Baby & Kinder kleertjes # 2

08-10-2012 22:20 4116 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hy allen

Ben gek op alles wat met kleding-mode-styling te maken heeft.

Zie nog geen topic op kinderen hierover, dus denk, heeeeeeeee, zelf maar wat openen.

Heb net een baby en merk hoe ik me kan uitleven.

Het hoeft niet duur te zijn. Ook op MP is veel te krijgen.

Voor stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, korting coupons, acties enz enz. ben je hier goed.

Post ook vooral je nieuwste aanwinsten en combies, ben heel benieuwd.

Suggesties voor nieuwe merken en websites zijn zeer welkom ( liefst met linkje)

HOU DE OP EN DE EERSTE POSTING VAN DIT TOPIC IN DE GATEN !!!!

Baby-kinder kleertjes # 1
Zoiets sorry, maar dat droeg mijn opa op vakantie

http://www.hippe-engel.nl/z14-sofia-dra ... -18722.htm

Deze Lebowski. Kan ik hopelijk mijn buik in verhullen deze zomer, alhoewel ik al onder mijn startgewicht zit voor de zwangerschap (fijn zo'n grote baby )

Die sandalen zijn echt vreselijk. Birkensocks vind ik ook niet leuk voor jongens. De Fransen hebben altijd veel sandalen voor jongens volgens mij, misschien heeft Oibaibi wel iets in hun collectie? Of Petit Bateau (al doen die volgens mij geen schoenen).
Dit zijn de minst vreselijke sandalen die ik voor jongens heb kunnen vinden online: http://www.omoda.nl/kinde ... ndalen-bi4s068-47475.html

En

http://www.omoda.nl/kinde ... -grange-junior-37715.html

Maar de laatste alleen in maat 20.

En dit vindt Omoda jongensteva's: http://www.omoda.nl/kinde ... lone-2-1001701-30490.html Ligt het aan mij of zijn deze wel erg meisjesachtig? Helaas zijn de teva's die ik wel leuk vind alleen nog in inimini maatjes beschikbaar.
Ik vind deze wel leuk

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Mijn kinderen lopen alleen maar op sandalen. Wij hebben sandalen van Jack Wolfskin en Keen voor mijn jongste met brede voeten (maat 27) en voor mijn oudste met kleinere en smalle voeten van Ricosta (maat 29). Ik koop altijd sandalen in Duitsland en ik heb alweer een paar mooie op het oog. Ze hebben open en "dichte" sandalen.
Ik zie op Zalando inderdaad Ricosta en Keen sandalen. Maar mooi vind ik ze niet. Veel te bergwandelachtig.

Die van Zara van Noushi vind ik leuk, voor een meisje.
quote:modus_ schreef op 20 maart 2014 @ 13:05:

Ik zie op Zalando inderdaad Ricosta en Keen sandalen. Maar mooi vind ik ze niet. Veel te bergwandelachtig.

Die van Zara van Noushi vind ik leuk, voor een meisje.Ik vind dat wel echt jongenssandalen hoor.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 20 maart 2014 @ 13:08:

[...]

Ik vind dat wel echt jongenssandalen hoor.Humm ik zou ze ook niet kopen voor zoon. Vind het ook meer voor een meisje.
En deze, Modus

of deze

Geloof het of niet maar Scapino heeft af en toe ook aardige, zoals deze

En bij Timberland al gekeken?? 35 euro

Ik keek altijd mee in dit topic, maar toch maar een account aangemaakt zodat ik ook kan reageren.

Ik vind persoonlijk al de sandalen die hier boven geshowt worden niet iets voor mijn zoontje, alleen die van de Zara zijn wel leuk.
Ik had voor dochter vorig jaar teva sandaaltjes. Waren erg fijn, maar kan daar nu eigenlijk niks vinden qua kleur wat ook bij een groot deel van haar kleertjes past. Ze had vorig jaar paarse.

Ik denk dat ik voor deze ga

Of deze :

Mijn schoonzus heeft voor haar zoontje ooit sandalen van Develab gehad. Misschien zit daar nog wat tussen?
Ik heb mij er nooit zo in verdiept, maar nu ik kijk zijn er idd weinig leuke jongenssandalen te vinden.

Merken die ik voor mijn dochter koop hebben of alleen een meisjesllijn of voor de jongens alleen sneakers.

Ik ga toch eens neuzen.

Is er ook in het oranje, taupe, blauw, donkerblauw.
Ha, DH, daar dacht ik dus ook aan. Develab.
Die zijn heel schattig DH! Ik heb nu met spoed nw schoenen voor zoon gehaald, mt 25! En hij is nog geen 2,5 jaar. Voor jongens is idd niet veel soeps, maar ik bedenk mij maar dat hij van de zomer toch alleen maar aan het ravotten is en in water mee speelt. Heel netjes hoeft dan ook weer niet.
Die develab zijn wel leuk, ga ik ook even kijken.

Zei nu dat ze ook wel heel erg lijken op de bovenste die ik had geplakt.
quote:daisy1990 schreef op 20 maart 2014 @ 14:23:

Ik keek altijd mee in dit topic, maar toch maar een account aangemaakt zodat ik ook kan reageren.

Ik vind persoonlijk al de sandalen die hier boven geshowt worden niet iets voor mijn zoontje, alleen die van de Zara zijn wel leuk.

Zie nou wel!

Welkom Daisy
quote:bubbelwijn schreef op 20 maart 2014 @ 14:44:

Ha, DH, daar dacht ik dus ook aan. Develab.

vind die groene wel leuk! Schoonzus had toen gewoon bruine, beetje saai vond ik.

Ik denk dat ik toch voor de blauwe ga voor dochter. Die kunnen onder haar kabouterjurk en onder het blauw/wit gestreepte jurkje dat ik laatst gekocht heb. Meer mogelijkheden daarmee dus. Maar ik vind die gekleurde wel ook ontzettend leuk!
quote:Desperate_Housewive schreef op 20 maart 2014 @ 14:38:

Ik had voor dochter vorig jaar teva sandaaltjes. Waren erg fijn, maar kan daar nu eigenlijk niks vinden qua kleur wat ook bij een groot deel van haar kleertjes past. Ze had vorig jaar paarse.

Ik denk dat ik voor deze ga

[img]http://i18.photobucket.com/albums/b142/ ... 20aaa2.jpg[/img]

Mijn schoonzus heeft voor haar zoontje ooit sandalen van Develab gehad. Misschien zit daar nog wat tussen?Ahgod wat zijn die lief!
Is het een beetje fijn voetbed van Develab (ken het merk nog niet)? Anders neig ik toch naar die fellere blauwe Ecco's, daarvan weet ik zeker dat ze lekker zitten. Tenminste ik vind Ecco's fijn alleen jammer dat qua design de schoenen voor mij niet echt mijn smaak is.

Modus had je deze webshop al gezien, zat ook wel aardige dingen tussen, vond ik. Heb zelf geen ervaring met deze shop.

Heb wel nav een tip hier (Bengelie geloof ik) voor 3,5 euro nepcrocs gehaald bij Primark. Echt te lelijk voor woorden met wiebelende oogjes, maar voor erbij prima.

Ik vind zelf open hielen niet zo fijn.
Mijn dochter heeft vorig jaar de hele zomer op slippers van develeb gelopen, heerlijk vond ze ze. Ik was zelf ook tevreden over de kwaliteit. Voor mijn andere dochter heb ik dit jaar ook slippers van dat merk gekocht.
quote:bubbelwijn schreef op 20 maart 2014 @ 14:59:

Mijn dochter heeft vorig jaar de hele zomer op slippers van develeb gelopen, heerlijk vond ze ze. Ik was zelf ook tevreden over de kwaliteit. Voor mijn andere dochter heb ik dit jaar ook slippers van dat merk gekocht.Ooh dat is positief, dank je.
Schoonzus koopt altijd schoenen van develab. Zoon draagt niks anders. Ik heb er zelf geen ervaring mee, vind ze te prijzig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven