Baby & Kinder kleertjes # 2

08-10-2012 22:20 4116 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hy allen

Ben gek op alles wat met kleding-mode-styling te maken heeft.

Zie nog geen topic op kinderen hierover, dus denk, heeeeeeeee, zelf maar wat openen.

Heb net een baby en merk hoe ik me kan uitleven.

Het hoeft niet duur te zijn. Ook op MP is veel te krijgen.

Voor stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, korting coupons, acties enz enz. ben je hier goed.

Post ook vooral je nieuwste aanwinsten en combies, ben heel benieuwd.

Suggesties voor nieuwe merken en websites zijn zeer welkom ( liefst met linkje)

HOU DE OP EN DE EERSTE POSTING VAN DIT TOPIC IN DE GATEN !!!!

Baby-kinder kleertjes # 1
quote:NYC schreef op 22 maart 2014 @ 19:54:

Ojee, ben benieuwd wanneer hij dat zomerpakje dan aan kan of dat dat volgend jaar wordt. In elk geval ben ik wel verliefd geworden op de uitstraling van het merk.

Ja mooi he. Ik vind het jammer dat ik het pas sinds een paar maanden ontdekt heb en niet tijdens baby-tijd.

Wil eigenlijk nog een monster tshirt van deze collectie, maar er ligt echt al teveel in de kast en het groeien gaat nu niet meer zo hard rond 2 jaar...
Ik vind Polarn ook vrij ruim vallen, maar heb alleen rompers. Net als bij Gap vind ik vooral het gestreepte babyspul erg leuk, verder niet zo.

Zoon groeit nu langzaam uit maat 68 van Polarn, van andere merken past ie die al niet meer.

Kans is groot dat we voor werk van man tijdelijk naar Zweden verkassen! Leuk, Scandinavisch shoppen

Ik ga denk ik toch heel hard op zoek naar het hertjesjasje
Ooeh, Lebowski, * jaloers * ! Dat wordt shoppen inderdaad!
Ik ga naar Zweden op vakantie Lebowski. NYC, moet ik een lijstje meenemen?
Waar zouden jullie dan heen gaan in Zweden Lebowski?
quote:Lebowski schreef op 22 maart 2014 @ 20:08:

Ik vind Polarn ook vrij ruim vallen, maar heb alleen rompers. Net als bij Gap vind ik vooral het gestreepte babyspul erg leuk, verder niet zo.

Zoon groeit nu langzaam uit maat 68 van Polarn, van andere merken past ie die al niet meer.

Kans is groot dat we voor werk van man tijdelijk naar Zweden verkassen! Leuk, Scandinavisch shoppen

Ik ga denk ik toch heel hard op zoek naar het hertjesjasje Op MP wordt ie ook gezocht in een paar maten. Dochters maat hebben ze wel
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Oooh echt?

Stockholm zou t zijn, voor een maandje. Ik wil ook best shoppen als iemand wensen heeft. Heb toch niks beters te doen daar
quote:Lebowski schreef op 22 maart 2014 @ 21:22:

Oooh echt?

Stockholm zou t zijn, voor een maandje. Ik wil ook best shoppen als iemand wensen heeft. Heb toch niks beters te doen daar Ja echt
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik zit nu mobiel, maar na t voeden ga ik kijken!
Waar vind ik trouwens goede voorbeelden voor flockolie?
@teuntje: op pinterest kun je veel vinden.

Zelf gebruik ik gewoon google afbeeldingen. Ik zoek wat ik wil hebben (BV een type auto, een dier wat dan ook) en silhouette. Die bewerk ik tot de juiste grootte en print ze uit.

BV: frog silhouette voor diverse kikkers.

Maar ook webshops met shirtjes. Veel van die twee- of driekleurige prints kun je makkelijk zelf maken. Ik neem dan altijd een ander plaatje, ik maak het niet 1 op 1 na. Maar dat kan wel als je dat wil.
Wil niets namaken, maar wil graag een elfje en een paard (of eenhoorn). En mijn tekentalent is niet je van het
Oooh leuk bubbelwijn, is het gelukt met de vakantie? Wanneer ga je?

En zijn de Scandinavische merken daar goedkoper of vergelijkbaar met de Nederlandse webshops die deze merken verkopen? Heb op zich niet echt wensen, wel weet ik dat ik zelf ook goed los zou kunnen gaan als ik daar zou zijn. Mijn vrouw zei laatst ook de woorden 'vakantie', 'Scandinavië' en 'kinderkleding shoppen' in 1 zin dus volgens mij heb ik haar (bijna) om. Maar denk dat wij dit jaar waarschijnlijk niet op vakantie gaan (buiten Nederland).
quote:-teuntje- schreef op 22 maart 2014 @ 21:39:

Wil niets namaken, maar wil graag een elfje en een paard (of eenhoorn). En mijn tekentalent is niet je van het Dan is google your best friend. Kan ook niet tekenen.
Oh leuk Lebowski.. Een maandje Stockholm lijkt mij ook wel wat. Misschien zitten we er wel tegelijkertijd. Wij gaan in de zomervakantie.

Ja, het is gelukt NYC, we gaan een rondreis door Zweden maken. We zitten dan ook een paar dagen in Stockholm, maar of Ik vraag mij af of het nou echt goedkoper zal zijn. Zweden is volgens mij al qua prijsniveau wat duurder dan NL. En als je het hier in de uitverkoop zou kopen dan scheelt het nog meer.

Of ik ook echt aan winkelen toe kom betwijfel ik.

Wat zijn eigenlijk leuke Zweedse merken voor wat grotere meisjes. (Jaar of 7)
anoniem_57035 wijzigde dit bericht op 22-03-2014 22:38
Reden: Beetje onduidelijk
% gewijzigd
Heb je het nu tegen mij of tegen NYC Bubbelwijn? Als wij gaan gaan we al vrij snel. Het ligt er een beetje aan wat voor woonruimte we kunnen krijgen en of het dan financieel nog aantrekkelijk blijft.

Denk overigens ook niet dat de kleding daar veel goedkoper is, misschien wat uitverkoopjes.
Ik had het tegen jullie beiden, had ik even wat duidelijker moeten opschrijven.
Tegen jou, Lebows, want wij gaan helaas (waarschijnlijk) niet.
Wij misschien ook niet hoor, hoorde het vandaag pas.

Nous, ik zie die jassen niet Wel die met die paardjes, Teuntje!
http://www.marktplaats.nl ... abe740c1b&previousPage=lr

maar ik vind 52 euro voor een 2e hands jas echt belachelijk veel
Welke maat zoek je?

Duh.. Even op de link klikken! Ik zoek denk ik 110, hoogstens 116. Mimpi valt wel vrij klein geloof ik.
Mimpi valt normaal vind ik, dochter past haar maat 104 winterjas nog prima terwijll ze van de meeste shirts nu 100 draagt.

Oh en ik zoek hem niet hoor, heb al een nwe zomerjas vorig jaar in de opruiming gehaald en dochter moet gewoon een keer afscheid nemen van haar paardjes.
A-ha. Wat een gezonde instelling, zou ik ook moeten doen ipv obsessief te gaan zoeken op internet
Iemand bekend met het merk Moonkids? En of het groot of klein of gemiddeld valt zowel qua lengte als breedte? Heb leuke crawlers gezien. Al twijfel ik wel of zo'n crawler voor een uk van 5 maanden in maat 68 leuk is of dat ie beter past bij een dreumes.

De bruine jumpsuit van Smafolk gaat denk ik deze week passen!
Het begint hier op een kletsgroepje te lijken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven