Vakantie verlangen.

27-03-2014 10:26 88 berichten
Ik verheug me ontzettend op mijn vakantie dit jaar: naar Parga, ontbijt in het hotel met mijn voeten in het zand aan zee. Zon, autootje huren en s'avonds lekker uit eten. Wat gaan jullie doen en verheug je je ook al zo? Vertel!
En ik heb nog iets om me op te verheugen, ik ga ook nog 2 weken zeilen in Zeeland. Ook fijn, het is zo lekker om je koffertje te pakken, en je alleen maar te bekommeren om wat je aan zal trekken en waar je die dag naar toe zal gaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik ook, heerlijk!

Vorige week geboekt voor een week Boedapest in augustus, de reisgidsen zijn net binnen gekomen, maar ik mag er nog niet in kijken van mezelf, want ik moet me eerst focussen op het voorbereiden van mijn vakantie in Engeland volgende maand.

Ik heb een heel zwaar leven

Gisteren al wel zomerjurkjes gekocht in de uitverkoop en wat slippertjes gepast. Heerlijk, laat de zomer maar komen!
Jaaaaa wij gaan met verse baby en de kinderen 6 weken op vakantie naar Nederland!! Efteling, daguitstapjes, nog naar Legloland, wij kijken er al naar uit.

Weg uit de hitte hier.

Maar eerst nog bevallen en de papieren regelen. Ik hoop dat we half juli naar Nederland kunnen vliegen.
Oh leuk Bootje, je hebt Boedapest gekozen. (ik heb je topic gelezen.)

Wat ga je doen in Engeland?
Liubi, ook jouw topic lees ik, ga je bij familie hier logeren of boek je hotels? Kan me wel voorstellen dat je de hitte daar zat bent. Spannend, ook nog met een verse baby en lang vliegen.
Ja, Boedapest kwam het het beste uit qua prijs!

Ik ga een week naar Engeland met mijn opa, we gaan elk jaar een week. Vorig jaar waren we in Wenen en nu gaan we naar York. Voor mij vooral heel hard werken, maar ik geniet er zeker ook van.
Wat gaaf dat je daar met je opa naar toe gaat! Ik snap wel dat het hard werken is maar met je opa op vakantie, dat kan niet iedereen.
Ik ook!

Ik ga in juni voor het eerst op "verwegvakantie", naar Thailand.

Nog nooit zo ver gevlogen, nog nooit een overstap gehad.

Maar man, wat heb ik er zin in.

(ik heb stiekem al een paklijst gemaakt, dingen op een rij gezet die ik wil zien en doen én de hele rough guide al doorgekeken... terwijl ik een artikel moet schrijven... )

Nog maar 70 dagen
Wij gaan in Juni naar Corfu! Heerlijk met de kinderen!
Wij gaan gewoon heel simpel naar de camping in Duitsland.

En als het regent nou jammer dan dan duiken we daar wel zo,n groot kinderparadijs in.
Ja! Ik!

Zooooo'n zin. Op dit moment lopen werk en privé nogal in elkaar over en ik heb zo'n zin om straks drie weken in Italië helemaal NIETS te doen. Maar meestal heb ik daar de eerste helft nog wel moeite mee, met ontspannen...
Bootje, wat ontzettend leuk dat je met je opa op vakantie gaat en kunt!

Ik verheug me al maanden op mijn Grote Reis van ruim 6 maanden door Azië.

Over twee dagen vertrek ik: eerst 3,5 week naar Zuid Korea en aansluitend 6 weken Filipijnen. Daarna staat alles nog open en weet ik alleen dat ik in oktober terugvlieg uit Bangkok.

Zóóóó onwijs veel zin in!
Ik hoop eind augustus een weekje met de kids en de caravan(van mijn moeder) naar het strand te kunnen.

Ivm scheiding en bijstand al 4 jaar niet op vakantie geweest dus heb er helemaal zin in.

Ik heb nog niet geboekt want ik wil het weer even afwachten.

Geen zin om mijn hard gespaarde geld uit te geven aan een weekje weg regenen.
Dan wens ik jou een zonovergoten week Pepersteak, lekker aan het strand.

Stippensokken, wat heerlijk, 6 maanden op reis en je gaat al bijna, joepie! Ga je ook naar India of Nepal? Bofkont. Mich-me ook al lekker ver weg, Thailand ben ik nog niet geweest maar zou ik wel graag willen.

Clubmed, 3 weken Italië, ook lekker!

En Magnumellen, Duitsland is ook mooi. Ook voor jou hoop ik dat het heerlijk weer zal zijn.

Griekenland is ook een fijn land Beetjegek, daar ga ik dus ook naar toe. Lekker eten.

Leuk om jullie vakantieplannen te lezen.
Aankomend weekend heb ik nog snel een weekendje Bad Bentheim geboekt, mijn puber wil graag naar Duitsland want hij vind de taal zo mooi. (heeft 'ie niet van mij. ) Leuk hotel geboekt, met eigen 1-persoonskamer voor puber, hij vind het helemaal geweldig. We gaan het kasteel daar bezoeken en lekker uit eten. Heel veel zin in, het is maar 2,5 uur rijden maar toch echt "buitenland".

Hotels in Duitsland zijn trouwens een stuk betaalbaarder dan in Nederland valt me op. Inclusief uitgebreid ontbijtbuffet voor maar 115 euro voor 3 personen, da's toch een koopje! Hotel heeft ook nog een zwembad en sauna.
week naar belgië en daarna snel terug naar huis

de week voor die vakantie wordt nl mijn nieuwe keuken geplaatst

strakke planning
Nee, nog niet, ook niks geboekt ook voor dit jaar. We krijgen wel gras in de tuin dus jaartje overslaan geen probleem, lekker met baby op t gras liggen, ijsje eten, beetje wandelen en pannenkoeken eten. Ik doe gewoon nog elke dag alsof ik gewoon op vakantie ben in mijn woonplaats. Vakanties hopelijk wel over enkele jaartjes, liefst naar Scandinavië en als droomreis Canada.
Waarschijnlijk geen vakantie dit jaar. Een ander huis gekocht en in juli de sleutel. Klussen en genieten van het nieuwe huis (met tuintje ).
Because when you stop and look around this life is pretty amazing.
Parga, ziet er prachtig uit. Veel plezier.
Because when you stop and look around this life is pretty amazing.
Het zou toch niet best zijn als iemand zijn/haar vakantie boekt en er niet naar uit zou kijken. Dus ja, ik ben een van die voorspelbaren. Wel ietsiepietsie voorzichtig want naarstig nog op zoek naar de juiste hulpverlener, onduidelijkheid over mogelijke invulling afhankelijk van wel of niet tijdige levering hulpmiddel en mijn planning wil sowieso nog wel eens in de war geschopt worden. Als dat allemaal gewoon loopt zoals het moet, dan wordt het dit jaar 4 weken cruisen naar resp. Noorwegen en Portugal en Spanje.

Zo niet, dan 2 weken Noorwegen of 2 weken P&S of een ander cruiseschema.
when you wish upon a star...
Red, duitse taal is ook niet mijn grootste favoriet maar lijkt me een heerlijk land (op mijn lange lijst) om in de supermarkten etc. te neuzen.
when you wish upon a star...
Ik ga eind april 5 dagen naar Rome. Ben er pas ook al een paar dagen geweest, maar dat was lang niet genoeg dus meteen toen ik thuiskwam heb ik opnieuw geboekt. Verheug me er ontzettend op, want ik hou van die stad.

Verder dit jaar geen vakanties meer.
Wij gaan in Juni naar Corfu! Heerlijk met de kinderen!

Haha nou, das inderdaad wel een beetje gek..
Ha Itsme, een nieuwe keuken is ook wel heel fijn! En een nieuw huis, Lamaze, da's eigenlijk ook een beetje vakantie. En dan in je verfkloffie met een bakje koffie in je nieuwe tuin. Dank je, Parga schijnt erg leuk te zijn.

NYC, lekker, gras in je tuin, is voor je baby ook leuk.

Pixiedust, ik ken je verhaal dus hoop en duim voor je dat je die reis kunt maken. Ja, ik ga zeker in de supermarkt kijken daar, ben nog nooit in een Duitse supermarkt geweest, haha. De supermarkten in Frankrijk vind ik helemaal geweldig.

Wollstone, ik ben nog nooit in Rome geweest maar het lijkt me prachtig, eind april is gelukkig al snel, veel plezier alvast.

En Onepiece, ik vind het wel heel gek hoor, naar Corfu!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven