yehhh het rookverbod is een feit

01-07-2008 00:01 212 berichten
Alle reacties Link kopieren
Yippie het is 0.00 1 juli 2008

een heugelijk feit of een ramp
En in de nietrokers ruimte mag niet worden bediend. Dus heel veel ruimte voor een roker zal er niet zijn denk ik.
quote:boebele schreef op 01 juli 2008 @ 00:39:

[...]

Dat is toch ook niet verboden? Sterker nog, sommige cafe's hebben nu een aparte rookruimte. Niet veel denk ik want dat kost natuurlijk allemaal tijd en geld.Nee veel kroegen beginnen daar niet aan omdat de eisen zo verrot zijn..
En ik zie heeeeeel erg uit naar avondjes uit waar je gewoon kunt ademhalen en daarna niet je kleren in de hal achter hoeft te laten omdat anders de volgende dag de hele verdieping stinkt. En dan de volgende ochtend niet gelijk je kussensloop te hoeven wassen omdat hij via je haar naar rook is gaan stinken. En aan je jas niet nog wekenlang kunnen ruiken dat hij over je stoel hing in de kroeg. Halleluja!
[quote]jolantje schreef op 01 juli 2008 @ 00:40:

Orale seks kan sommige gevallen van mondkanker verklaren. Maar de Franse onderzoekers die dat deze week bekendmaken, bevelen geen gedragsverandering aan: de kans op mondkanker door orale seks is zeer gering.

/quote]

Ja logisch, dat waren allemaal mannen!
Miss MMM als ik bij Douglas naar binnen loop moet ik er na 5 min weer uit omdat ik het daardan vreselijk benauwd krijg...
quote:elev schreef op 01 juli 2008 @ 00:42:

En ik zie heeeeeel erg uit naar avondjes uit waar je gewoon kunt ademhalen en daarna niet je kleren in de hal achter hoeft te laten omdat anders de volgende dag de hele verdieping stinkt. En dan de volgende ochtend niet gelijk je kussensloop te hoeven wassen omdat hij via je haar naar rook is gaan stinken. En aan je jas niet nog wekenlang kunnen ruiken dat hij over je stoel hing in de kroeg. Halleluja! Hear, hear!
quote:kloontje schreef op 01 juli 2008 @ 00:32:

Over een paar jaar mag je vast en zeker alleen nog roken bij een rookpaal (die zal tegen die tijd wel op elke hoek van de straat te vinden zijn)Ik zal niet raar staan te kijken als dat inderdaad gebeurt.
God jolantje, je hebt en krijgt het maar zwaar zo te horen!

Ik vind dat je je aanstelt.
quote:elev schreef op 01 juli 2008 @ 00:42:

En ik zie heeeeeel erg uit naar avondjes uit waar je gewoon kunt ademhalen en daarna niet je kleren in de hal achter hoeft te laten omdat anders de volgende dag de hele verdieping stinkt. En dan de volgende ochtend niet gelijk je kussensloop te hoeven wassen omdat hij via je haar naar rook is gaan stinken. En aan je jas niet nog wekenlang kunnen ruiken dat hij over je stoel hing in de kroeg. Halleluja! Eensch.
ik vind het ook absurd dat in de rookruimtes niet bediend mag worden. Ik vind dat dat wel echt de keuze van de kroegbaas moet zijn.
quote:shining schreef op 01 juli 2008 @ 00:44:

[...]

Ik zal niet raar staan te kijken als dat inderdaad gebeurt.als ze maar van orale sex afblijven!!! (ook zo lullig, bij een paal )
Ach laat me raden je eet ook alleen maar heel gezond???
Dan meen je toch gewoon je eigen boterhammetjes mee?
quote:boebele schreef op 01 juli 2008 @ 00:42:

[quote]jolantje schreef op 01 juli 2008 @ 00:40:

Orale seks kan sommige gevallen van mondkanker verklaren. Maar de Franse onderzoekers die dat deze week bekendmaken, bevelen geen gedragsverandering aan: de kans op mondkanker door orale seks is zeer gering.

/quote]

Ja logisch, dat waren allemaal mannen!
quote:jolantje schreef op 01 juli 2008 @ 00:45:

Ach laat me raden je eet ook alleen maar heel gezond???

Maar snap je nou niet dat je met ongezond eten alleenjezelf schaadt? Met roken schaadt je ook alle mensen om je heen. Dat is het idee erachter. En daar ben ik het mee eens.

Voor mijn part mag je zoveel roken als je wilt, iedere roker, maar dan niet in openbare gelegenheden of in de horeca.
quote:boebele schreef op 01 juli 2008 @ 00:45:

Dan meen je toch gewoon je eigen boterhammetjes mee?He?
quote:jolantje schreef op 01 juli 2008 @ 00:45:

Ach laat me raden je eet ook alleen maar heel gezond???Eh, heb je het tegen mij?
quote:jolantje schreef op 01 juli 2008 @ 00:47:

[...]

He?Als er in de rookruimtes niet bediend mag worden?
Ik ben dan ook benieuwd of men precies aan de regeltjes zal gaan houden, zoals dus het bedienen in een rokersruimte. Stel je voor dat de baas zelf rookt, dan wil je toch ook graag die klanten te vriend houden (een drankje aanbieden) aangezien hij er toch geen last van heeft...
Maar shining waarom geen speciale kroegen waar wel gerookt mag worden.. Zelfs in de coffeeshop niet meer.. Dat is toch een plaats waar juist rokers komen??
Ik zeg

De kroeg kan me niet zoveel schelen, dan ga je even naar buiten of naar de rookruimte maar in een restaurant niet meer even een pre en after dinner sigaretje

*moge duidelijk zijn dat ik een roker ben *
ik ben een groot voorstander van het rookverbod!

(gelukkig ben ik hier redelijk anoniem, want mijn IRL vrienden kunnen deze uitspraak niet waarderen.....)
Op mijn andere werk komt er ook weer een plek waar gerookt mag worden.. ik weet zker dat daar net zo goed de tafels moeten worden schoongemaakt.. Het zou anders een lekkere zooi worden...
Ik denk dat er veel van die 'binnenterrassen' ontstaan zoals in Duitsland. Paar van die warmtekachels neerzetten, hopla. Kroegbazen zijn daar heus wel creatief mee. En Ambrozusje, als een kroegbaas zelf mag weten of de rokers in de rookruimte bediend worden, dan kan hij alsnog zijn personeel verplichten daar binnen te werken, en dat is nu juist niet de bedoeling. Recht op een rookvrije werkplek voor iedereen..
mmmm, het gaat hier ondertussen al over het verband tussen orale seks en mondkanker

daar heb ik geloof ik even geen mening over

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven