Spellenavond in Haarlem

25-03-2014 22:47 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik vind het sinds kort erg leuk om weer eens echt (bord)spellen te spelen. Mijn omgeving alleen wat minder. Zo wil ik al jaren een keer Kolonisten van Catan spelen, maar heb ik het nog steeds nooit gespeeld.

Ik ben op zoek naar vrouwen die het ook leuk vinden om regelmatig samen te komen om bekende en nieuwe spellen te (leren) spelen.

Ik heb Kolonisten van Catan wel in huis met een uitbreidingsset voor 5 personen (ook het kaartspel voor twee personen). Carcassonne, Regenwormen, Set! en Machiavelli heb ik ook. Op mijn verlanglijst staan nog o.a. Dixit en Ticket to ride. En als jeugdherinnering: Hotel Maar het is ook maar net waar we zin in hebben en wat we als groep(je) willen gaan doen.

Ik ben 30. Ik woon in Haarlem en het lijkt me leuk om in Haarlem of omgeving regelmatig af te kunnen spreken voor een spelavond (of middag)

Dus lijkt het je leuk? Reageer en misschien kunnen we dan snel eens afspreken

Ik heb er een nieuw e-mailadres voor aangemaakt:

bordspelHaarlem@hotmail.com
Leuk! Maar voor mij te ver weg.

Daarnaast spelen wij met mijn gezin en vrienden bijna ieder weekend wel spelletjes. Catan (steden en ridders), Puerto Rico en (all time favorite) Mahjongg (het gezelschapsspel, niet het computerspelletje). Best goed voor de sfeer, zo'n twee jaar geen internet en tv...

En Hotel, jeugdsentiment inderdaad!
Hoi, Hoi,

Misschien wel een een leuk idee voor mij

(cikkiec@hotmail.com)
Jammer gsleutel, dat het voor jou te ver weg is. 'Jeugdsentiment' was het woord dat ik zocht (worden nog behoorlijke bedragen voor gevraagd op Marktplaats! Ik zag dat het ook in een nieuwe versie was uitgekomen, maar ik wil graag die ouderwetse van vroeger )

Ik heb iedereen die gemaild heeft of hier een e-mailadres heeft achtergelaten een uitnodiging gestuurd voor een geheime groep op Facebook. We hoeven dan (tenzij we dat willen) geen vrienden te zijn op de privé pagina, maar kunnen wel makkelijker als 'groep' kennis maken met elkaar en afspreken etc.

Mij leek dit wel een goed idee, maar ik hoor het wel hier of via de mail als dat toch niet werkt of beter anders kan.

Mochten nog meer mensen willen spelen mail dan of zet hier een mailadres met wat info over jezelf neer
Herkenbaar dit ik houd ook wel van een leuk bordspel op z'n tijd, maar mijn omgeving wat minder, of zeg maar gerust niet.

Wellicht dat ik ook aanhaak. Hoeveel mensen hebben er al gereageerd?

Ik woon zelf in hoofddorp, 28 jaar, vriend en geen kinderen.
Er zijn vier mensen die gemaild hebben/hier gereageerd hebben dat ze interesse hebben.
Leuk! Heb je net gemaild!
Er zijn inmiddels 10 leden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven