Baby & Kinder kleertjes # 2
maandag 8 oktober 2012 om 22:20
Hy allen
Ben gek op alles wat met kleding-mode-styling te maken heeft.
Zie nog geen topic op kinderen hierover, dus denk, heeeeeeeee, zelf maar wat openen.
Heb net een baby en merk hoe ik me kan uitleven.
Het hoeft niet duur te zijn. Ook op MP is veel te krijgen.
Voor stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, korting coupons, acties enz enz. ben je hier goed.
Post ook vooral je nieuwste aanwinsten en combies, ben heel benieuwd.
Suggesties voor nieuwe merken en websites zijn zeer welkom ( liefst met linkje)
HOU DE OP EN DE EERSTE POSTING VAN DIT TOPIC IN DE GATEN !!!!
Baby-kinder kleertjes # 1
Ben gek op alles wat met kleding-mode-styling te maken heeft.
Zie nog geen topic op kinderen hierover, dus denk, heeeeeeeee, zelf maar wat openen.
Heb net een baby en merk hoe ik me kan uitleven.
Het hoeft niet duur te zijn. Ook op MP is veel te krijgen.
Voor stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, korting coupons, acties enz enz. ben je hier goed.
Post ook vooral je nieuwste aanwinsten en combies, ben heel benieuwd.
Suggesties voor nieuwe merken en websites zijn zeer welkom ( liefst met linkje)
HOU DE OP EN DE EERSTE POSTING VAN DIT TOPIC IN DE GATEN !!!!
Baby-kinder kleertjes # 1
zondag 30 maart 2014 om 21:21
Dochter wordt over 2 weken 8 jaar en ze krijgt elk jaar een leuke, wat duurder dan H&M-jurk voor haar verjaardag. Vorig jaar geslaagd bij Petit Louie, maar ben nu nog even verder aan het zoeken.
Ik vond dit erg leuk: http://uk.monsoon.co.uk/v ... 3.3,mon_3.3.7/5581100653. Ze verzenden wel naar Nederland, maar als de jurk niet goed past, ben ik wel veel retourkosten kwijt. Weet iemand een Nederlandse (web)winkel waar ik dergelijke jurken kan vinden? Of kan ik gewoon niet zoeken...
Ik vond dit erg leuk: http://uk.monsoon.co.uk/v ... 3.3,mon_3.3.7/5581100653. Ze verzenden wel naar Nederland, maar als de jurk niet goed past, ben ik wel veel retourkosten kwijt. Weet iemand een Nederlandse (web)winkel waar ik dergelijke jurken kan vinden? Of kan ik gewoon niet zoeken...
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
zondag 30 maart 2014 om 21:46
http://www.meisjesfeest.nl/nl/
Deze heeft ook wel een beetje dat soort jurken.
Deze heeft ook wel een beetje dat soort jurken.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 30 maart 2014 om 21:55
quote:Nouschi schreef op 30 maart 2014 @ 21:46:
Deze heeft ook wel een beetje dat soort jurken.Ik ga eens even kijken, bedankt.
Deze heeft ook wel een beetje dat soort jurken.Ik ga eens even kijken, bedankt.
zondag 30 maart 2014 om 22:50
Kan het niet lezen. Had hem tweedehands gekocht op Blijburg geloof ik. ( Vandaag ook weer leuk geslaagd).
Zoiets voor dochter
En een fiets voor 15 euro ze had voor haar verjaardag 1 gekregen maar die was nog te groot dus nu kan ze weer fietsen.
Zoiets voor dochter
En een fiets voor 15 euro ze had voor haar verjaardag 1 gekregen maar die was nog te groot dus nu kan ze weer fietsen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 30 maart 2014 om 22:54
quote:Nouschi schreef op 30 maart 2014 @ 22:50:
Kan het niet lezen. Had hem tweedehands gekocht op Blijburg geloof ik. ( Vandaag ook weer leuk geslaagd).
Zoiets voor dochter
[afbeelding]
En een fiets voor 15 euro ze had voor haar verjaardag 1 gekregen maar die was nog te groot dus nu kan ze weer fietsen.Jammer, bedankt voor het kijken.
Zoiets voor dochter
[afbeelding]
En een fiets voor 15 euro ze had voor haar verjaardag 1 gekregen maar die was nog te groot dus nu kan ze weer fietsen.Jammer, bedankt voor het kijken.
maandag 31 maart 2014 om 11:29
quote:Nouschi schreef op 30 maart 2014 @ 09:05:
24 uur geen kleren gekocht? Kom op NYC dat kan zo niet!
Ik was geblesseerd aan mijn pols. Heb vrijdag vrijwel de hele dag met zoon op mijn arm rondgelopen dat m'n pols gewoon gezwollen was, dus even rust gegeven...
Baal van Streep&Co. Ze hadden mij tot 2x toe een shirt opgestuurd maar door hun eigen fout de postcode verkeerd erop gezet. Heb het nu dus nog steeds niet en krijg wel een alternatief shirt, maar het mailverkeer gaat traag... Houd het volgende keer wel bij Polarn.
24 uur geen kleren gekocht? Kom op NYC dat kan zo niet!
Ik was geblesseerd aan mijn pols. Heb vrijdag vrijwel de hele dag met zoon op mijn arm rondgelopen dat m'n pols gewoon gezwollen was, dus even rust gegeven...
Baal van Streep&Co. Ze hadden mij tot 2x toe een shirt opgestuurd maar door hun eigen fout de postcode verkeerd erop gezet. Heb het nu dus nog steeds niet en krijg wel een alternatief shirt, maar het mailverkeer gaat traag... Houd het volgende keer wel bij Polarn.
maandag 31 maart 2014 om 13:33
quote:Lebowski schreef op 31 maart 2014 @ 10:56:
Was je dochter blij met de fiets, Nouschi? Was ze erbij toen je m kocht? T is ook wel leller fietsweer hè
Ja ze was erbij. Het is heel leller fietsweer idd
Ook nog een heel leuk rokje van simply kids gekocht.
Was je dochter blij met de fiets, Nouschi? Was ze erbij toen je m kocht? T is ook wel leller fietsweer hè
Ja ze was erbij. Het is heel leller fietsweer idd
Ook nog een heel leuk rokje van simply kids gekocht.
maandag 31 maart 2014 om 13:43
quote:NYC schreef op 31 maart 2014 @ 11:29:
[...]
Baal van Streep&Co. Ze hadden mij tot 2x toe een shirt opgestuurd maar door hun eigen fout de postcode verkeerd erop gezet. Heb het nu dus nog steeds niet en krijg wel een alternatief shirt, maar het mailverkeer gaat traag... Houd het volgende keer wel bij Polarn.Heb je geen draagdoek?
[...]
Baal van Streep&Co. Ze hadden mij tot 2x toe een shirt opgestuurd maar door hun eigen fout de postcode verkeerd erop gezet. Heb het nu dus nog steeds niet en krijg wel een alternatief shirt, maar het mailverkeer gaat traag... Houd het volgende keer wel bij Polarn.Heb je geen draagdoek?