollar heen wil gaan, maar er staan zelfs trouwjurken die je op maar kunt laten maken voor nog geen 150 euro.

Zoals deze bijvoorbeeld

http://www.ebay.com/itm/2 ... esses&hash=item338a467994

Een kennisje van mij uit Amerika is in zo'n jurk getrouwd.

De eerste was niet goed. Die heeft ze verkocht en de tweede was goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven