Gezondheid alle pijlers

Ik kom maar niet van die rot peuken af!

24-03-2014 20:20 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

De titel zegt het al; ik krijg het maar niet voor elkaar om van het roken af te komen. Ik heb werkelijk alle maar dan ook alle hulpmiddelen al geprobeerd en het lukt gewoon niet.

Wie o wie kan mij de gouden tip geven!!! Ik weet dat deze vraag eigenlijk nergens op slaat (want ik moet het toch zelf doen) maar ik probeer het toch maar............

Dankje .......
E-sigaret en dan wel een goede. Mijn man is er al bijna anderhalf jaar vanaf dankzij de e-sigaret.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Herkenbaar. Heb je ook al eens een e-sigaret genomen?

Ik ben daarmee volledig van het gewone roken af. Ben zo blij dat ik dat nare kuchje en vooral, die smerige lucht niet meer om mij heen heb! Ik rook dus nog wel, maar dan alleen een e-sigaret. Dus dáár moet ik ook nog een keertje van af!
De E-sigaret is dik de moeite waard om te proberen.
Ook al geprobeerd. Ging opzich best goed maar toch ga ik dan weer de mist in. Kan mezelf niet uitstaan!!!! Zo zwak.....
quote:MrsStanleyWalker schreef op 24 maart 2014 @ 20:23:

E-sigaret en dan wel een goede. Mijn man is er al bijna anderhalf jaar vanaf dankzij de e-sigaret.Welke e sigaret heeft je man?
quote:tantejo schreef op 24 maart 2014 @ 20:23:

Herkenbaar. Heb je ook al eens een e-sigaret genomen?

Ik ben daarmee volledig van het gewone roken af. Ben zo blij dat ik dat nare kuchje en vooral, die smerige lucht niet meer om mij heen heb! Ik rook dus nog wel, maar dan alleen een e-sigaret. Dus dáár moet ik ook nog een keertje van af!Welke e-sigaret heb jij? Welke voordelen heb je nog meer van die e-sigaret? Merk je bijvoorbeeld dat je rokershuid langzaam verdwijnt?
quote:roosje1976 schreef op 24 maart 2014 @ 20:37:

[...]

Welke e-sigaret heb jij? Welke voordelen heb je nog meer van die e-sigaret? Merk je bijvoorbeeld dat je rokershuid langzaam verdwijnt?Ja, je gaat er beter uitzien, de rokerskuch verdwijnt en alle andere viezigheden die je in de ochtend aan je buren laat horen.
quote:roosje1976, 8 minuten geleden

Welke e sigaret heeft je man?Mijn man heeft de South Beach Smoke.
Ik heb trouwens de Kanger Evod.
Stan heeft geen rokershoest meer, geen rokershuid, geen rokersgeur, geen rokersadem en zijn zoenen smaken weer lekker.
Zwanger worden. Althans, dat hielp bij mij.
Als ik jullie reacties lees dan krijg ik weer heel veel zin om te stoppen. Ik word er ook erg gemotiveerd van........

Thanx
Zyban...na een paar dagen vind je het al niet meer lekker..

Rook al 5 mmaanden niet meer, de gewoonte, dat was wel moeilijk pff
Hier ook al sinds oktober gestopt, ook ik heb een kangertech evod
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Zyban, ook al geprobeerd.
quote:Sense-1970 schreef op 24 maart 2014 @ 20:52:

Hier ook al sinds oktober gestopt, ook ik heb een kangertech evodHeb je de caramel al geprobeerd van joyetech?
Ik rook die wegwerpdingen van E-zmoke. Gewoon online te bestellen en bij de AKO te koop. Menthol vind ik lekker.

Bij sommige rokerspaleizen kun je e-sigaretten testen voordat je ze koopt. Er zitten hele smerige tussen, hoor. Gewoon even kijken wat jij het lekkerst vindt.

Hm, wordt een beetje een pro e-sigaret topic zo
quote:tantejo schreef op 24 maart 2014 @ 21:03:

Ik rook die wegwerpdingen van E-zmoke. Gewoon online te bestellen en bij de AKO te koop. Menthol vind ik lekker.

Bij sommige rokerspaleizen kun je e-sigaretten testen voordat je ze koopt. Er zitten hele smerige tussen, hoor. Gewoon even kijken wat jij het lekkerst vindt.

Hm, wordt een beetje een pro e-sigaret topic zo Wat vind jij die smerige dan?
quote:Cateautje schreef op 24 maart 2014 @ 20:55:

[...]

Heb je de caramel al geprobeerd van joyetech?

Oh.. Nee nog niet.. Waar bestel je die? Ik bestel normaal alleen bij zwoofs

Ik hou het het liefst nog steeds bij de usa red, en af en toe een tankje pina colada.. Of peer
quote:Sense-1970 schreef op 24 maart 2014 @ 21:07:

[...]

Oh.. Nee nog niet.. Waar bestel je die? Ik bestel normaal alleen bij zwoofs

Ik hou het het liefst nog steeds bij de usa red, en af en toe een tankje pina colada.. Of peerJaja, bij Zwoofs.
quote:tantejo schreef op 24 maart 2014 @ 21:03:

Hm, wordt een beetje een pro e-sigaret topic zo Tja, maar het is voor zover ik heb geprobeerd ook echt de makkelijkste manier om van die vieze peuken af te komen..
quote:Cateautje schreef op 24 maart 2014 @ 21:09:

[...]

Jaja, bij Zwoofs.Maar ik zie geen Joyetech liquids.. Of kijk ik zo scheel?
Ik vond alle niet-menthol smerig, haha! Terwijl ik voorheen gewoon Camel rookte, niks menthol.
Flavourtech. Forgive me.

http://www.zwoofs.nl/liquids/flavourtec ... -e-liquid/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven