Baby & Kinder kleertjes # 2
maandag 8 oktober 2012 om 22:20
Hy allen
Ben gek op alles wat met kleding-mode-styling te maken heeft.
Zie nog geen topic op kinderen hierover, dus denk, heeeeeeeee, zelf maar wat openen.
Heb net een baby en merk hoe ik me kan uitleven.
Het hoeft niet duur te zijn. Ook op MP is veel te krijgen.
Voor stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, korting coupons, acties enz enz. ben je hier goed.
Post ook vooral je nieuwste aanwinsten en combies, ben heel benieuwd.
Suggesties voor nieuwe merken en websites zijn zeer welkom ( liefst met linkje)
HOU DE OP EN DE EERSTE POSTING VAN DIT TOPIC IN DE GATEN !!!!
Baby-kinder kleertjes # 1
Ben gek op alles wat met kleding-mode-styling te maken heeft.
Zie nog geen topic op kinderen hierover, dus denk, heeeeeeeee, zelf maar wat openen.
Heb net een baby en merk hoe ik me kan uitleven.
Het hoeft niet duur te zijn. Ook op MP is veel te krijgen.
Voor stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, korting coupons, acties enz enz. ben je hier goed.
Post ook vooral je nieuwste aanwinsten en combies, ben heel benieuwd.
Suggesties voor nieuwe merken en websites zijn zeer welkom ( liefst met linkje)
HOU DE OP EN DE EERSTE POSTING VAN DIT TOPIC IN DE GATEN !!!!
Baby-kinder kleertjes # 1
maandag 31 maart 2014 om 14:58
maandag 31 maart 2014 om 14:58
maandag 31 maart 2014 om 15:01
quote:NYC schreef op 31 maart 2014 @ 14:58:
Nee heb ik niet. We hadden er eentje maar die is niet gebruikt en daar is hij inmiddels te zwaar voor. Ben nu dus wel aan het kijken naar een leuke, handige draagzak (vraag me wel af of zoon dat leuk vindt). Ik sta open voor tips. [afbeelding]
Zijn er exemplaren waarbij je kindje naar voren kijkt?Je bent nog nooit op het draagdoek topic geweest?
Nee heb ik niet. We hadden er eentje maar die is niet gebruikt en daar is hij inmiddels te zwaar voor. Ben nu dus wel aan het kijken naar een leuke, handige draagzak (vraag me wel af of zoon dat leuk vindt). Ik sta open voor tips. [afbeelding]
Zijn er exemplaren waarbij je kindje naar voren kijkt?Je bent nog nooit op het draagdoek topic geweest?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 31 maart 2014 om 15:46
NYC, jouw zoon is toch nog maar 4 of 5 maanden? Dan heb je vast geen goede (zo een die van het draagdoekentopic mag) gehad Ik heb voor reuzenbaby een Marsupi en dat is 1 van de kleinste draagzakken te krijgen. Ideaal ding en kan tot 9 maanden. Voor peuterzoon heb ik een Rose & Rebellion, die kan vanaf 12 maanden als je een beetje flink kind hebt. Maar er zijn genoeg opties.
maandag 31 maart 2014 om 17:29
Die stippeltjesjurk is leuk!
Sinds wanneer is de salopette in de ban? Leuk leuk. Alhoewel ik zelf voor een feest een linnen broek zou kopen (zandkleurig, of wit met fijn donkerblauw streepje) en een mooi hemd (licht hemelsblauw). De mouwen netjes opvouwen (manchetten tot bovenarm terugslaan, dan het restant ook omhoog vouwen en de manchetten daar net iets bovenuit laten piepen). Alleen voor een bruiloft zou zoon in het pak gaan (waarschijnlijk dan een variant van linnen broek, wit of ecru hemd, leren riempje en gebreid vest).
@NYC: no way! Nog niet gekeken op het draagdoekentopic? Heb ik net de Bondolino verkocht, die had je wel kunnen krijgen. Trouwens een aanrader, zoon past er nog in. Nu de Manduca, maar ik grijp toch weer terug naar de Ellevil of Didymos doeken.
Sinds wanneer is de salopette in de ban? Leuk leuk. Alhoewel ik zelf voor een feest een linnen broek zou kopen (zandkleurig, of wit met fijn donkerblauw streepje) en een mooi hemd (licht hemelsblauw). De mouwen netjes opvouwen (manchetten tot bovenarm terugslaan, dan het restant ook omhoog vouwen en de manchetten daar net iets bovenuit laten piepen). Alleen voor een bruiloft zou zoon in het pak gaan (waarschijnlijk dan een variant van linnen broek, wit of ecru hemd, leren riempje en gebreid vest).
@NYC: no way! Nog niet gekeken op het draagdoekentopic? Heb ik net de Bondolino verkocht, die had je wel kunnen krijgen. Trouwens een aanrader, zoon past er nog in. Nu de Manduca, maar ik grijp toch weer terug naar de Ellevil of Didymos doeken.
maandag 31 maart 2014 om 20:58
http://http://www.peekabootiek.nl/baba- ... -walvissen
Deze is ook leuk, wellicht bij een volgende bestelling.
Deze is ook leuk, wellicht bij een volgende bestelling.
maandag 31 maart 2014 om 21:01
maandag 31 maart 2014 om 21:05
maandag 31 maart 2014 om 21:17
maandag 31 maart 2014 om 21:26
maandag 31 maart 2014 om 21:33