Baby & Kinder kleertjes # 2

08-10-2012 22:20 4116 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hy allen

Ben gek op alles wat met kleding-mode-styling te maken heeft.

Zie nog geen topic op kinderen hierover, dus denk, heeeeeeeee, zelf maar wat openen.

Heb net een baby en merk hoe ik me kan uitleven.

Het hoeft niet duur te zijn. Ook op MP is veel te krijgen.

Voor stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, korting coupons, acties enz enz. ben je hier goed.

Post ook vooral je nieuwste aanwinsten en combies, ben heel benieuwd.

Suggesties voor nieuwe merken en websites zijn zeer welkom ( liefst met linkje)

HOU DE OP EN DE EERSTE POSTING VAN DIT TOPIC IN DE GATEN !!!!

Baby-kinder kleertjes # 1
quote:lemoos2 schreef op 17 maart 2014 @ 18:57:

Weet even niet meer wie het vroeg, maar smalle broekjes voor jongens. Is het een lang jongetje? Of 'op maat' volgens CB?

Bij lang en smal:

C&A slimfit, 4 funky flavours (kleinste positie tailleband), Vingino, Scapa. Schoonzus test momenteel een tip van een collega mbt slim fit jeansbroekjes. Ik wacht de testresultaten af

Dat was ik!

Hij is lang. Ik ben ook benieuwd naar het resultaat. Ik ben nu opzoek naar jeans broekjes of iets in die trant. Jogging broekjes kan ik wel naar smaak vinden.

Pop, Thnx voor de linkjes. Niet helemaal mijn smaak. Althans, het oranje model.
Ik ging dan voor c&a en die van Primark viel ook wel goed. Andere merken ken ik niet omdat die te duur zijn.

Ik vind die zara broekjes erg leuk. Ik wacht vol spanning op de uitverkoop! Balen dat Next wat minder is dit moment. Normaal wel leuk en net even wat aparter.
Bedankt voor de reacties,ik ga het maar gewoon wagen. Ben verliefd op t jasje,dus ik wacht af of het lukt.

Hier een ook magere middelste. 112 en 15 kg. Ik koop voor hem vooral name it extra slim fit. Daarnaast een aantal broeken van blue rebel,vingino en van shoeby shop. het blijft lastig. Ik vind ook shirts lastig,als de lengte klopt,zijn ze vaak te wijd,waardoor hij er slobberig uit ziet. Ik heb nu bij de action wel hele fijne ff shirtjes gescoord. Kosten slechts 1,99 ,sluiten mooi aan en blijven goed in de was. oudste is steviger van postuur en ook hem zitten ze goed.
Even jullie mening nodig. Het jurkje is af en zo is hij geworden :

Nu heb ik wel effen maillots voor eronder in beige, grijs en donkerblauw. Maar ik wil iets leukers voor eronder. Zou deze kunnen?

http://www.littleshoparou ... len-voor-kinderen-98-104/

Vind hem zo leuk, maar twijfel of het niet TE is...
Ik zou een effen maillot doen anders wordt het echt tó much.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ja, ik vind het ook té. Wel een leuk jurkje en een leuke maillot. Alleen niet samen
Ik zou voor effen rode of groene maillots gaan
Crap, daar was ik al bang voor ik kan zo niks bedenken voor zo'n maillot haha! Maar vind hem wel heel leuk. Ga eens op zoek naar een groene of rode maillot dan maar
Ik vind dat die wel kan hoor.
Het kan wel, maar zonde van het jurkje. Dan 'knalt' dat printje minder. Ik zou kiezen voor een knalrode maillot en grasgroene (regen)laarsjes.
Ik ben ook voor een effen onder een drukke print.

Best een schattig jurkje!
Ik heb jurkjes voor het voorjaar/de zomer voor mijzelf besteld!
quote:NYC schreef op 18 maart 2014 @ 21:10:

Ik heb jurkjes voor het voorjaar/de zomer voor mijzelf besteld! Kunnen we even on topic blijven!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:lemoos2 schreef op 18 maart 2014 @ 18:53:

Het kan wel, maar zonde van het jurkje. Dan 'knalt' dat printje minder. Ik zou kiezen voor een knalrode maillot en grasgroene (regen)laarsjes. Ja leuk! Ik zie het al helemaal voor mij.
Hier is de zebrajurk van Br@nd binnen. En hij is leuk!!!
quote:Nouschi schreef op 18 maart 2014 @ 21:12:

[...]

Kunnen we even on topic blijven!... Die matchen bij de kleren van zoon die ik momenteel zo leuk vind.
quote:bubbelwijn schreef op 18 maart 2014 @ 21:16:

Hier is de zebrajurk van Br@nd binnen. En hij is leuk!!!Oh leuk!!!! Ik houd normaal echt niet zo van dierenprintjes maar deze was echt wow.
quote:NYC schreef op 18 maart 2014 @ 21:16:

[...]

... Die matchen bij de kleren van zoon die ik momenteel zo leuk vind. Ohwww dan is het goed
Leuk jurkje Desperate_Housewive,

Ik vind de maillot ook erg leuk! Ik kan zo moeilijk inschatten of het deze of een effen kleur moet zijn.
Leuk jurkje DH, ik ga ook voor de effen legging!

I stripes

Ik zou ook voor een effen jurkje gaan. en over een tijdje heerlijk met blote beentjes en dan leuke sandaaltjes.

Ik ben al een beetje op zoek naar sandalen voor mijn 3 knullen. De jongste komt nog wel weg met een paar teva s,maar voor de oudste twee vind ik dat echt teveel geiten wollen sok worden. vorig jaar had ik kipling sandalen,maar die waren halverwege de zomer al kapot, het teenriempje was los. ik zoek dus nu iets anders,iemand die een leuk merk weet?

De colberts via Ali express lukt niet,krijg ze niet besteld. Nu dus opnieuw zoeken naar leuke bruiloftskleren. Een echt stijf colbert vind ik niks aan, het moet wel kind blijven. Lastig!
Ik heb geen groene laarsjes wel rode! Dus ik ga op zoek naar een groene maillot. Ze heeft er nu een grijze onder, kan ook wel maar is niet zo fleurig. En heb er wit/rood gestreepte ballerina's onder (van H en M), dat staat wel leuk!
Leuk pakje, Dino! Heb jij ervaring met bestellen bij Streep en Co en hoe is de kwaliteit? Ik heb vorige week een t-shirt besteld maar die is nog steeds niet binnen.
Mijn jassen zijn binnen, maar ze zijn te klein.... Mijn vriend vindt de jassen ook niet mooi dus ze gaan weer terug Mijn zoektocht naar een leuke zomerjas (online, want ik kan nu niet winkelen) gaat dus verder. Gelukkig is de jurk die ik voor mezelf had besteld bij die webshop wel super (sorry, off topic )

Voor sandalen voor jongen ben ik ook nog op zoek. Zelfde overweging voor wat betreft de teva's al vind ik het nu wel nog kunnen voor mijn peuter. Vorig jaar heeft hij zijn teva's heel vaak gedragen en vond ik het wel leuk staan.
Welke jurk had je voor jezelf, Modus?

Leuke sandalen is ook moeilijk, zowel voor jongens als meisjes. Of het zijn slippers, of Teva's of gezondheidsstappers. Oja, en Crocs, iets anders is er niet, lijkt wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven