yehhh het rookverbod is een feit
dinsdag 1 juli 2008 om 00:42
En ik zie heeeeeel erg uit naar avondjes uit waar je gewoon kunt ademhalen en daarna niet je kleren in de hal achter hoeft te laten omdat anders de volgende dag de hele verdieping stinkt. En dan de volgende ochtend niet gelijk je kussensloop te hoeven wassen omdat hij via je haar naar rook is gaan stinken. En aan je jas niet nog wekenlang kunnen ruiken dat hij over je stoel hing in de kroeg. Halleluja!
[quote]jolantje schreef op 01 juli 2008 @ 00:40:
Orale seks kan sommige gevallen van mondkanker verklaren. Maar de Franse onderzoekers die dat deze week bekendmaken, bevelen geen gedragsverandering aan: de kans op mondkanker door orale seks is zeer gering.
/quote]
Ja logisch, dat waren allemaal mannen!
Orale seks kan sommige gevallen van mondkanker verklaren. Maar de Franse onderzoekers die dat deze week bekendmaken, bevelen geen gedragsverandering aan: de kans op mondkanker door orale seks is zeer gering.
/quote]
dinsdag 1 juli 2008 om 00:44
quote:elev schreef op 01 juli 2008 @ 00:42:
En ik zie heeeeeel erg uit naar avondjes uit waar je gewoon kunt ademhalen en daarna niet je kleren in de hal achter hoeft te laten omdat anders de volgende dag de hele verdieping stinkt. En dan de volgende ochtend niet gelijk je kussensloop te hoeven wassen omdat hij via je haar naar rook is gaan stinken. En aan je jas niet nog wekenlang kunnen ruiken dat hij over je stoel hing in de kroeg. Halleluja! Hear, hear!
En ik zie heeeeeel erg uit naar avondjes uit waar je gewoon kunt ademhalen en daarna niet je kleren in de hal achter hoeft te laten omdat anders de volgende dag de hele verdieping stinkt. En dan de volgende ochtend niet gelijk je kussensloop te hoeven wassen omdat hij via je haar naar rook is gaan stinken. En aan je jas niet nog wekenlang kunnen ruiken dat hij over je stoel hing in de kroeg. Halleluja! Hear, hear!

dinsdag 1 juli 2008 om 00:44
quote:elev schreef op 01 juli 2008 @ 00:42:
En ik zie heeeeeel erg uit naar avondjes uit waar je gewoon kunt ademhalen en daarna niet je kleren in de hal achter hoeft te laten omdat anders de volgende dag de hele verdieping stinkt. En dan de volgende ochtend niet gelijk je kussensloop te hoeven wassen omdat hij via je haar naar rook is gaan stinken. En aan je jas niet nog wekenlang kunnen ruiken dat hij over je stoel hing in de kroeg. Halleluja! Eensch.
En ik zie heeeeeel erg uit naar avondjes uit waar je gewoon kunt ademhalen en daarna niet je kleren in de hal achter hoeft te laten omdat anders de volgende dag de hele verdieping stinkt. En dan de volgende ochtend niet gelijk je kussensloop te hoeven wassen omdat hij via je haar naar rook is gaan stinken. En aan je jas niet nog wekenlang kunnen ruiken dat hij over je stoel hing in de kroeg. Halleluja! Eensch.
dinsdag 1 juli 2008 om 00:46
quote:boebele schreef op 01 juli 2008 @ 00:42:
/quote]
/quote]

dinsdag 1 juli 2008 om 00:47
quote:jolantje schreef op 01 juli 2008 @ 00:45:
Ach laat me raden je eet ook alleen maar heel gezond???
Maar snap je nou niet dat je met ongezond eten alleenjezelf schaadt? Met roken schaadt je ook alle mensen om je heen. Dat is het idee erachter. En daar ben ik het mee eens.
Voor mijn part mag je zoveel roken als je wilt, iedere roker, maar dan niet in openbare gelegenheden of in de horeca.
Ach laat me raden je eet ook alleen maar heel gezond???
Maar snap je nou niet dat je met ongezond eten alleenjezelf schaadt? Met roken schaadt je ook alle mensen om je heen. Dat is het idee erachter. En daar ben ik het mee eens.
Voor mijn part mag je zoveel roken als je wilt, iedere roker, maar dan niet in openbare gelegenheden of in de horeca.
dinsdag 1 juli 2008 om 00:47
dinsdag 1 juli 2008 om 00:50
Ik denk dat er veel van die 'binnenterrassen' ontstaan zoals in Duitsland. Paar van die warmtekachels neerzetten, hopla. Kroegbazen zijn daar heus wel creatief mee. En Ambrozusje, als een kroegbaas zelf mag weten of de rokers in de rookruimte bediend worden, dan kan hij alsnog zijn personeel verplichten daar binnen te werken, en dat is nu juist niet de bedoeling. Recht op een rookvrije werkplek voor iedereen..