Utopia (spoiler alert!)

maandag 6 januari 2014 om 12:35
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!
Wie gaat er kijken vanavond?
Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.
Jullie ook?
Wie gaat er kijken vanavond?
Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.
Jullie ook?
vrijdag 14 maart 2014 om 11:59
Die actie van Anton gisteren. Op de vraag van Jimmy hoe ze met haar om moeten gaan, antwoord Anton: gewoon geen aandacht aan besteden, het is een showgirl met een grote fantasie, in de kerk viel ze ook wel eens en dan zei ik leg er maar een kussentje onder.
Over die pillen moeten jullie je ook niet druk maken, dan slikt ze er 30 en kotst ze zelf weer uit. Ze kan zich prima redden.
Over die pillen moeten jullie je ook niet druk maken, dan slikt ze er 30 en kotst ze zelf weer uit. Ze kan zich prima redden.
Doubt kills more dreams than failure ever will

vrijdag 14 maart 2014 om 12:07
Volgens mij heb ik nog helemaal niks produktiefs uit de handen van Laura zien komen. En op enig intellect heb ik haar ook nog niet kunnen betrappen.
Andrea moet er natuurlijk niét uit, dat zou zonde zijn en dat gaat waarschijnlijk ook niet gebeuren. Anton ziet het heel helder, ik hoop dat Andrea dit zelf ook heeft meegekregen! IK vraag me wel af hoe het komt dat hij het al een poosje uithoudt met zijn zelfbenoemde dramaqueen. Het klinkt nou niet erg liefdevol allemaal.
Paul is ziek hoor, dat is me wel duidelijk. De man ziet er niet uit!
Andrea moet er natuurlijk niét uit, dat zou zonde zijn en dat gaat waarschijnlijk ook niet gebeuren. Anton ziet het heel helder, ik hoop dat Andrea dit zelf ook heeft meegekregen! IK vraag me wel af hoe het komt dat hij het al een poosje uithoudt met zijn zelfbenoemde dramaqueen. Het klinkt nou niet erg liefdevol allemaal.
Paul is ziek hoor, dat is me wel duidelijk. De man ziet er niet uit!
vrijdag 14 maart 2014 om 12:09
Laura laat nu meer van zich horen, ze laat niet met zich fucken duh. En niet met je handen in de zakken lopen zij die moeder toch ook?
Laura mag van mij eruit voegt niks toe.
Paul ziet er niet gezondheid uit hoop dat het allemaal gauw weer goed komt. Wat zullen ze hem daar gaan missen , want het is een hele handige man.
Laura mag van mij eruit voegt niks toe.
Paul ziet er niet gezondheid uit hoop dat het allemaal gauw weer goed komt. Wat zullen ze hem daar gaan missen , want het is een hele handige man.

vrijdag 14 maart 2014 om 12:17
quote:itsmyempire schreef op 14 maart 2014 @ 11:53:
Ik vind Laura trouwens ook tegenvallen, na wat haar moeder zei, als je hier uitkomt ben je beroemd, dat ze alleen daarom mee doet.Wat denk je waarom de rest meedoet dan?
Ik vind Laura trouwens ook tegenvallen, na wat haar moeder zei, als je hier uitkomt ben je beroemd, dat ze alleen daarom mee doet.Wat denk je waarom de rest meedoet dan?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

vrijdag 14 maart 2014 om 13:21

vrijdag 14 maart 2014 om 17:54
Laura voegt inderdaad helemaal niets toe, wat een belachelijke opmerking van die moeder.
Laat dat wicht eens een cursus Nederlands gaan volgen, want dat straattaaltje misstaat haar echt.
Alhoewel, het past wel weer bij die shaggo kop,
Laat dat wicht eens een cursus Nederlands gaan volgen, want dat straattaaltje misstaat haar echt.
Alhoewel, het past wel weer bij die shaggo kop,
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
vrijdag 14 maart 2014 om 20:04
Ja maandag komt anton in utopia zag ik net!
Ben echt benieuwd. Wel raar dat hij eerst lief schatje zegt en vervolgens mag ze hem niet kussen, maar goed... Ben wel benieuwd, de andere utopianen zullen nu wel heel wat meer ontdekken over Andrea de Leugenares.
Ben echt benieuwd. Wel raar dat hij eerst lief schatje zegt en vervolgens mag ze hem niet kussen, maar goed... Ben wel benieuwd, de andere utopianen zullen nu wel heel wat meer ontdekken over Andrea de Leugenares.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet

zaterdag 15 maart 2014 om 09:55
quote:under-the-ivy schreef op 15 maart 2014 @ 02:48:
Ja. Rienk en Niek lagen heerlijk te genieten van elkaar, én zoenden elkaar, uiteindelijk.... Tegelijkertijd lagen billy en ruud elkaar te rampetempen... utopi-nee....
Wereld van verschil idd
Ik vind het zielig voor Paul, volgens mij is het best een geschikte kerel
Ja. Rienk en Niek lagen heerlijk te genieten van elkaar, én zoenden elkaar, uiteindelijk.... Tegelijkertijd lagen billy en ruud elkaar te rampetempen... utopi-nee....
Wereld van verschil idd
Ik vind het zielig voor Paul, volgens mij is het best een geschikte kerel
Frankly my dear, I don"t give a damn