Baby & Kinder kleertjes # 2
maandag 8 oktober 2012 om 22:20
Hy allen
Ben gek op alles wat met kleding-mode-styling te maken heeft.
Zie nog geen topic op kinderen hierover, dus denk, heeeeeeeee, zelf maar wat openen.
Heb net een baby en merk hoe ik me kan uitleven.
Het hoeft niet duur te zijn. Ook op MP is veel te krijgen.
Voor stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, korting coupons, acties enz enz. ben je hier goed.
Post ook vooral je nieuwste aanwinsten en combies, ben heel benieuwd.
Suggesties voor nieuwe merken en websites zijn zeer welkom ( liefst met linkje)
HOU DE OP EN DE EERSTE POSTING VAN DIT TOPIC IN DE GATEN !!!!
Baby-kinder kleertjes # 1
Ben gek op alles wat met kleding-mode-styling te maken heeft.
Zie nog geen topic op kinderen hierover, dus denk, heeeeeeeee, zelf maar wat openen.
Heb net een baby en merk hoe ik me kan uitleven.
Het hoeft niet duur te zijn. Ook op MP is veel te krijgen.
Voor stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, korting coupons, acties enz enz. ben je hier goed.
Post ook vooral je nieuwste aanwinsten en combies, ben heel benieuwd.
Suggesties voor nieuwe merken en websites zijn zeer welkom ( liefst met linkje)
HOU DE OP EN DE EERSTE POSTING VAN DIT TOPIC IN DE GATEN !!!!
Baby-kinder kleertjes # 1
vrijdag 21 maart 2014 om 18:39
Haha! Toen ik ze hier op het aangeboden-stuk had staan reageerde er niemand
Dit zijn ze :
Maat 18 dus. Bijna nooit gedragen, dochter was er bijna uitgegroeid toen ze goed ging lopen
Ze mogen voor 15 euro weg. Mail maar als je interesse hebt!
vivaivetje@hotmail.com
Dit zijn ze :
Maat 18 dus. Bijna nooit gedragen, dochter was er bijna uitgegroeid toen ze goed ging lopen
Ze mogen voor 15 euro weg. Mail maar als je interesse hebt!
vivaivetje@hotmail.com
zaterdag 22 maart 2014 om 13:45
zaterdag 22 maart 2014 om 14:58
Bodywarmers vind ik ook altijd handig. Leuk over een spijkerjasje. Zag dat zeeman ze al binnen heeft en V&D. Daar waren ze nog niet zo lang geleden in de uitverkoop.
Ik heb eindelijk mijn groene leggings. Bij de mini V&D hier, waren ze niet meer. Heb ze toen maar via internet besteld en zojuist opgehaald.
Babymaten kan ik je helaas niet bij helpen emma, daar ben ik echt uit. Ongelofelijk hoe snel dat gaat. Toen ik er midden in zat dacht ik, dat vergeet je toch niet. Maar wel dus.
DH, ik zou nu de teva's op MP zetten. Er wordt flink geboden op die van mij.
Ik heb eindelijk mijn groene leggings. Bij de mini V&D hier, waren ze niet meer. Heb ze toen maar via internet besteld en zojuist opgehaald.
Babymaten kan ik je helaas niet bij helpen emma, daar ben ik echt uit. Ongelofelijk hoe snel dat gaat. Toen ik er midden in zat dacht ik, dat vergeet je toch niet. Maar wel dus.
DH, ik zou nu de teva's op MP zetten. Er wordt flink geboden op die van mij.
zaterdag 22 maart 2014 om 16:48
quote:Lebowski schreef op 22 maart 2014 @ 11:53:
Ik zou ze er nu opzetten DH, dit is wel een beetje de tijd dat mensen ernaar op zoek gaan.
Ben nu op zoek naar een leuk zomerjasje voor dochter. Ze had vorig jaar zo'n leuke trenchcoat gekregen, zoiets wil ik nu wel weer.Welke maat nog maar weer? Hoe oud is ze?
Ik zou ze er nu opzetten DH, dit is wel een beetje de tijd dat mensen ernaar op zoek gaan.
Ben nu op zoek naar een leuk zomerjasje voor dochter. Ze had vorig jaar zo'n leuke trenchcoat gekregen, zoiets wil ik nu wel weer.Welke maat nog maar weer? Hoe oud is ze?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 22 maart 2014 om 16:53
@emma: misschien een combimaat? 62/68? Als dochter qua breedte lekker in het gemiddelde valt is dat goed te doen. Bij een smal kind zou ik wachten met 68. Positieve van die maatjes: in hoogseizoen nog volop te krijgen en lekker afgeprijsd. Sowieso zijn meisjesspullen goed 'uit te halen'.
Vandaag toch een jasje gekocht, petit bateau.
Deze:
De gele hadden ze helaas niet meer. Zoon wil 'm niet meer uit doen . Voor de rest hadden ze alleen merken die ik niet zo leuk vond in die winkel. Voor nichtje een jurkje:
Denk dat het wel mooi staat bij een zwarte krullenbol met donkere ogen en een tintje.
Vandaag toch een jasje gekocht, petit bateau.
Deze:
De gele hadden ze helaas niet meer. Zoon wil 'm niet meer uit doen . Voor de rest hadden ze alleen merken die ik niet zo leuk vond in die winkel. Voor nichtje een jurkje:
Denk dat het wel mooi staat bij een zwarte krullenbol met donkere ogen en een tintje.
zaterdag 22 maart 2014 om 17:52
Leuk, Lemoos! (En ik ga nú flockfolie bestellen)quote:Nouschi schreef op 22 maart 2014 @ 16:48:
[...]
Welke maat nog maar weer? Hoe oud is ze?
104
Ze heeft een paar jacks en de petit bateau jas in het héél lichtroze. Het is dus héél hard nodig
Nee, maar ik wil dus graag zo'n trenchcoat, die stond vorig jaar zo lief,
Bij het Googelen zag ik er eentje van vorig seizoen, van Mimpi, met hertjes. Ik vind m eigenlijk té, maar mijn hertjesfetish neemt de overhand. Maar niet meer te krijgen.
Ik heb idd best vaak mini-me kleding voor dochter, best serieus (uni jas, skinny jeans, palladiums) dus koop expres soms iets echt kinderlijks, ze is pas drie tenslotte, geen dertig vandaar dat ik soms een Kitty niet erg vind, brengt een beetje balans.
[...]
Welke maat nog maar weer? Hoe oud is ze?
104
Ze heeft een paar jacks en de petit bateau jas in het héél lichtroze. Het is dus héél hard nodig
Bij het Googelen zag ik er eentje van vorig seizoen, van Mimpi, met hertjes. Ik vind m eigenlijk té, maar mijn hertjesfetish neemt de overhand. Maar niet meer te krijgen.
Ik heb idd best vaak mini-me kleding voor dochter, best serieus (uni jas, skinny jeans, palladiums) dus koop expres soms iets echt kinderlijks, ze is pas drie tenslotte, geen dertig vandaar dat ik soms een Kitty niet erg vind, brengt een beetje balans.
zaterdag 22 maart 2014 om 17:58
zaterdag 22 maart 2014 om 17:59
quote:Lebowski schreef op 22 maart 2014 @ 17:52:
Leuk, Lemoos! (En ik ga nú flockfolie bestellen)
[...]
104
Ik had precies hetzelfde maar ben toch nooit gezwicht voor Hello Kitty
Nu is ze 7 dus hoeft het helemaal niet meer.
Maar een uni trenchcoat hoeft dus niet?
Leuk, Lemoos! (En ik ga nú flockfolie bestellen)
[...]
104
Ik had precies hetzelfde maar ben toch nooit gezwicht voor Hello Kitty
Nu is ze 7 dus hoeft het helemaal niet meer.
Maar een uni trenchcoat hoeft dus niet?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 22 maart 2014 om 18:02
zaterdag 22 maart 2014 om 18:06
quote:Lebowski schreef op 22 maart 2014 @ 18:02:
Haha de Hello Kitty items die we hebben zijn allemaal krijgertjes, heb het zelf ook nooit gekocht. Maar ga het ook niet uit principe weigeren, als dochter het mooi vindt.
Nee hoor, hoeft niet uni. Het wordt nogal snel stofjas, als het beige is.
Ik ga die van Mimpi plakken, ik doe het gewoon
[afbeelding]Die is heel cute!
Haha de Hello Kitty items die we hebben zijn allemaal krijgertjes, heb het zelf ook nooit gekocht. Maar ga het ook niet uit principe weigeren, als dochter het mooi vindt.
Nee hoor, hoeft niet uni. Het wordt nogal snel stofjas, als het beige is.
Ik ga die van Mimpi plakken, ik doe het gewoon
[afbeelding]Die is heel cute!