Baby & Kinder kleertjes # 2

08-10-2012 22:20 4116 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hy allen

Ben gek op alles wat met kleding-mode-styling te maken heeft.

Zie nog geen topic op kinderen hierover, dus denk, heeeeeeeee, zelf maar wat openen.

Heb net een baby en merk hoe ik me kan uitleven.

Het hoeft niet duur te zijn. Ook op MP is veel te krijgen.

Voor stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, korting coupons, acties enz enz. ben je hier goed.

Post ook vooral je nieuwste aanwinsten en combies, ben heel benieuwd.

Suggesties voor nieuwe merken en websites zijn zeer welkom ( liefst met linkje)

HOU DE OP EN DE EERSTE POSTING VAN DIT TOPIC IN DE GATEN !!!!

Baby-kinder kleertjes # 1
Moet je het merkje er even af tornen.

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 22 maart 2014 @ 18:06:

[...]

Die is heel cute!

Ja, hoe ik die gemist kan hebben vorig seizoen

Die van jou is ook leuk! Vingino nog wel..

Dit is de PB jas in het roze. Wel leuk, die zie je niet zo veel

Alie express hahaha
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Is dat jouw dochter?
Nee hoor, dat is het Mimpi model

Die jas vind ik nogal regenjasachtig.
Persoonlijk zou ik die vinginojas van Nouschi kopen. En idd het merkje lostornen en bedekken met wat kleurige flockfolie en op de andere rever een hertje flocken
Is er niet meer maar heel mooi.

quote:lemoos2 schreef op 22 maart 2014 @ 18:23:

Persoonlijk zou ik die vinginojas van Nouschi kopen. En idd het merkje lostornen en bedekken met wat kleurige flockfolie en op de andere rever een hertje flocken
Ik ben afgeleid, zit nu autostoelen te googelen
Die is ook mooi, met die bloemen!
quote:Lebowski schreef op 22 maart 2014 @ 18:27:

Ik ben afgeleid, zit nu autostoelen te googelen Ik vind jassen leuker.

En nog een koopje ook, wegens so last season but Who cares...
http://www.ukkus.nl/trenchcoat_parkiet- ... 75114.aspx#
Die zijn ook allebei leuk!!

Nee, letten jullie ook niet op last season? Ik ben in principe ook niet zo, ik kijk wat ik leuk vind, en als ik iets érg leuk vind koop ik het vaak in meerdere maten, dan wordt het vanzelf wel last season maar dan is het dus niet eens uitverkoop.
Klaar!

Haha!! Ik had ook al iets met een dierenprint gezien! Maar dat komt er hier bij man echt niet in.. Het ging hem al opvallen dat ik in een dierenprintjesperiode zat
@lebo: nee, of iets van seizoen 2011 of 2014 is, maakt mij niets uit. Ik google altijd op afbeeldingen en klik op wat ik mooi vind. Soms geluk (outlet of sale). Idem met merken. Daarom vind ik kledingmerken met grote logo's ook niet zo mooi. Mag best een etiketje in een zijnaad zitten of een logo (die van 4ff of Ej sikke lej vind ik zelfs grappig) maar meer moet het niet zijn.
Oooh wat een leuke jasjes komen er voorbij. Vooral die van Mimpi vind ik leuk en die rode met witte bloemetjes ook.

Vraagje over Polarn: Valt dat nou zo ruim of ligt het aan mij? Heb een broekje maat 68 nu vandaag bij zoon aangedaan en die zit qua lengte oké, maar in de breedte is er nog best veel ruimte over. Ook het leuke vliegtuigjes-zomerpakje dat ik in 74 heb klaarliggen ziet er erg breed uit (heb ik een opwelling gewoon iets te enthousiast ingeslagen geloof ik).
Polarn valt ruim in mijn ogen. Voor zoon koop ik dan altijd twee maten kleiner (scheelt dat zijn lengte ook niet echt opschiet), maar broeken kan ik daar niet kopen (breedte ok, is de lengte te kort)
Ojee, ben benieuwd wanneer hij dat zomerpakje dan aan kan of dat dat volgend jaar wordt. In elk geval ben ik wel verliefd geworden op de uitstraling van het merk.
Dat rode jasje met bloemen vind ik super! Jammer dat ie niet meer verkrijgbaar is. Hoewel...misschien maar beter.

De oplossing van Lemoos vind ik ook een goeie.
Ik vind de mimpi jas met hertjes erg leuk, wij hebben een mimpi jas met paardjes, wordt nu langzaam te klein en dat gaat dochter denk ik heel jammer vinden. Ze heeft echt een paardenobsessie.
Tshirts van polarn vallen hier goed in de maat en niks te breed of te lang.

Broekjes nog niet eerder gekocht dus geen idee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven